Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За АГУ-то и свещите на Фронтера.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За АГУ-то и свещите на Фронтера.

    Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
    надежден двигател
    ефтин
    ефтина поддръжка
    500 лв е втора ръка
    същият е като на опел вектра
    с две думи - шир потреба
    висок ресурс
    разход при мен с газова Ловато 12-13 градско 8-10 извънградско газ
    зимата до 15 традско
    динамика - задовлителна
    ако ти трябва бегачка-голфу
    безпроблемен като цяло агрегат
    един от най-добрите куплирани на този модел джипове според мен
    може би отстъпва само на 2.8 тд на исузо
    Колега предстои ми газификация.инжекцион ли да си сложа или плочка.Този разход е много добър.Твойто колко парици ти стъпа.Наздраве.
    Последно редактирано от agromutagen; 05-08-08, 19:44.

  • #2
    До: Въпрос за двигател 2,0i

    "Фанатик" го каза точно "този двигател е роден за газ"При мен е с плочка т/ст обикновенна!От две години я карам на какъв ли не режим и не са възникнали абсолютно никакви проблеми - особенно този с гръмовете...Сменил съм над 20 МПС от които 8бр. бяха на ГАЗ - ами само ядове!При този мотор 2000 на "Фронтерата" липсват подобни щуротии...Успех.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за двигател 2,0i

      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
      "Фанатик" го каза точно "този двигател е роден за газ"При мен е с плочка т/ст обикновенна!От две години я карам на какъв ли не режим и не са възникнали абсолютно никакви проблеми - особенно този с гръмовете...Сменил съм над 20 МПС от които 8бр. бяха на ГАЗ - ами само ядове!При този мотор 2000 на "Фронтерата" липсват подобни щуротии...Успех.
      Благодаря братле,газифицирам с ефтения вариант и въобще не се замислям повече.Наздраве.П.П.До сега не сте ме подвели и този път ще ви послушам.

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за двигател 2,0i

        Тук сме за да си помагаме и да споделяме кой какви ядове и съответно от тях какъв опит и знания е придобил!Имаше някъде тема за поставянето на АГУ - открия я и прочети внимателно кое как се прави за да имаш обща представа - тоест да изчезне момента с майсторите,които обикновенно спестяват някои периферни детайли,а искат пари за тях...Така ще знаеш какво точно желаеш от същите,а кото видят,че разполагаш с изпреварваща информация - искат на искат ще ти монтират АГУ правилно....Успех!...

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за двигател 2,0i

          газовата ми е обикновена електрическа ловато
          с емулатор и плочка
          слагана е от бате Рачо от Карлово - който го познава знае за какво иде реч
          можеш да го намериш в Карлово в ДаП-а
          слага всичко и е цар
          става със записване и се чака
          цена 500 със поставянето
          на следващия джип пак той ще пипа
          а иначе този мотор наистина обича газта
          никакви проблеми
          само маслото на 8-10к най много да се сменя и свещи на 20к
          че иначе кофти
          BMW X6

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за двигател 2,0i

            Да мойта също е Ловато електрически изпарител, без емулатори и ламбдаконтрол 450 лв. в София в Горна Баня сервиз Ловато. Вече 90 000 км. Никакви грижи. Но Вещер е прав за свещите, като не се сменят започва да понамирисва и има леки детонации. Филтър на 5000 км. (в София) Кабели сменям на 40 000. Но 2 пъти ми се наложи да ремонтирам кабела на 2-ри и 3-ти цилиндър.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за двигател 2,0i

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Да мойта също е Ловато електрически изпарител, без емулатори и ламбдаконтрол 450 лв. в София в Горна Баня сервиз Ловато. Вече 90 000 км. Никакви грижи. Но Вещер е прав за свещите, като не се сменят започва да понамирисва и има леки детонации. Филтър на 5000 км. (в София) Кабели сменям на 40 000. Но 2 пъти ми се наложи да ремонтирам кабела на 2-ри и 3-ти цилиндър.
              Що бе Фанатик ? Моите свещи са на 50 000 и не мирише на нищо , мотора си пее . А на Мерцедесчето ми вече гонят 70 000 и пак нямам проблем с газовата! Би трябвало свещите да са менте (нищо че парите им са оригинални ) , за да дадат фира още на 20К.
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за двигател 2,0i

