Обява

Свий
Няма добавени обяви.

малко въпроси за ОФ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • малко въпроси за ОФ

    Привет на всички!
    На скоро купих Фронтера с 2.8 литров ТДИ двигател - къса база. Чел съм за тях че са много добри (магарета). Както и да е. Имам някои въпроси към по-вещите колеги от мен. Значи искам да ви питам за запалването.Сутрин си подгрява нормално и си пали от четвърт. Проблемът ми е, че след като запали, двигателят ми не работи равномерно. Трябва да му се подаде леко газ за около 20 до 30 секунди и след това си изчиства.Също когато е студен имам много вибрации в двигателя, пак става въпрос за запалване рано сутрин. Някой има ли представа от какво може да се получава това нещо и дали е нормално? Дали ще имам проблеми със запалването зимата?Фронтерата е 95 година.
    Имам и още един въпрос относно халогените.
    Халогените на моята Фронтера не са вързани, но по всичко личи че е имало оригинални. Въпроса ми е следния: Дали има оригинално реле за халогените и къде мога да открия кабелите към тях (ако евентуално има такива). Видях отпред близо до маската 2 чифта кабели със син и черен цвят.Възможно ли е да са тези и ако да на късите или дъгите да ги търся?Не съм ги пробвал с пробна лампа. С по две куплунгчета е всеки от тях.В купето имам копче за халогени и е вързано с кабели.
    Благодаря на всички предварително!
    До скоро!

  • #2
    До: малко въпроси за ОФ

    В систематизираната информация има ръководства за фронтерата и вътре има ел схеми, това за халогените иначе за дизела някой с дизел да помага.

    Коментар


    • #3
      До: малко въпроси за ОФ

      Първоначално публикуван от Ivanov_niki Преглед на мнение
      Привет на всички!
      На скоро купих Фронтера с 2.8 литров ТДИ двигател - къса база. Чел съм за тях че са много добри (магарета). Както и да е. Имам някои въпроси към по-вещите колеги от мен. Значи искам да ви питам за запалването.Сутрин си подгрява нормално и си пали от четвърт. Проблемът ми е, че след като запали, двигателят ми не работи равномерно. Трябва да му се подаде леко газ за около 20 до 30 секунди и след това си изчиства.Също когато е студен имам много вибрации в двигателя, пак става въпрос за запалване рано сутрин. Някой има ли представа от какво може да се получава това нещо и дали е нормално? Дали ще имам проблеми със запалването зимата?Фронтерата е 95 година.
      Имам и още един въпрос относно халогените.
      Халогените на моята Фронтера не са вързани, но по всичко личи че е имало оригинални. Въпроса ми е следния: Дали има оригинално реле за халогените и къде мога да открия кабелите към тях (ако евентуално има такива). Видях отпред близо до маската 2 чифта кабели със син и черен цвят.Възможно ли е да са тези и ако да на късите или дъгите да ги търся?Не съм ги пробвал с пробна лампа. С по две куплунгчета е всеки от тях.В купето имам копче за халогени и е вързано с кабели.
      Благодаря на всички предварително!
      До скоро!
      Аз като тръгнах да купувам Фронтера първо се качих в една такава . Тресеше като Ифа ! Автоджамбазина ме уверяваше , че като загрее ше се оправи Мерси ! Взех си бензинова.
      По принцип дизела има по-твърда работа , така че на късата база доста се усеща . Първо иска здрави тампони на мотора. После идва ред на дюзите. С течение на годините разпръсквачите започват да впръскват на по-ниско налягане - това е една от причините за тресене на студен двигател. Дали ще палиш зимата - от сега знае само гадателката Светлина . А ти сам ще го разбереш като скръцне студа. Впрочем , тогава и започват проблемите с неизправен дизел.
      Но за това ...като му дойде времето
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #4
        До: малко въпроси за ОФ

        Привет, не си писал коя година е, но на тези до 98 г. кабелите, които си видял са точно за това. Едните са за халогени и са вързани на копчето, а другите са за допълнителните дълги, които светват с включването на дългите. За всеки случай с една пробна лампа провери, такива има и за по 2 лв.
        За тресенето сутрин колегите са ти отговорили, но дизела винаги има вибрации като е студен, а и ако се решава проблема с подаване на газ за 30 сек. какво те плаши.

        Коментар


        • #5
          До: малко въпроси за ОФ

          Има ли разлика в дифовете и раздатката на фронтерата с 2.8 тди двигателя и другите фронтери?на външен вид не,но нека да кажат по знаещите?








          Поздрави

          Коментар


          • #6
            До: малко въпроси за ОФ

            Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
            Привет, не си писал коя година е, но на тези до 98 г. кабелите, които си видял са точно за това. Едните са за халогени и са вързани на копчето, а другите са за допълнителните дълги, които светват с включването на дългите. За всеки случай с една пробна лампа провери, такива има и за по 2 лв.
            За тресенето сутрин колегите са ти отговорили, но дизела винаги има вибрации като е студен, а и ако се решава проблема с подаване на газ за 30 сек. какво те плаши.
            Писал е - 95 год. А за кабелите си прав.
            Сетих се още нещо за тресенето на студено. Получава се и от нерегулирани обороти ( по-ниски на празен ход), щото като загрее не се усеща толкова. Та колега , провери колко оборота държи на празен ход на студено и загрял , ако имаш оборотомер де
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #7
              До: малко въпроси за ОФ

              Сутрин при запалване на мотора 2.3 TDI оборотите са за около 2-3 мин 1100 - 1150 според мен, след което падат на 850-900. Това го казвам - същото ми го прави и другата кола със същата кубатура но .... бензин - там въпросът с оборотите на празен ход е по-комплициран разбира се.

