Обява

Свий
Няма добавени обяви.

спешно съвет за фронтера 2.4, '92

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

    И аз съм с този двигател 2.4i и ще минавам на газ.Коя е най добрата газова система за този двигател?

    Коментар


    • #17
      До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

      Първоначално публикуван от trix Преглед на мнение
      И аз съм с този двигател 2.4i и ще минавам на газ.Коя е най добрата газова система за този двигател?
      Все едно попита коя е най-добрата марка бира.
      Аз например карам с Ловато. Но каквото и да сложиш е важно кой и как ще ти го сложи. По-скоро ориентирай си въпроса кой е добър газаджия.
      no signature no problems

      Коментар


      • #18
        До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

        да де но кой вид - газов инжекцион или обикновена за инжекционен двигател
        а газаджията ще е от Плевен

        Коментар


        • #19
          До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

          Газаджията дали ще е от Плевен или от Калипетрово не е от особено значение.Въпросът е да е кадърен,предполагам не е само един във вашия град.
          С инжекцион ще имаш приблизително литър по-малък разход.С обикновено тези стари мотори работят също без забележки.
          Ти си реши вече,за колко време ще избиеш инвестицията.1000 и кусур за инжекциона или около 500 за обикновено АГУ.

          Коментар


          • #20
            До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

            Благодаря за информацията.Като добавим и леко повишената мощност при газовите инжекциони,везните клонят натам.А това последното трябваше да се чете: Идеи за газаджия за Плевен,но мога да се разходя и да проуча въпроса и сам

            Коментар


            • #21
              До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

              мойта е 2.0 с X20SE и е с газов инжекцион с компютър на FOBOS (Български) с италянски дюзи и изпарител. Работи перфектно с еднакъв разход газ/бензин с абсолютно еднаква мощност при двете горива.
              и мога смело да твърдя че нашите са спретнали наистина стабилно компютърче (дори буксите, свръзките и и местата по корпуса от които би протекло вода са гумирани ).
              моя съвет е слагайте инжекцион на инжекционни мотори за да ви е мирна главата (да нема пукотевици, скъсани маншони разцепени дебитомери и прочие) всички газови уредби работят добре докато не избие кабел или свещ примерно, което при обикновенната уредба почти винаги има фатален край.
              И ако слагате инжекцион ... задължително горивен филтър между изпарителя и дюзите, и дюзи които се разглобяват за да се почистват и да се сменят гумичките от време на време
              0877 83 30 90 - Жоро

              Коментар


              • #22
                До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                Първоначално публикуван от stanlypld Преглед на мнение
                мойта е 2.0 с X20SE и е с газов инжекцион с компютър на FOBOS (Български) с италянски дюзи и изпарител. Работи перфектно с еднакъв разход газ/бензин с абсолютно еднаква мощност при двете горива.
                и мога смело да твърдя че нашите са спретнали наистина стабилно компютърче (дори буксите, свръзките и и местата по корпуса от които би протекло вода са гумирани ).
                моя съвет е слагайте инжекцион на инжекционни мотори за да ви е мирна главата (да нема пукотевици, скъсани маншони разцепени дебитомери и прочие) всички газови уредби работят добре докато не избие кабел или свещ примерно, което при обикновенната уредба почти винаги има фатален край.
                И ако слагате инжекцион ... задължително горивен филтър между изпарителя и дюзите, и дюзи които се разглобяват за да се почистват и да се сменят гумичките от време на време
                Твоя съвет е много добър но не и за тези мотори ( 2.0 и 2.4 ) няма никакъв смисъл човек да дава над 1200 лв. за газов инжекцион като може да мине и за 500 лв. Важното е майстора да го бива поне малко. Карам вече над 130 000 км. с обикновенна газова за около 400 лв. и нямам абсолютно никакви грижи, стига да си сменям въздушния филтър на около 5000-6000 км.
                no signature no problems

