Обява

Свий
Няма добавени обяви.

специфичен датчик при 2.2 16V бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

    Утре ще я пробвам с изключен дебитомер какво ще направи, но пробвахме друг, същият, от работеща нормално кола и нямаше разлика. Обаче пак ще я тествам насаме .
    Проблема го има и студена и топла.
    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

    Коментар


    • #17
      До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

      Пробвах с изключен дебитомер- изобщо не работи.
      Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

      Коментар


      • #18
        До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

        Това не е добре и ме обърква Принципно като откачиш дебитомера, компа минава в авариен режим - лее гориво от дюзите, пуши, мирише, но върви и те прибира. съответно изчезва и присядането при рязка газ т.е проблем в дебитомера или веригите му до компа.
        Колкото до ламбда сондата (заради принципа си на работа) при студен двигател изобщо не играе, а е и с по-малко бързодействие и в уравнението "ритната" газ - притрисане не взема участие (поне теоретично)
        В същност какво разбираш под "не върви" - не запали или беше в горния режим. Ако не пали опитай да е запалиш и го махни и тествай.
        После ще говорим за онези механични хуйни които ги има по инжекционите-гасители на колебание и регулатор на налягане на горивото
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #19
          До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

          Ако откача дебитомера и пробвам да запаля припатква един-два оборота ама супер зле и угасва, на запален мотор като го откача и колата изгасва .
          Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

          Коментар


          • #20
            До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

            Как се подава газта към колектора? Ако имаш възможност да възстановиш връзката, като елиминираш газовата, може да излезе от къде е белята... Съмнявам се, че от някъде пропуска, а и ако няма клапан, който да затваря тръбите между колектора и изпарителя, може от там да ти прави въртели.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #21
              До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

              Добре, остави дебитомера Донеси една кофа вода до колата, извади си пожарогасителя и направи "бай пас" на регулатора на налягането на горивото. Това е едно цилиндрично тяло (около4х6см) с три тръбички, което трябва да седи (обикновенно ) между главата на мотора и купето (гледано отпред - леко в ляво) В него влиза основното гориво, а излизат тръба към дюзите и втора която връща излишното гориво в резервоара. Значи трябва да откачиш входящото гориво и тръбата към дюзите и да ги съединш. Преди да запалиш дай няколко пъти на "контакт" на бензин ( подкачващата помпа би трябвало да се чуе за 1-2 сек. ) и огледай тръбичките които си свързал да не текът ако при откачането и закачането на тръбичките си изцапал с бензин, след като се убедиш че връзките не текат полей бензина (изцапаното) с 0.5-1л вода (така свеждаш вероятноста от пожар до "0" Пали пробвай и кажи
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • #22
                До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                Ако откача дебитомера и пробвам да запаля припатква един-два оборота ама супер зле и угасва, на запален мотор като го откача и колата изгасва .
                Ъ. Значи нещо друго е загинало и компютърът не си събира бройката известни числа, за да си реши уравнението. Има ли MAP сензор тази кола?

                Коментар


                • #23
                  До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                  Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнение
                  Колеги, откакто съм я взел фронтерата ми прави един проблем. Като е на бензин и я оставя на обороти и реша да подам газ, веднага забива и припърдява като трактор. Днес бях на елкон и се оказа, че е температурен датчик на двигателя който бил на някакъв обратен принцип и трябвало като покачва температурата на двг-то да си покачва съпротивлението. Казаха ми, че на рено еспейс 2.2 от 90-91 г бил същия датчика. Някой колега да знае магазин в който да има такива "обратни" датчици?
                  Имах същия проблем с Мерцедес 190 , макар че там инжекцията е механича К-троник. Беше се прецакал един потенциометър на дроселовата клапа . Смених го и работата се оправи ( не казвам каква е цената му , че беше ужасна цифра). Това обаче се установявя единствено на ЕЛКОН ! Ако бъзикаш по инжекциона единствения резултат е тотален срив. Без стенд няма как да се направи диагностика , щото със сигурност става въпросза неработещ датчик , така че най -доре се бръкни с 40-50 кинта на Елкон за да
                  ти кажат за какво става въпрос . Другото е налучкване...
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    Добре, остави дебитомера Донеси една кофа вода до колата, извади си пожарогасителя и направи "бай пас" на регулатора на налягането на горивото. Това е едно цилиндрично тяло (около4х6см) с три тръбички, което трябва да седи (обикновенно ) между главата на мотора и купето (гледано отпред - леко в ляво) В него влиза основното гориво, а излизат тръба към дюзите и втора която връща излишното гориво в резервоара. Значи трябва да откачиш входящото гориво и тръбата към дюзите и да ги съединш. Преди да запалиш дай няколко пъти на "контакт" на бензин ( подкачващата помпа би трябвало да се чуе за 1-2 сек. ) и огледай тръбичките които си свързал да не текът ако при откачането и закачането на тръбичките си изцапал с бензин, след като се убедиш че връзките не текат полей бензина (изцапаното) с 0.5-1л вода (така свеждаш вероятноста от пожар до "0" Пали пробвай и кажи
                    Ей сега от гаража идвам, една тръба влиза в рейката с дюзите а друга излиза, такъв регулатор не видях.
                    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                    Коментар


                    • #25
                      До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                      Предавам се!!!! От клавиатурата на компа толкова! има една тема в "мерцедес" -"има ли нещо гнило в тази обява". там "главния герой" е събиран с лопата в чувал, после полят с лепило, боядисан и на пазара. В много постове пиша "....да видя...." понеже 99% от колите които сме купили и караме са с "леки " отклонениот оргинала.
                      Последно - в друга тема "MAXX" предложи махане на акумулатора за кафе време и закачане (това нулира всички запомнени от компа грешки и отклонения и връщане към заводските настройки) след това мероприятие щастливият собственик написа "РАБОТИ НОРМАЛНО" направи го, дано и при теб е така! ако не, пиши! аз или друг, все някой ще се сети правилният отговор
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X