Обява

Свий
Няма добавени обяви.

специфичен датчик при 2.2 16V бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • специфичен датчик при 2.2 16V бензин

    Колеги, откакто съм я взел фронтерата ми прави един проблем. Като е на бензин и я оставя на обороти и реша да подам газ, веднага забива и припърдява като трактор. Днес бях на елкон и се оказа, че е температурен датчик на двигателя който бил на някакъв обратен принцип и трябвало като покачва температурата на двг-то да си покачва съпротивлението. Казаха ми, че на рено еспейс 2.2 от 90-91 г бил същия датчика. Някой колега да знае магазин в който да има такива "обратни" датчици?
    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

  • #2
    До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

    Обтратните са два вида .... или гейове (богати) или прости педе ..си ...

    Сори за спама, ама не се сдържах ....

    А по темата .... наричат се NTC са "нормалните" и PTC са педе ...
    Може да се намерят във всеки магазин за рез. части ...... само една подробност ... магазинера трябва да е с главно М!!!
    Успех!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

      Прав си! Обаче виж какво се получава... Тези с обратния температурен коефициент (NTC) са нормални, а другите обратни...
      И човек може да изпадне в заблуждение.
      Демек той търси PTC.

      Коментар


      • #4
        До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

        Колеги, каква точно работа върши този датчик и къде се намира. Нека някой, който е наясно да обясни. Да си имам гей-датчик на Фронтерата, егати

        Коментар


        • #5
          До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

          За първия колега. Ако ще сменяш датчик - вземаш го в ръчичка и от магазин на магазин търсиш НОВ по спецификация (като е изписана на датчика-1234/АБВ ), първо вероятно по каталог, после преди да го платиш го гледаш и на живо. при разлика или допълнителни символи си оставяш опцията да го върнеш или замениш с друг. Като цяло датчика е парче метал в което има пластмаса от която стърчат един или няколко извода, някои производители правят пластмасовата част с различен цвят за отделните температури т.е. гледаш и цвета (но не е 100% определящо). Дали е за форд или опел няма значение.
          Ако опишеш по-подробно -топла, студена, на празен ход, натоварена....и т.н. (или звъннеш) може и да измисля нещо друго, но (отговарям и на колегата "каква работа върши") той участва най-много при определянето състава на сместа при палене, без значение дали е би,хетеро или гей по малко при нормална експлоатация.
          Когато си на бензин по ред на влияние в бързодействието при "ритане" на газта са:
          дебитомера на въздуха (ако имаш приятел с такъв двигател смени го за проба, прост ей тъка) При работа на газ той изобщо не участва в сметките
          аванс коректора (обикновенно е едно цилиндрично тяло в което влиза маркучле (вакум) от всмукателният тракт и излизат 2-3 жички. Или мембрана на делкото. Ако някой е дал малко повече "+"аванс за добра работа на газ, при "ритане" педала на газта аванса става още++, може да забие,същото усещане се получава и ако въпросното маркучле е спукано или откачено тогава аванса изостава.
          Трети са дюзите и бензиновата магистрала. Ламбда сондата, датчиците за Т. на въздуха и водата са накрая на уравнението.
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

            Такааа... днес с късмет успях да намеря един такъв РТС датчик, но като го сменихме същите л...на, оказа се, че на мойте хора програмата прави някакви морафети и показва обратни стойности. Както и да е, те се отказаха да я правят щото изчерпали възможните вариянти.
            Симптомите са: държи оборотите стабилно на празен ход , но като подам газ се опитва да изгасне и с припомпване и по нейна благословия успявам да вдигна на 2000 оборота и да прехвърля на газ, уточнявам след 2000 об. ако съм на бензин си има мощност колата. Проблемен е диапазона до 2000 об. закачахме я и на газ анализатор но и там не излиза нищо. Проверени са дебитомера ламбдата и т.н. датчици и датченца. Съмнителни са дюзите, но ако бяха те нали щеше да излезе на газанализатора. Компютъра записва грешка бедна смес.
            Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

            Коментар


            • #7
              До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

              Не видях да сте гледали помпата и респективно налягането на горивото ....
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #8
                До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                ами ако беше помпата на високи обороти нямаше да я има никаква, а тя си е добре
                Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                Коментар


                • #9
                  До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                  Здравей, ако съм разбрал правилно това го прави на бензин и спира да забива като обърне на газ. Ако това е така провери и клапаните на газовото, ако някой е прецакан може да пропуска газ и да обогатява много сместа. Мисля че най-лесно може да провериш клапана като спреш притока на газ от крана на бутилката. Ако не забива Дано се разминеш леко.
                  Поздрави
                  ОФА 2.0 Спорт "96
                  Боян 0898642831

                  Коментар


                  • #10
                    До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                    Газовото го слагах преди 2-3 седмици ама тя и преди това си правеше така
                    Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732

                    Коментар


                    • #11
                      До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                      И на мен не ми се вярва да е помпа или дюзи. Щом го прави само при ускоряване, т.е. когато трябва да се подаде допълнително гориво, вероятно проблемът е в датчика за ъгловото положение на дроселната клапа или ламбда сондата. Подобен проблем съм имал с Пежо и точно сондата се оказа. Пък може и да смуче въздух някъде по маркучите или от изпарителя....Иначе така дистанционно не ми идва идея от какво може да е ....
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #12
                        До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                        аз вече бях писал някъде ,че имах много сходна симптоматика с Вектрата( 2000 бензин) преди години. По-точно карах я мисля ,че беше пет години и когато я настъпих на ниски обороти винаги притрисаше и се поколебаваше (като Беларес беше ). Ходих къде ли не, в резултат на което смених кабели ,свещи (все скъпи и надявах се оргинални). Накрая един спец каза -Ламбда сонда, уж я пипна "добре е" -да ма същата работа. Е накрая така я продадох. Почти съм сигурен ,че беше именно от тази проклета Ламбда сонда, но така и ми се досвидя да е сменя

                        Коментар


                        • #13
                          До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                          По някога казвам " да ти...... и майсторите". Някой трябва да чете преди да почне да пипа, ама е добре че са се отказали Направи и следния тест на бензин откачи куплунга на дебитомера, пали, врътни едно кръгче и ми кажи какво става! няма да ти дам жокер искам лични чувства (може и да съм вече офф лайн. до 22ч. ползвай тел. или утре)
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                            Един уточняващ въпрос : това само на студен двигател ли го прави или и на загрял , щото имам нещо предвид
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #15
                              До: специфичен датчик при 2.2 16V бензин

                              Същите симптоми ги излекувах със нова Ламбда сонда- X20SE е двигателят ми!
                              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X