Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд Маверик или Фронтера ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Форд Маверик или Фронтера ???

    Здравейте !
    Изчетох всичко писано въвфорума за двата джипа и останах тотално объркан. Затова питам директно.
    Изискванията които имам и които ме ограничават в избора са:
    - цена до 8000 - 9000 лв
    - да не е по-стар от 92 г
    - дълга база, защото съм семеен и се сещата как е
    - бензинов двигател
    - и най-важното, няма да го ползвам за активен офроуд, но пък съм ловец и риболовец, и обичам да се завирам на какви ли не места. Така че ще си умра от яд ако затъна някъде където едно джъсти или една панда биха минали
    Но да се върна към темата. Спрял съм се на тези два модела най-вече заради цената, а пък и това което си избера ще ми го внесат от Швейцария и митото на японските е доста по-високо. От друга страна чета, че Терано 2 се произвеждало в Испания и незнам как ще е с митото ?!?
    Така като чета за фронтерата, повече е оплюта отколкото похвалена. От друга страна пък си е Исузу, а и доколкото знам бензиновите двигатели с които се предлага са на опел, но били доста сполучливи, особено 2,2 16V.
    За маверика е писано по-малко и като цяло добрите отзиви като че ли са повече. Най-вече го хвалят че на асфалта возел доста комфортно и бързо. И за него обаче дават примери за затъване едва ли не в локва. Той пък от своя страна се оказа Терано 2 /разбрах го преди ден/, само незнам този двигател 2,4 бензин на нисан ли е и дали е сполучлив.
    Така че ще бъда благодарен за всякакви съвети. Включително и за други марки, но с тези изисквания май само Jeep Cheroki мога да добавя към фронтерата и маверика, но пък там бензиновите двигатели май почват от 4,0. А пък и тъст ми има такъв, но 2,1 TD и нещо не ме впечатлява. Не съм съм сигурен обаче дали фронтерата и маверика не са по-зле от черокито.

  • #2
    Дългата Фронтера е по-зле (според мен) от Черокито. Все пак едно Чероки, ако решиш можеш да го подготвиш за офроуд и то добре, докато Фронтерата е семеен Пасат с повишена проходимост.

    Много е вероятно там където Пандата мине (лека е) ти да не минеш с дългата Фронтера. В този случай търси нива, самурай, витара и т.н.

    Моторите (опелските) са здрави, но един джип не е само мотор. Имаш скорости, раздатка, окачване, гледай ги и тези неща.

    За до 9.000лв. няма да можеш да вземеш 2.2. 16V на Фронтера. Защо не погледнеш тази? Още нещо, задължително е да имаш 4-цифрена сума настрана, след като вземеш джипа. Което значи 9.000 + поне 1.500лв. Мисли и за това.

    За тези пари си струва да се види и дълга Витара. Няма този вътрешен обем на Фронтерата, но има и други предимства. Или пък Терано 1.

    Успех в избора!

    Коментар


    • #3
      Е....ти избора! Вземи си ЛК или Диско за тези пари! Много по добри са! Особенно ЛК, дори и да е по-стара пак е по-добре от тези дето си ги избрал

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от disem
        Е....ти избора! Вземи си ЛК или Диско за тези пари! Много по добри са! Особенно ЛК, дори и да е по-стара пак е по-добре от тези дето си ги избрал
        Е, все пак имай малко впредвид, изискванията на човека.
        - Къде го виждаш със ТЛК70 за семеен джип? Ще бъде преди 90г., трудно бензин, по-скоро 2L-T и т.н.
        - Каквото и да е Диско за тези пари ще е тотална кошница. Всички под 9-10хил.лв. искат 2-2,5 хил.лв. само за да стъпят на асвалт, пък за отвъд него няма и да говорим..

        Ако ще гледа Ленд Ровър, по-добре и единствено Рейндж Ровър Класик. Но там пък е една болка с тоя VM.. А с английския 200tdi няма да намери, поне не и за тези пари..

        Коментар


        • #5
          Ами от ЛК има и дълги бази. А оносно Диско някой наскоро сподели тук, че си е взел доста добър за 8-9000лв. То по принцип от Ландовете е най-готино да си намери Дифендър ама............

          Коментар


          • #6
            Да се намеся и аз ,като собственик на терано ! Колата е с перфектна проходимост (дългата база няма да става за гората заради дългата си задница) , бърза и с комфортна возия (ако не смениш окачването) , има и LSD диф.За фронтерата очаквай след няколко дена да се включиPetio-beliata (че тези дни му е огън около врата), ама си запуши ушите ! Преди тераното имаше фронтера !
            единствения недостатък на нисана(според мен) е че не мога да му навра гуми 31-32'' Малтретирам го зверски , а той не се оплаква (Карам го 99% оффроуд -за сега ,една полуоска и един линк).
            Моето мнение е че няма място за каквото и да е сравнение !
            За митото - то е същото независимо дали е маверик или терано - двете са европейски коли .
            PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
            КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
            0899187766

