До: Взаимозаменяемост на генератор за Фронтера
Проблема получи неочаквана развръзка. Разглобих генератора , всички замервания показаха нормална работа. Дори лагерите изглеждаха здрави . Реших да не ги сменям , само почистих ротора - каналите на колектора бяха "заплескани"... и в този момент загледах по-подробно полуизтритите цифри по корпуса. Оказа се че алтернатора е 55 Ампера ! А преди време му сменях релето за зареждане , ама кой да гледа ?! Очевидно е сменян при предния собственик и с течение на времето поради замърсяване на ротора и износване на четките не дава добър ток. Качих го отново и теста даде по-добри резултати - 14 Волта само на двигател и 13.1 Волта при пълен товар. Пак не е на шест работата , но той горкия толкова си може явно.
За сега ще издържи отпуската , та от мастиката да спестя поне за ръчни хъбове
Проблема получи неочаквана развръзка. Разглобих генератора , всички замервания показаха нормална работа. Дори лагерите изглеждаха здрави . Реших да не ги сменям , само почистих ротора - каналите на колектора бяха "заплескани"... и в този момент загледах по-подробно полуизтритите цифри по корпуса. Оказа се че алтернатора е 55 Ампера ! А преди време му сменях релето за зареждане , ама кой да гледа ?! Очевидно е сменян при предния собственик и с течение на времето поради замърсяване на ротора и износване на четките не дава добър ток. Качих го отново и теста даде по-добри резултати - 14 Волта само на двигател и 13.1 Волта при пълен товар. Пак не е на шест работата , но той горкия толкова си може явно.
За сега ще издържи отпуската , та от мастиката да спестя поне за ръчни хъбове
Коментар