Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак за р. хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Пак за р. хъбове

    Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
    При фронтера Б с ръчни е аналогично като при А с ръчни. Но при фабричния дисконект на Б може да си се включва в движение както пише в упътването на потребителя.
    Само дето трябва да го включиш навреме, защото докато караш нагоре по заснежения път към Пампорово на 2Н и изключиш от скорост за да натиснеш бутона за 4Н, на практика спираш и принуждаваш и тези след теб да сторят това
    Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

    Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

    Коментар


    • #32
      До: Пак за р. хъбове

      Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
      Само дето трябва да го включиш навреме, защото докато караш нагоре по заснежения път към Пампорово на 2Н и изключиш от скорост за да натиснеш бутона за 4Н, на практика спираш и принуждаваш и тези след теб да сторят това
      Въпрос на тренинг. Не мога да разбера обаче защо ще спираш и ще изключваш от скорост? Според мен е достатъчно да натиснеш съединителя натискаш бутона пускаш съединителя и даваш газ. Никой не спира, ще ти отнеме 5 секунди а за това време не ми се вярва джипа да загуби съвсем инерция, че чак да спре.

      П.С. Друг е върпоса ако СК е автомат.
      no signature no problems

      Коментар


      • #33
        До: Пак за р. хъбове

        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
        Въпрос на тренинг. Не мога да разбера обаче защо ще спираш и ще изключваш от скорост? Според мен е достатъчно да натиснеш съединителя натискаш бутона пускаш съединителя и даваш газ. Никой не спира, ще ти отнеме 5 секунди а за това време не ми се вярва джипа да загуби съвсем инерция, че чак да спре.

        П.С. Друг е върпоса ако СК е автомат.
        То аз правя почти същото де, докато си карам изключвам от скорост, колата се движи по инерция, натискам бутона и после пак включвам ама хич не ми е дошло на акъла просто да си държа съединителя натиснат. На моменти съм талантливо тъп ! Така веднъж с три валета станах капо на "всичко коз" . А иначе по баира на сняг колоната се движеше с около 30-35 км/ч и джипката направо си спря докато изпълня процедурата, пак за около 5 секунди докато спре да мига лампата. А и колата беше почнала да прибоксува, аз затова и тръгнах да включвам 4Н.

        Поздрави!
        Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

        Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

        Коментар


        • #34
          До: Пак за р. хъбове

          Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
          ... А и колата беше почнала да прибоксува, аз затова и тръгнах да включвам 4Н.
          По принцип е по-добре да минеш на 4х4 преди да си закъсал. После може да е късно.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            До: Пак за р. хъбове

            Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
            То аз правя почти същото де, докато си карам изключвам от скорост, колата се движи по инерция, натискам бутона и после пак включвам ама хич не ми е дошло на акъла просто да си държа съединителя натиснат. На моменти съм талантливо тъп ! Така веднъж с три валета станах капо на "всичко коз" . А иначе по баира на сняг колоната се движеше с около 30-35 км/ч и джипката направо си спря докато изпълня процедурата, пак за около 5 секунди докато спре да мига лампата. А и колата беше почнала да прибоксува, аз затова и тръгнах да включвам 4Н.

            Поздрави!

            И да натискаш и да не натискаш съединител все тая.
            Представи си:при движение така или иначе задния кардан се върти,дори и да натиснеш съединител прекъсваш връзката между двигател и скоростна кутия обаче от инерцията вторичния вал на СК и раздатката се въртят от инерционното движение.
            Предния карданен вал е в покой,понеже автоматичните хъбове са изключени,няма как да включиш в движение без да се чуе хъркане,освен ако има синхронизатор!!!
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #36
              До: Пак за р. хъбове

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Какво пък имат общо автоматите със РК?
              няма такъв филм. Хората са си написали ако имате ръчни хъбове може да си включвате 4H до 80 км/ч. колкото и да го бистриме производителя си го е написал, следователно не е противопоказно.
              Е как да нямат? При заключени ръчни и изключен преден мост зъбните колелета в РК за него се въртят от кардана, само муфата не е зацепена. При автомати или изключени ръчни в РК се въртят само зъбчатките за задния кардан и ако по време на движение включиш и предния, тогава от състояние на покой привеждаш и предния мост до същата скорост, с която се върти и задния. Това с 80-те километра е валидно с пълна сила, ама за синхронизирани раздатки. При нашия тип на Фронтера А не бих го препоръчал на никой, защото все някога ще улучи неподходящ момент и ще стане мазало. Пък който държи да си включва предното в движение, да има едно наум и да внимава.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #37
                До: Пак за р. хъбове

