Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пак за р. хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Пак за р. хъбове

    Хайде дебата стана.Мненията са 50/50(моето не се брои тъй като аз само гадя).Чакам с нетърпение още мнения за да сме убедени че няма проблем.Мен едва ли ме касае,защото съвестен до безобразие винаги спирам,изключвам от скорост,натискам съединител и си играя чак тогава с малкия лост.
    Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
    NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

    Коментар


    • #17
      До: Пак за р. хъбове

      Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
      Хайде дебата стана.Мненията са 50/50(моето не се брои тъй като аз само гадя).Чакам с нетърпение още мнения за да сме убедени че няма проблем.Мен едва ли ме касае,защото съвестен до безобразие винаги спирам,изключвам от скорост,натискам съединител и си играя чак тогава с малкия лост.
      при мен е същото положение,спирам и тогава пипам малкият лост,до тогава съм слезнал и заключил хъбовете,не ми се рискува да пробвам в движение,една минута общ престой няма да промени нещата към по лошо



      Поздрави

      Коментар


      • #18
        До: Пак за р. хъбове

        Не намерих точно за фронтера но пък за Isuzu Amigo което си е с 1:1 раздатка като нашите бангии.

        "I would recommend you leave your hubs locked while in 2WD during bad weather seasons. This will allow you to shift in and out of 4WD whenever the need arises. Good news is that you will not need to stop for shifting into 4WD - with the locking hubs engaged the drive lines are synchronized. Leaving your hubs locked will cause no damage to your vehicle and will not influence it's handling."

        Превеждам ако евентуално някой не е схванал: " Добрите новини са че не е нужно да спирате за да превключите на 4WD"

        Ето източника: http://www.4x4abc.com/4WD101/hubs.html
        Същото го пише и в юзър менюала на хъбовете.

        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Пак за р. хъбове

          Мисля , че просто някой накрая трябва да пробва на живо и да каже дали става или не! И ако е възможно веднага сменям хъбовете с ръчни!!!
          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

          Коментар


          • #20
            До: Пак за р. хъбове

            Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
            Мисля , че просто някой накрая трябва да пробва на живо и да каже дали става или не! И ако е възможно веднага сменям хъбовете с ръчни!!!
            От както съм с ръчни хъбове, предимно в движение включвам и изключвам 4х4
            Светът на Владо

            Коментар


            • #21
              До: Пак за р. хъбове

              И не се чува ХЪР - МЪР от раздатката
              Тръгвам за магазина за ръчни хъбове!!!
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #22
                До: Пак за р. хъбове

                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                Мисля , че просто някой накрая трябва да пробва на живо и да каже дали става или не! ...
                Ама ние сега топлата вода ли ще откриваме?!?

                Това не само е пробвано многократно, но и обикновено си го пише в наръчниците на джиповете.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  До: Пак за р. хъбове

                  Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                  Мисля , че просто някой накрая трябва да пробва на живо и да каже дали става или не! И ако е възможно веднага сменям хъбовете с ръчни!!!
                  Аз карам вече 1 година с ръчните и сигурно 500 пъти вече съм включвал/изключвал 4H - 2H в движение. Проблеми не може да има при полужение че производителите на раздатката и на хъбовете казват че може да се прави така. Но Българите са недоверчив народ.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #24
                    До: Пак за р. хъбове

                    Благодаря на всички за мненията.Още утре отивам да пробвам в някоя кал.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Пак за р. хъбове

                      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                      И не се чува ХЪР - МЪР от раздатката
                      Тръгвам за магазина за ръчни хъбове!!!
                      Няма хъркане. Вклиза си по същия начин, по който и при спрял автомобил
                      Светът на Владо

                      Коментар


                      • #26
                        До: Пак за р. хъбове

                        Темата явно дойде много полезна за мен поне.Добре де последен въпрос.Защо тогава не може да се включва в движение и на автоматични хъбове.Единствено заради рязкото заключване на хъбовете ли.Само те ли са застрашени?

                        ПС:Някой може ли ако не го мързи много да опише целия процес на включване на предното предаване в своята последователност?
                        Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                        NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Пак за р. хъбове

                          Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                          ... Защо тогава не може да се включва в движение и на автоматични хъбове ...
                          И с автоматични може. Но при едно условие - след като си карал с включено предно да не си връщал назад.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Пак за р. хъбове

                            Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                            Темата явно дойде много полезна за мен поне.Добре де последен въпрос.Защо тогава не може да се включва в движение и на автоматични хъбове.Единствено заради рязкото заключване на хъбовете ли.Само те ли са застрашени?

                            ПС:Някой може ли ако не го мързи много да опише целия процес на включване на предното предаване в своята последователност?
                            Ами представи си какво се случва след като примерно задния кардан задния диф и раздатката се въртят примерно със 1500 оборота а предните полуоски и предния кардан и предния диф не се въртят изобщо. И хъбовете изведнъж захващат полуоската и се опитват от 0 оборота да тръгнат с 1500. Можеш сам да си представиш какво се получава по цялата верига. Иначе не че не може просто ще е 1 или 2 пъти и после в най-добрия случай чупиш хъбовете защото те са бушона.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              До: Пак за р. хъбове

                              И сега идва въпроса на един невежа...при Фронтера Б като преминаването от 2Н към 4Н става с бутон пак ли стоят нещата по същия начин - с ръчни хъбове преминаване без всякакви проблеми, а при автоматични(сиреч фабрично) трябва да спираме и чак тогава да преминем в 4х4....
                              Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                              Коментар


                              • #30
                                До: Пак за р. хъбове

                                Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
                                И сега идва въпроса на един невежа...при Фронтера Б като преминаването от 2Н към 4Н става с бутон пак ли стоят нещата по същия начин - с ръчни хъбове преминаване без всякакви проблеми, а при автоматични(сиреч фабрично) трябва да спираме и чак тогава да преминем в 4х4....
                                При фронтера Б с ръчни е аналогично като при А с ръчни. Но при фабричния дисконект на Б може да си се включва в движение както пише в упътването на потребителя.
                                no signature no problems

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X