Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За АГУ-то и свещите на Фронтера.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
    Въпрос на мнение и на собствен опит , няма лошо
    Не съм съгласен че газта води до корозия на електрода, но и не ми се спори по теория на химията
    Аз обаче бих поставил въпроса малко под различен ъгъл : ок , говорим за обикновените АГУ , а при газовия инжекцион (където впръскването е директно в цилиндрите и няма опасност от детонация) свещите
    на колко км. да се сменят при положение че не вдига разхода и работи нормално ?
    Чакай сега, езиците ли си чешем или си даваме полезни съвети?
    Ти с газов инжекцион ли си???
    Пак казвам ако искаш на 500 000 си сменяй свещите колата си е твоя. При положение, че казах че на Беру свещи производителя препоръчва смяна на 30 000 какво го бистрим тоя въпрос.?
    no signature no problems

    Коментар


    • #17
      До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
      Чакай сега, езиците ли си чешем или си даваме полезни съвети?
      Ти с газов инжекцион ли си???
      Пак казвам ако искаш на 500 000 си сменяй свещите колата си е твоя. При положение, че казах че на Беру свещи производителя препоръчва смяна на 30 000 какво го бистрим тоя въпрос.?
      Имах предвид че живота на свещите не зависи от това дали караш на газ или бензин . И когато започнат гърмежите в обикновената АГУ проблема не е толкова в тях , колкото в настройките и качеството на самата уредба.
      Иначе аз от 15 години карам със CHAMPION ... всеки производител с предписанията си ....
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

        ...а иначе наистина получих ценен съвет : ако наистина Беру предписват 30000 км.живот , никога не бих си купил свещи от тази фирма - на ВМЗ Сопот държат повече
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

          Е чакайте сега. Най-малкото има свещи и свещи. За някви пари едните, за други - другите.

          Това че "BERU" пишат 30000 не значи че свещите са им скапани. След 30000 може да си работят перфектно, и да изглеждат перфектно, и обратното - на други, дето пише 50000, да се скихат тотално за 20000.

          Виждал съм и двете.

          На колата оригиналните са чешки. И в книгата пише че се сменят на 30000 (по спомен), сега е на 39000, и няма и помен от проблем.

          В същото време, като си купих джипката, нейните бяха на година и 6 месеца. Шампион. Нямам идея колко са карани, но не е повече от 10 хиляди, защото колата дъллго е свдяла в гараж. Бяха пълна скръб. Ама тотал щета!

          А кабелите стареят, дори и да не се карат. Там параметъра "километри" не играе особено. Аз ги сменям на 3 години, на всички коли, които съм имал, и съм държал да са в ред. Иначе карат и повече.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            ...а иначе наистина получих ценен съвет : ако наистина Беру предписват 30000 км.живот , никога не бих си купил свещи от тази фирма - на ВМЗ Сопот държат повече
            Разбрахме се най-после. Аз си карам с Беру и си ги сменям на 30к ти с ВМЗ Сопот и не ги сменяш никога.


            П.С. Просто се базикам да не се обидиш.

            Иначе ако си разсъждаваме логично, има доста голяма разлика в това дали си на газ или на бензин (говоря за свещите). Сместа въздух/бензин и газ/бензин не палят и горят по един и същи начин и за едно и също време. Също така имат различна температура и време на горене, откъдето и идва по-късия живот в който свеща подава еднаква искра с еднаква дължина. От там идват и евентуалните проблеми по работата на мотора. При мен газовата е настроена много прецизно за да може да върви максимално много с минимален разход. Следя си стриктно въздушния, газовия филтър. Чистя си редовно изпарителя за отлагания, и нямам никакви проблеми. Ако обогатя сместа откъм газ колата пак върви супер и дребните детонации не се забелязват изобщо. Така карах 40 000 км. със същите свещи Беру, но след като си направих реле да ми спира грешката за неправилно работеща ламбда сонда и вкарах компютъра във заводски настройки започнаха детонации. Има една дългосрочна крива на запалването която се коригира ок ЕКУ-то след натрупване на база от данни за период от 2-3 месеца. Въпросната крива започва да ти коригира моментната крива на зап. Именно от там и идва проблема. След поставяне на реле за спиране на този сигнал за корекция, газовата ми стана много капризна на тема въздух и свещи но пък работи безпроблемно и заради това се налага честа смяна на консумативите.
            Последно редактирано от fanatic; 08-08-08, 16:11.
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Разбрахме се най-после. Аз си карам с Беру и си ги сменям на 30к ти с ВМЗ Сопот и не ги сменяш никога.


              П.С. Просто се базикам да не се обидиш.

              Иначе ако си разсъждаваме логично, има доста голяма разлика в това дали си на газ или на бензин (говоря за свещите). Сместа въздух/бензин и газ/бензин не палят и горят по един и същи начин и за едно и също време. Също така имат различна температура и време на горене, откъдето и идва по-късия живот в който свеща подава еднаква искра с еднаква дължина. От там идват и евентуалните проблеми по работата на мотора. При мен газовата е настроена много прецизно за да може да върви максимално много с минимален разход. Следя си стриктно въздушния, газовия филтър. Чистя си редовно изпарителя за отлагания, и нямам никакви проблеми. Ако обогатя сместа откъм газ колата пак върви супер и дребните детонации не се забелязват изобщо. Така карах 40 000 км. със същите свещи Беру, но след като си направих реле да ми спира грешката за неправилно работеща ламбда сонда и вкарах компютъра във заводски настройки започнаха детонации. Има една дългосрочна крива на запалването която се коригира ок ЕКУ-то след натрупване на база от данни за период от 2-3 месеца. Въпросната крива започва да ти коригира моментната крива на зап. Именно от там и идва проблема. След поставяне на реле за спиране на този сигнал за корекция, газовата ми стана много капризна на тема въздух и свещи но пък работи безпроблемно и заради това се налага честа смяна на консумативите.
              Е това вече е друга приказка ! . В крайна сметка всичко опира до компромис в настройките на запалването. В този смисъл стигнахме до консенсус ... То по принцип най добре си е на бензин , ама "кога ще ги стигнем" ... по джоба
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

                Мерси за инфото.Хубаво е човек да е добре информиран преди да предаде колата си в рацете на майстора.Или ловато или BRC ще да е.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X