Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединителя се разпадна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединителя се разпадна

    Вчера както си карах към Боровец и някъде около златната рибка скоростите започнаха да ми влизат много леко, без почти да натискам педала Стигнах аз до Боровец отварям капака защото ми замириса на нафта, оказа се че ми тече връщаща нафта от дюза.Проблема беше решен и отдадох лесното влизане на скорости на нафтата която предполагах че ми е омазала съединителя, като си мислех че като покарам още ще изсъхне Деня беше страхотен и имаше състезание (Рали Самоков) което изгледахме след което си тръгнахме но съединителя продължаваше да ми е все така лигав? По пътя към София изпреварих 2 коли с големи мъки и стигнахме до Панчарево където аз завивам към Бистрица защото живея в Симеоново и околовръстното е затворено, та от там започнаха зверските мъки Прибрахме се криво ляво къде на 2-ра къде на 1-ва но се прибрахме Легнах под джипката да видя тая нафта толкова ли е омазала всичко а то се оказа сухо там Нещата започнаха да ме притесняват !!! Започна да ми мирише на сериозен и скъп ремонт и за съжаление се оказах прав(нищо че лежах под джипа) феродовия диск се беше разпаднал на парчета Веднага беше вкаран в бокса и се започна сваляне на скорости. всичко беше наред докато не разглобих всичко и не започнах да вадя скоростите В 22:00 разбрах че няма да стане и труда от 18:00 до 22:00 е бил почти напразен Скоростите не могат да излязат !!! Ухото на стартера запъва в купето, дори и да ги сваля след това няма да може да се сложат защото ще се засуква опашката на скоростите.Това е за хората които като мен решат че ще стане по лесно ако се извадят скоростите. Днес продължавам със свалянето на двигателя и утре трябва да търся надявам се само феродов диск
    Някакви идеи от какво може да се разпадне така?Аз си мисля че някои от предишните собственици е издевателствал над него и го е прегрявал.
    Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

  • #2
    До: Съединителя се разпадна

    Първоначално публикуван от rosssko Преглед на мнение
    Вчера както си карах към Боровец и някъде около златната рибка скоростите започнаха да ми влизат много леко, без почти да натискам педала Стигнах аз до Боровец отварям капака защото ми замириса на нафта, оказа се че ми тече връщаща нафта от дюза.Проблема беше решен и отдадох лесното влизане на скорости на нафтата която предполагах че ми е омазала съединителя, като си мислех че като покарам още ще изсъхне Деня беше страхотен и имаше състезание (Рали Самоков) което изгледахме след което си тръгнахме но съединителя продължаваше да ми е все така лигав? По пътя към София изпреварих 2 коли с големи мъки и стигнахме до Панчарево където аз завивам към Бистрица защото живея в Симеоново и околовръстното е затворено, та от там започнаха зверските мъки Прибрахме се криво ляво къде на 2-ра къде на 1-ва но се прибрахме Легнах под джипката да видя тая нафта толкова ли е омазала всичко а то се оказа сухо там Нещата започнаха да ме притесняват !!! Започна да ми мирише на сериозен и скъп ремонт и за съжаление се оказах прав(нищо че лежах под джипа) феродовия диск се беше разпаднал на парчета Веднага беше вкаран в бокса и се започна сваляне на скорости. всичко беше наред докато не разглобих всичко и не започнах да вадя скоростите В 22:00 разбрах че няма да стане и труда от 18:00 до 22:00 е бил почти напразен Скоростите не могат да излязат !!! Ухото на стартера запъва в купето, дори и да ги сваля след това няма да може да се сложат защото ще се засуква опашката на скоростите.Това е за хората които като мен решат че ще стане по лесно ако се извадят скоростите. Днес продължавам със свалянето на двигателя и утре трябва да търся надявам се само феродов диск
    Някакви идеи от какво може да се разпадне така?Аз си мисля че някои от предишните собственици е издевателствал над него и го е прегрявал.
    Смени и притискателния. След толкова мъки по ваденето не си заслужава. Комплекта е около 350-400 лв.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      До: Съединителя се разпадна

      Както казва Фанатик , сменяй комплект ! Иначе причините да се разпадне диска са различни . На първо място менте. Може и от жестока експлоатация . Но във всеки случай с участието на задкормилното устройство.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #4
        До: Съединителя се разпадна

        Само да не се окаже, че ти е превъртял маховика. Тогава работата наистина е сериозна. Ако е така, не бързай да търсиш друг. Преди време четох из форума за някаква фирма на Военна рампа мисля, която възстановява зъбни колелета с гаранция. Колегата си беше правил корона или пиньон при тях. Мисля, че може и маховик да се оправи.
        П.П. Скоростите се свалят, не мотора, но мисля, че се завъртат около оста. Само тампоните може да се наложи да се отхлабят и да се откачи ауспуха за да легне мотора назад. Що не се обади на Лозан да ти каже какво да правиш?
        Ето и темата:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...FF%E2%E0%ED%E5
        Последно редактирано от kuzdov; 18-08-08, 17:30.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Съединителя се разпадна

          няма фронтерана на която не може да се свали кутията самостоятелно . а какъв мотор носи твоита
          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