              Коментар


              • #8
                До: малко въпроси за ОФ

                Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
                Привет, не си писал коя година е, но на тези до 98 г. кабелите, които си видял са точно за това. Едните са за халогени и са вързани на копчето, а другите са за допълнителните дълги, които светват с включването на дългите. За всеки случай с една пробна лампа провери, такива има и за по 2 лв.
                Май трябва да се сложи едно допълнително реле за дългите халогени във кутията със релетата. Има обозначено място , но на моята например това гнездо е празно. Някой от колегите беше коментирал въпроса подробно май във тема със подобно заглавие! Потърси назад в темите!
                Последно редактирано от fanatic; 29-09-08, 19:59.
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #9
                  До: малко въпроси за ОФ

                  Умрем да ми обясняват как друса дизеловия двигател.Абе аз да не би бензинова да съм си купил То ако е строшен и бензиновия друса.Едно време имах няколко ИФИ с нови двигатели,купени от Автотранссаб и те не друсаха сутрин.И те ще са били бензинови...

                  Причини:
                  1.Лошо подаване на горивната смес.
                  2.Изгоряла или не добре загряваща подгряваща свещ.
                  3.Лоша нафтова помпа.
                  4.Скъсан тампон на двигателя.
                  Ха сега познай какво е...но започни от свещите,т.е.от по-лекото към по -сериозните проблеми.

                  На Фронтерата халогените са към габаритите,допълнителните дълги са към дългите светлини.
                  Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                  NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                  Коментар


                  • #10
                    До: малко въпроси за ОФ

                    Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                    Умрем да ми обясняват как друса дизеловия двигател.Абе аз да не би бензинова да съм си купил То ако е строшен и бензиновия друса.Едно време имах няколко ИФИ с нови двигатели,купени от Автотранссаб и те не друсаха сутрин.И те ще са били бензинови...

                    Причини:
                    1.Лошо подаване на горивната смес.
                    2.Изгоряла или не добре загряваща подгряваща свещ.
                    3.Лоша нафтова помпа.
                    4.Скъсан тампон на двигателя.
                    Ха сега познай какво е...но започни от свещите,т.е.от по-лекото към по -сериозните проблеми.

                    На Фронтерата халогените са към габаритите,допълнителните дълги са към дългите светлини.
                    За новите ИФИ си прав. Нещата стоят малко по-различно обаче за автомобил `95-та . Сега сме `2008-ма - то и к*р душа носи
                    За тампоните сме на едно мнение .Що се отнася до "лошото подаване на горивната смес" - това е крайния етап . Лошо може да е и от дюзи и от помпа. Но доколкото разбирам двигателя като загрее няма проблем. Ако помпата не е регулирана , зора ще е във всички режими . Та по-добре както казваш да почне от простото към сложното : свещи , дюзи ...ама най добре ще си проличи като падне сланата .
                    А , аз пък умрем да карам с готина нафта , та в тази връзка би трябвало да се подразбира смяна на горивен филтър и чистене на сонда ...Абе уважавам дизелджиите - корави пичове !
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      До: малко въпроси за ОФ

                      Какво да се разбира под "готина нафта"? Аз купувам от OMV защото ми е на път просто. Вие от къде си купувате по принцип?

                      Коментар


                      • #12
                        До: малко въпроси за ОФ

                        Първоначално публикуван от piar Преглед на мнение
                        Какво да се разбира под "готина нафта"? Аз купувам от OMV защото ми е на път просто. Вие от къде си купувате по принцип?
                        От където и да купуваш , всичката идва от тръбата на Нефтохим.А пък докато дойде .... та желателно е честа смяна на филтрите . Иначе почват въпроси : защо не пали , помпата се скапа , дюзите ....
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          До: малко въпроси за ОФ

                          Абе от една тръба идва но не е баш така.От ШЕЛ ми се кълнат че резервоара ми събира с 10 литра повече и че аз не знам.От Лул оил пък зимата ми замръзнаха 80 литра нафта,но в резервоара(писал съм и по двата проблема).От ОМВ до сега не съм имал проблеми.
                          Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                          NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                          Коментар


                          • #14
                            До: малко въпроси за ОФ

                            Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                            Абе от една тръба идва но не е баш така.От ШЕЛ ми се кълнат че резервоара ми събира с 10 литра повече и че аз не знам.От Лул оил пък зимата ми замръзнаха 80 литра нафта,но в резервоара(писал съм и по двата проблема).От ОМВ до сега не съм имал проблеми.
                            С риск да се отклоним от основната тема : На мен пък на ОМВ ми сипаха 72 литра газ в бутилката , чиито обем е 65 литра А уж отбирам от втечнени газове
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #15
                              До: малко въпроси за ОФ

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              С риск да се отклоним от основната тема : На мен пък на ОМВ ми сипаха 72 литра газ в бутилката , чиито обем е 65 литра А уж отбирам от втечнени газове
                              На мен пък в ОМВ редовно си ми зареждат 32 литра газ в 30 литрова с изправн поплавък която трябва да събира 28.
                              Веднъж ми се направиха на отворени че нищо не разбирам от коли и бутилки и втечнена газ и ги карах да си изпразват бутилката и да ми връщат парите. Голям майтап 30 минути му замръзнаха пръстетата на тоя разбирач.
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X