                Коментар


                • #23
                  До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                  Аз съм с обикновена АГУ Старгаз. ОФА 2,4i 1994 г. Като цяло съм доволен, междуградско 11/100, градско (не съм си правил труда да го засичам) много/100. Но имам едно питане към вещите в тази област. Изпарителя е вързан паралелно на радиатора на парното. Възможно ли е това да е една от причините за слабото парно?
                  Nissan Pathfinder 4.0L

                  Коментар


                  • #24
                    До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                    Първоначално публикуван от EWGENI AWRAMOW Преглед на мнение
                    Аз съм с обикновена АГУ Старгаз. ОФА 2,4i 1994 г. Като цяло съм доволен, междуградско 11/100, градско (не съм си правил труда да го засичам) много/100. Но имам едно питане към вещите в тази област. Изпарителя е вързан паралелно на радиатора на парното. Възможно ли е това да е една от причините за слабото парно?
                    Не!При мен връзването е аналогично/тройник на входа към парното,през изпарителя и обратно/,зимата е баня.

                    Коментар


                    • #25
                      До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                      Първоначално публикуван от EWGENI AWRAMOW Преглед на мнение
                      Аз съм с обикновена АГУ Старгаз. ОФА 2,4i 1994 г. Като цяло съм доволен, междуградско 11/100, градско (не съм си правил труда да го засичам) много/100. Но имам едно питане към вещите в тази област. Изпарителя е вързан паралелно на радиатора на парното. Възможно ли е това да е една от причините за слабото парно?
                      На изпарителя му трябва топла вода и за това се взима от водата на парното. Тя идва от първия кръг на водата на двигатиля за да дойде по-бързо парното зимата съответно и за изпарителя. А за спо-слабото парно причината най-вероятно ти е от радиаторчето на парното. Има писано много за това.

                      Коментар


                      • #26
                        До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                        На изпарителя му трябва топла вода и за това се взима от водата на парното. Тя идва от първия кръг на водата на двигатиля за да дойде по-бързо парното зимата съответно и за изпарителя. А за спо-слабото парно причината най-вероятно ти е от радиаторчето на парното. Има писано много за това.
                        Темата за парното съм я чел, но ми се иска да не е това
                        Nissan Pathfinder 4.0L

                        Коментар


                        • #27
                          До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                          Първоначално публикуван от EWGENI AWRAMOW Преглед на мнение
                          Темата за парното съм я чел, но ми се иска да не е това
                          Посочи тогава какво желаеш да е проблематично-да знаят хората какво да ти посочат като предпочитан дефект.

                          Коментар


                          • #28
                            До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                            Не!При мен връзването е аналогично/тройник на входа към парното,през изпарителя и обратно/,зимата е баня.
                            A виждал ли си колко е дебита през радиатора на парното на двигател 2,4 или 2,3? В комбинация с позапушено радиаторче и паралелно вързан изпарител е нула през радиаторчето .... И банята става ескимоска...
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #29
                              До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                              A виждал ли си колко е дебита през радиатора на парното на двигател 2,4 или 2,3? В комбинация с позапушено радиаторче и паралелно вързан изпарител е нула през радиаторчето .... И банята става ескимоска...
                              Да разбирам,че вход парно=вход изпарител,изход парно=изход изпарител?Подобна дивотия не я смилам,дори с оправданието,че няма проста вода.Кой да гадае къде е по-слабото съпротивление-в радиатора на парното или в изпарителя...,после помпата крива за мижав дебит.
                              Два трйника са около 3 лева/те и в кривата схема трябва да ги има/,явно не става само с ядене...

                              Коментар


                              • #30
                                До: спешно съвет за фронтера 2.4, '92

                                Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                                На изпарителя му трябва топла вода и за това се взима от водата на парното. Тя идва от първия кръг на водата на двигатиля за да дойде по-бързо парното зимата съответно и за изпарителя. А за спо-слабото парно причината най-вероятно ти е от радиаторчето на парното. Има писано много за това.
                                При мен (2.2i 16V) водата ,която влиза в изпарителя е взета от маркучите които влизат и излизат от инжекциона; по мнение на газаджии там водата се стопля най-бързо ;

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X