            Коментар


            • #7
              Вземи си Чероки с двигател 2.5 бензин, щом те плаши голямата кубатура. Трябва да ти кажа обаче че разликата в разхода между 2.5 и 4.0 изобщо не е голяма, а вървенето си е различно. За 8-9 хилки ще е в доста добро състояние, което не можем да твърдим за другите предлагани джипове за тези пари.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                Браво, бе ! Какви сте бързаци ! Това в друг форум го няма !
                Сега по реда на отговорите:
                Яго, за Терано 1 се бях сетил, но забравих да го сложа в класацията. А пък и имам чуството, че вървят по-скъпичко. И ако маверика ми е = Терано 2, защо ми е Терано 1 ? Още повече някъде прочетох, че частите били едни и същи, но купувани от форд, били значително по-евтини.
                Двете неща които ме спират да търся Витара дълга база са:
                - по-малко вътрешно пространство и по некомфортна возия /така съм чул/
                - по-високо мито т.е. при еднакви цени в Швейцария, Витарата ще ми дойде по-скъпа не защото е по-хубава, а заради митото
                Нива и самурай няма да взема поради ред причини. Иначе съм съгласен, че са доста проходими.
                Тази фронтера я видях, но засега ще се въздържам да купувам нещо карано в България /нека собственика на фронтерата не се засяга/.
                А бе няма угодия !
                Disem, какво е ЛК ? Диско - то да не е Дискавъри ? Но пък невиждам как едно дискавъри ще влезе в тези пари ! Не че не ми се кара.
                Имаше един Рейндж Роувър V8 - 86 г. автоматик. Моите познати го бяха докарали от Швейцария, като го бяха взели по принуда - за да тегли платформа с друга кола. Продадоха го на себестойност - 5000 лв.
                Churov, твоето мнение ми е най-ясно. Явно, че дали ще пише маверик или терано 2 отпред колата е една и съща и си я бива.
                Guadra, замислям се сериозно и над черокито, въпреки че довчера все бъзиках тъст ми че кара детски джип.
                А тези 2,5 и 4,0 американски двигатели ли са и какви са им съответните разходи.

                Коментар


                • #9
                  Двигателите са американски АМС. 2.5 е 4 цилиндров, в различни варианти на мощност, но около 121 кс. 4.0 е редови шестак, обикновенно 177кс. и много сериозен въртящ момент. Разхода на градско на 4.0 с ръчни скорости е реално 12-14 литра. Тук има една такава любопитна закономерност - на градско е по-икономичен 2.5, на извънградско 4.0. Той благодарение на високия въртящ момент и на дългите главни предавания поддържа 120-130км.ч при 2200 оборота.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Моето мнение, е че трябва да гледаш и двете коли и на която попаднеш по-запазена да си вземеш нея, за дълга база не търси проходимост, но като се внимава може много да се постигне, мога да ти кажа че маверика е доста тесен сравнен с фронтерата която е наистина широка, вози доста комфортно но не си взимай 2.3 дизел, това е най-несполучливия вариант много калпаво съчетане на опел, дългата база след 95-а има изчистени доста от проблемите които оплюват почти всички фронтераджий. Доста по-добре вози от маверика който се лашка като кораб.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      Друго което се сетих, от швейцария джиповете почти са без шаси, гледал съм 3 фронтери съответно 93, 95, 98-а всичките бяха на огромни язви отдолу по шасито а мойта е края на 93-а и няма даже и петънце ръжда по шасито, явно хвърлят някакви химикали зимата и колите стават на юфка отдолу поне така съм забелязъл.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #12
                        Fanatic, вкараха ми ксантия от Швеицария 94 г. - отдолу е слънце !
                        А след 95 г. фронтера ще е доста над 10 000 лв.
                        Guadra, а какви са им все пак разходите в литри на тези два двигатела ?

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Blue
                          Fanatic, вкараха ми ксантия от Швеицария 94 г. - отдолу е слънце !
                          А след 95 г. фронтера ще е доста над 10 000 лв.
                          Guadra, а какви са им все пак разходите в литри на тези два двигатела ?
                          2.2 16V - 1996-a дълга база 2600 Евро + 400 евро за докарване + още 200-300 за търговеца + ДДС 2400 лв. = 8835 лв.
                          но ти си знаеш.

                          http://www.mobile.de/SIDsszRh2rmER9z...1111206951356&
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Blue
                            Fanatic, вкараха ми ксантия от Швеицария 94 г. - отдолу е слънце !
                            А след 95 г. фронтера ще е доста над 10 000 лв.
                            Guadra, а какви са им все пак разходите в литри на тези два двигатела ?
                            има една малка подробност че ксантията е поцинкована а фасито на фронтерата не.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Blue
                              Fanatic, вкараха ми ксантия от Швеицария 94 г. - отдолу е слънце !
                              А след 95 г. фронтера ще е доста над 10 000 лв.
                              Guadra, а какви са им все пак разходите в литри на тези два двигатела ?
                              Сигурно мен имаш впредвид.
                              Ако е добре поддържан от към ходова и двигател е реално 12-14 литра при 4.0
                              При 2.5 е с около 1.5 литра по-малко. Ако караш обаче над 120 км 4.0 е по-икономичен. На градско всичко зависи от стил на каране и конкретни условия. В идеалния случай 13-14, но може да достигне и до 17. Лично аз карам Гранд 5.2, зимата беше 22-24, сега е около 20 литра (газ). В общи линии разхода е малко по-висок от някой модерен двигател, но не чак толкова ужасен колкото го описват. Има тема за разходите на 4Х4 във форума, виж там, може да ти помогне.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X