          Коментар


          • #6
            До: Съединителя се разпадна

            Мерси за съветите На Лозан незнам защо не се сетих да се обадя ама вече е късно
            И така съм се прибрал от БоровецЗабележете последните 3 снимки
            Ето какво е положението:
            Прикачени файлове
            Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

            Коментар


            • #7
              До: Съединителя се разпадна

              Първоначално публикуван от rosssko Преглед на мнение
              Мерси за съветите На Лозан незнам защо не се сетих да се обадя ама вече е късно
              И така съм се прибрал от БоровецЗабележете последните 3 снимки
              Ето какво е положението:
              Те последните 3 са ясни . На мен са ми интересни втората и третата . Ти не си ли забелязъл до сега да ти буксува съединителя? Доколкото виждам нитовете са "струговали" огледалния диск , вероятно от доста време не е имало феродо...
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #8
                До: Съединителя се разпадна

                не е ли по лесно да свалиш скоросната кутия ,вместо двигателя
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  До: Съединителя се разпадна

                  Абе ентусиаст си, не може да се отрече! Караш без феродо, сваляш цял мотор вместо скорости ....
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съединителя се разпадна

                    Малеее...като гледам тоя феродов диск май не е сменян откакто това е джип.....то си пише GM на него...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съединителя се разпадна

                      Утре ще разказвам каква я свърших че сега едвам гледам а и съм доста мазен
                      Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съединителя се разпадна

                        Много скъп урок "Как се сменя съединител". Махането на купето не е ли по-лесно .
                        Аз се бъзикам, но на теб едва ли ти е до смях. Следващия път не бързай толкова. И аз съм нервак, ама ти ме биеш по точки.
                        Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съединителя се разпадна

                          Първоначално публикуван от rosssko Преглед на мнение
                          Утре ще разказвам каква я свърших че сега едвам гледам а и съм доста мазен
                          Браво,колега!Само упоритите успяват...С гледане и приказки няма как да се пребориш с предизвикателството!Желая ти успех и една молба от мен...вземи всички размери на съединител,лагер и кавото друго се сетиш защото по този начин ще си от полза на някой от Нас..Благодаря предварително.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съединителя се разпадна

                            Ееее не се сетих да сваля размери
                            Пак казвам феродовия диск се разпадна изведнъж, преди това не е буксувал и не беше износен.Ако имах подемник щях да сваля само скоростите ама нямам А и така след като вече двигателя беше вън се заиграх с едни основни и биелни лагери че ми светваше лампата на маслото на ниски обороти.Оказа се че двигателя ми е със шлаифан вал 1-ви ремонт-0.25 НО (нарочно е голямо) тъпаците които са шлаифали вала не са шлаифали за аксиалния луфт и новия лагер идва по дебеличъкГолеми мъки но му видях сметката.
                            Равносметката:
                            Коване на феродо-52лв
                            Притискателен диск-209лв
                            Биелни лагери 47лв (глико)
                            Основни лагери 112лв (глико)
                            Гарнитура на картера 28лв
                            Двата ремъка 6.5и7.5лв
                            тампон за двигателя(москвич) 5лв
                            И много работа?
                            Взех си 2 дни отпуска за да си сглобя пъзела

                            Сега не мога да си позная возилото нищо общо с предишната фронтера
                            Надявах се като сменя лагерите налягането на маслото да се вдигне но уви лампата пак си свети като загрее и налягането седи ниско.Мисля си дали маслената помпа не е скапана нещо, ама тя или работи или не.............двигателя ми е перфектен в момента а маслото го няма...... ама ще си карам така

                            Може и онзи смотан клапан за масления топлообменник да не е в ред
                            Прикачени файлове
                            Рак, мерак и простак не се лекуват!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съединителя се разпадна

                              Първоначално публикуван от rosssko Преглед на мнение
                              Ееее не се сетих да сваля размери
                              Пак казвам феродовия диск се разпадна изведнъж, преди това не е буксувал и не беше износен.Ако имах подемник щях да сваля само скоростите ама нямам А и така след като вече двигателя беше вън се заиграх с едни основни и биелни лагери че ми светваше лампата на маслото на ниски обороти.Оказа се че двигателя ми е със шлаифан вал 1-ви ремонт-0.25 НО (нарочно е голямо) тъпаците които са шлаифали вала не са шлаифали за аксиалния луфт и новия лагер идва по дебеличъкГолеми мъки но му видях сметката.
                              Равносметката:
                              Коване на феродо-52лв
                              Притискателен диск-209лв
                              Биелни лагери 47лв (глико)
                              Основни лагери 112лв (глико)
                              Гарнитура на картера 28лв
                              Двата ремъка 6.5и7.5лв
                              тампон за двигателя(москвич) 5лв
                              И много работа?
                              Взех си 2 дни отпуска за да си сглобя пъзела

                              Сега не мога да си позная возилото нищо общо с предишната фронтера
                              Надявах се като сменя лагерите налягането на маслото да се вдигне но уви лампата пак си свети като загрее и налягането седи ниско.Мисля си дали маслената помпа не е скапана нещо, ама тя или работи или не.............двигателя ми е перфектен в момента а маслото го няма...... ама ще си карам така

                              Може и онзи смотан клапан за масления топлообменник да не е в ред
                              Ами ти и така и така си свалял коляновия вал , що не извади едно бутало да замериш с вътромер износването на цилиндъра ?! А може и маслени сегменти да са износени.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X