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Е как да нямат? При заключени ръчни и изключен преден мост зъбните колелета в РК за него се въртят от кардана, само муфата не е зацепена. При автомати или изключени ръчни в РК се въртят само зъбчатките за задния кардан и ако по време на движение включиш и предния, тогава от състояние на покой привеждаш и предния мост до същата скорост, с която се върти и задния. Това с 80-те километра е валидно с пълна сила, ама за синхронизирани раздатки. При нашия тип на Фронтера А не бих го препоръчал на никой, защото все някога ще улучи неподходящ момент и ще стане мазало. Пък който държи да си включва предното в движение, да има едно наум и да внимава.
                Нещо бъркаш. За 1 година няма как да не се е случило при мен. Цяла минала зима по 10 пъти на ден съм пускал и спирал двойното от лоста в движение и нито веднъж не е хърнало.А пък в упътването на хъбовете си пише, че може да се включва в движение. Също и в юзър менюала на Isuzo амиго, родео и т.н.
                Но всеки да прави каквото знае. Аз само казвам какво съм чел и как правя аз.
                no signature no problems

                Коментар


                • #38
                  До: Пак за р. хъбове

                  Е ние говорим за едно и също нещо... Аз не твърдя, че не може, но го намирам за неоправдано рисково. Първо поради рязката промяна на управляемостта (мисля, че няма нужда да обяснявам на никого разликата в поведението на автомобила при 4х2 и 4х4) и второ, поради риска от счупване на неприятно скъп и дефицитен детайл. А иначе всеки има право да прави с колата си каквото намери за добре .....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #39
                    До: Пак за р. хъбове

                    Момчета направо ме хвърлихте в музиката Изрично е записано в инструкцията на фронтера B ,че предното се вклчва под 80км.За какво спиране и съединители говорите .Миналата зима съм вклчвал в движение сигурно стотици пъти и не съм чул ни хър ни мър.
                    Jeep Гранд Чероки 3.1

                    Коментар


                    • #40
                      До: Пак за р. хъбове

                      Първоначално публикуван от maystora6 Преглед на мнение
                      Момчета направо ме хвърлихте в музиката Изрично е записано в инструкцията на фронтера B ,че предното се вклчва под 80км.За какво спиране и съединители говорите .Миналата зима съм вклчвал в движение сигурно стотици пъти и не съм чул ни хър ни мър.
                      Мани инструкциите по сигурно е да спираш да изключваш от скорост да гасиш мотора да изчакаш 2 минути, после включваш, лягаш под колата да провериш дали със сигурност дисконекта е закачил после бавно тръгваш и 5 минути караш под 1200 оборота докато се увериш, че всичко е наред. После същата процедура по изключване. Така ще ползваш джипа поне 130 години.

                      П.С. Да не вземе да се засегне някой, просто се базикам.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #41
                        До: Пак за р. хъбове

                        То4но така.фанатика е прав
                        Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                        Коментар


                        • #42
                          До: Пак за р. хъбове

                          Пък аз през цялото време имах предвид Фронтера А, защото доколкото ми е известно в нейната инструкция друго пише, ама карай да е весело ....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #43
                            До: Пак за р. хъбове

                            Пробвах.При изключени ръчни хъбове,не може да се пипа малкият лост,хърка.Това би станало и при изключени автоматични хъбове.Ако обаче ръчните за зацепени,включва без проблем.Същото би било и с неотблокирани автоматични хъбове,както беше отбелязано.Важното в случая е да не превъртат задните гуми,което също беше казано,за да имаме еднакво въртене на мостовете и да не сме в завой.Честито на печелившите.А от 4х4 бързи на бавни може ли?А обратното?
                            Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                            NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                            Коментар


                            • #44
                              До: Пак за р. хъбове

                              Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                              ... А от 4х4 бързи на бавни може ли? А обратното?
                              Е там вече не че не може, ама не трябва. Досега на колкото парттайм джипки съм гледал наръчници, за превключване между бързи и бавни и обратно се препоръчва спиране.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Пак за р. хъбове

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Е там вече не че не може, ама не трябва. Досега на колкото парттайм джипки съм гледал наръчници, за превключване между бързи и бавни и обратно се препоръчва спиране.
                                Дори и фул-тайм да е пак не става,това е редуктор.

                                Задължително при покой.
                                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X