Здравейте колеги,искам да питам какъв е нормалния луфт там където опашката на ск.кутия и се захваща кардана,това е Фронтера 2000,къса база.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Луфт в шлиците на кардана
Свий
X
-
До: Въпрос за луфт
Първоначално публикуван от kameloot Преглед на мнениеЗдравейте колеги,искам да питам какъв е нормалния луфт там където опашката на ск.кутия и се захваща кардана,това е Фронтера 2000,къса база.no signature no problems
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнениепри шлиците не трябва да има луфт
Но на 345000 км. Какво мислиш става.?
Най-вероятно говори за луфт нагоре надоло а не по радиуса. Той кардана е подвижен и луфт не може да няма.no signature no problems
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Точно така е както казва fanatic,луфта е нагоре-надолу,причината да се загледам е,че при движение се чува едно/вът,вът,вът/може би е нормален шумът/като се има предвид луфта/чува се до към 40-50км най-вече по инерция.Благодаря за отговорите/и за в бъдеще/
(0+)
Единственото сигурно нещо е,че нищо не е сигурно.
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Първоначално публикуван от kameloot Преглед на мнениеТочно така е както казва fanatic,луфта е нагоре-надолу,причината да се загледам е,че при движение се чува едно/вът,вът,вът/може би е нормален шумът/като се има предвид луфта/чува се до към 40-50км най-вече по инерция.Благодаря за отговорите/и за в бъдеще/
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеГяма да е зле да провериш имаш ли гресьорки на кардана и да удариш по 2 такламита
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
3-4 мм е прекалено голям радиален луфт. Там трябва да е под 1 мм. В опашката под семеринга има лагер (втулка), който го фиксира. Ако е износен трябва да се смени, защото иначе усукванията на опашката може да доведат да трагични последствия за СК."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение3-4 мм е прекалено голям радиален луфт. Там трябва да е под 1 мм. В опашката под семеринга има лагер (втулка), който го фиксира. Ако е износен трябва да се смени, защото иначе усукванията на опашката може да доведат да трагични последствия за СК.
а Лозан каза че досега не е виждал счупени шлици....
а с луфта може и аз да бъркам и да е под 3-4 мм. но на ръка няма как да го преценя. Истината е че вече 100 000 км. не е мръднал и проблеми няма, поне при мен.no signature no problems
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Колеги,да уточня-шумът който се чува не е виене,а се чува самото въртене на кардана придружено с равномерно биене/което се увеличава със скороста,колкото е по-голяма толкова по-често е биенето/ т.е се чува нещо като/вът-вът-вът/,и предполагам,че е именно от този луфт/при разклащане на ръка нагоре-надолу е около 3-5 мм/,някой може ли да даде схема на устройство на ск. кутия ,да знам какво да погледна(0+)
Единственото сигурно нещо е,че нищо не е сигурно.
Коментар
-
До: Луфт в шлиците на кардана
Първоначално публикуван от kameloot Преглед на мнениеКолеги,да уточня-шумът който се чува не е виене,а се чува самото въртене на кардана придружено с равномерно биене/което се увеличава със скороста,колкото е по-голяма толкова по-често е биенето/ т.е се чува нещо като/вът-вът-вът/,и предполагам,че е именно от този луфт/при разклащане на ръка нагоре-надолу е около 3-5 мм/,някой може ли да даде схема на устройство на ск. кутия ,да знам какво да погледнаТоплата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар