Обява

Свий
Няма добавени обяви.

малко въпроси за ОФ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: малко въпроси за ОФ

    Благодаря за отговорите ,колеги!
    Аз мисля, че е от дюзите.Другото го проверих.Ще сложа добавка ТДА на Кастрол и мисля, че ще поизчисти. А за халогените наистина проверих с пробна лампа и както казвате едните кабели са за допълнителни дълги, другите обаче са на късите.Мисля да проследя веригата от релето и самото реле, защото не палят когато натисна копчето за халогените. Иначе всичко си е оригинално направено.Мисля, че от това по добре здраве му кажи.Ако проблема ми е в релето с какво мога да го заменя?Това дето ми е в блока с бушоните и релетата си е японско оригинално.Някои има ли представа за аналози?Или по добре да го търся същото?

    Коментар


    • #17
      До: малко въпроси за ОФ

      Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
      Писал е - 95 год. А за кабелите си прав.
      Сетих се още нещо за тресенето на студено. Получава се и от нерегулирани обороти ( по-ниски на празен ход), щото като загрее не се усеща толкова. Та колега , провери колко оборота държи на празен ход на студено и загрял , ако имаш оборотомер де
      Значи имам оборотомер и ми държи на около 800 - 900 оборота на студен двигател , което според мен е добре. След като загрее няма особена разлика, само че си работи по чисто.Иначе не пуши и няма странни шумове.Турбото си сработва добре.По всичко личи че е добре поддържан от предния собственик.Мисля, че е нагар по дюзите.А относно нафтата - сипвам само хубава нафта, защото съм се убедил че евтиното винаги излиза по - скъпо

      Коментар


      • #18
        До: малко въпроси за ОФ

        Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
        Абе от една тръба идва но не е баш така.От ШЕЛ ми се кълнат че резервоара ми събира с 10 литра повече и че аз не знам.От Лул оил пък зимата ми замръзнаха 80 литра нафта,но в резервоара(писал съм и по двата проблема).От ОМВ до сега не съм имал проблеми.
        Здравейте,
        Понеже е зачекната темата за горивото, реших да споделя и моите 40 дневни наблюдения. Сипвах от Лукойл. Колата беше доста тромава. Ходих да ми променят настройките на двигателя - виж темата за чип тунинга. Пак не вървеше. Миналата сряда сипах от Екото на бул България. Резултата - самолет! Вчера сипах на ОМВ от скъпата нафта - дали има смисъл от нея, познати разправят, че колата върви повече, разхода е по-малък и като цяло получаваш повече качество на същата цена.

        Като цяло наблюдавам следното, когато е леко загряла върви малко повече отколкото когато стигне работна температура . И също така има значение как подавам газта - ако подавам не съвсем рязко - няма това ускорение, което има при настъпванане на педала и минаване на 2000 оборота. Искам да кажа, че ако в момента на включване на турбото педала за газта не съм го натиснал като хората, после и да го натискам колата набира по-бавно.

        Поздрави!
        Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

        Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

        Коментар


        • #19
          До: малко въпроси за ОФ

          Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
          Здравейте,
          Понеже е зачекната темата за горивото, реших да споделя и моите 40 дневни наблюдения. Сипвах от Лукойл. Колата беше доста тромава. Ходих да ми променят настройките на двигателя - виж темата за чип тунинга. Пак не вървеше. Миналата сряда сипах от Екото на бул България. Резултата - самолет! Вчера сипах на ОМВ от скъпата нафта - дали има смисъл от нея, познати разправят, че колата върви повече, разхода е по-малък и като цяло получаваш повече качество на същата цена.

          Като цяло наблюдавам следното, когато е леко загряла върви малко повече отколкото когато стигне работна температура . И също така има значение как подавам газта - ако подавам не съвсем рязко - няма това ускорение, което има при настъпванане на педала и минаване на 2000 оборота. Искам да кажа, че ако в момента на включване на турбото педала за газта не съм го натиснал като хората, после и да го натискам колата набира по-бавно.

          Поздрави!
          При мен е същото.Когато настъпвам плавно газта турбината не може да компенсира във високите обороти.Обратното, ако настъпя по агресивно турбината си нагнетява нормално и ускорява повече.Според мен това се дължи на факта, че при плавно подаване на газ вредните емисии излизат малко по бавно и (затискат) така да се каже двигателя, т.е. малко спада ускорението.Докато при по агресивно каране двигателя се товари по - чисто, но и разхода е по голям.Чувал съм, че е хубаво турото да си се включва редовно, защото в противен случай се натрупват сажди и после при работа на двигателя се палят и се скъсява живота на турбината. Разбира с това е само теория , но все пак може да има и истина.
          Поздрави!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X