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Що бе Фанатик ? Моите свещи са на 50 000 и не мирише на нищо , мотора си пее . А на Мерцедесчето ми вече гонят 70 000 и пак нямам проблем с газовата! Би трябвало свещите да са менте (нищо че парите им са оригинални ) , за да дадат фира още на 20К.
                Аз имах Ауди на което на 100 000 свещите бяха като нови. Но това какво значение има. Ти караш ли на газ фронтерата? Ако да сменай свещита на 20-25 иначе ще имаш големи грижи. Не са менте от 6 години на всички мой автомобили съм купувал само Беру от представителството. За Фронтерата са 25 лв. и не мисля, че си заслужава да се циганя и да ми гърми филтърната кутия.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за двигател 2,0i

                  Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                  Аз имах Ауди на което на 100 000 свещите бяха като нови. Но това какво значение има. Ти караш ли на газ фронтерата? Ако да сменай свещита на 20-25 иначе ще имаш големи грижи. Не са менте от 6 години на всички мой автомобили съм купувал само Беру от представителството. За Фронтерата са 25 лв. и не мисля, че си заслужава да се циганя и да ми гърми филтърната кутия.
                  Аз на бензин единствено я паля , а 99,99% съм на газ. Не ми е гърмяла никога. Може би щото Ловатото ми е монтирано в Италия - вероятно от хора , които разбират от тези неща .За разлика от болшинството наши самоуки майстори . Може би там е причината...
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за двигател 2,0i

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Аз на бензин единствено я паля , а 99,99% съм на газ. Не ми е гърмяла никога. Може би щото Ловатото ми е монтирано в Италия - вероятно от хора , които разбират от тези неща .За разлика от болшинството наши самоуки майстори . Може би там е причината...
                    Не е там. То аз като им висях на главите и ги карах да правят всичко както аз искам каква е разликата? А искрата на свеща няма нищо общо със самата газова. Има значение колко е точна като време и честота за правилната работа на мотора. А за гърменето ще гръмне спокойно, зависи колко километра си минал. Ако все още не си и навъртял 20 000 за какво говорим?
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за двигател 2,0i

                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      Не е там. То аз като им висях на главите и ги карах да правят всичко както аз искам каква е разликата? А искрата на свеща няма нищо общо със самата газова. Има значение колко е точна като време и честота за правилната работа на мотора. А за гърменето ще гръмне спокойно, зависи колко километра си минал. Ако все още не си и навъртял 20 000 за какво говорим?
                      Сега пък ще се отклоним в тема за свещите.По принцип времето и честотата на палене са и зададени от токоразпределителя. За самата свещ е важно да дава добра искра , така че за всеки двигател завода-производител препоръчва свещи с подходящо топлинно число . В този смисъл не виждам защо Фронтерата да прави изключение от другите автомобили и да се сменят на около 25000 , след като по принцип качествените свещи карат по 60-80000. Това дали двигателя работи на бензин или на газ е без значение за самата смещ.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за двигател 2,0i

                        ...и още нещо : както писах по-горе , вече съм навъртял 50 000 км. на газ - без проблеми ....да не чуе Дявола !
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за двигател 2,0i

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Сега пък ще се отклоним в тема за свещите.По принцип времето и честотата на палене са и зададени от токоразпределителя. За самата свещ е важно да дава добра искра , така че за всеки двигател завода-производител препоръчва свещи с подходящо топлинно число . В този смисъл не виждам защо Фронтерата да прави изключение от другите автомобили и да се сменят на около 25000 , след като по принцип качествените свещи карат по 60-80000. Това дали двигателя работи на бензин или на газ е без значение за самата смещ.
                          Незнам за качествените но на Беру дават 30 000. Аз ги сменям на 25 000. Незнам как ти е настроена газовата но мойта при забавяне на искрата или пробив на искра през керамиката на свеща води до взрив във колектора вместо в цилиндъра и следва избухване на кихалката. Досега ми се е случвало 2 пъти за радост без последици. След като сменя свещите проблема изчезва.
                          Колите са си ваши всеки да пести от каквото иска.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

                            изключения няма
                            газта е силно корозивна
                            на около 25к км електрода се изяжда и ...ръждясва
                            не дава добра искра
                            работи
                            няма проблеми
                            обаче детонацийте се вдигат
                            опасността от гърмене също
                            повишава се разхода
                            а относно Българските майстори - нямат нищо общо
                            има перфектни професионалисти има и мундари
                            това не значи че италиянските се различават от нашите
                            всичко има пробег
                            свещи на газ 20-25к
                            кабели 30-40к
                            масло и филтър -8к
                            въздушен 5к

                            ако не ги смениш - ми пак работи
                            само че влизаш в зоната на мундарщината
                            а такива изказвания -ето видите ли аз свещи 100к не съм сменял
                            моя майстор е 6 а вашия не става- ами смешни са ми
                            BMW X6

                            Коментар


                            • #15
                              До: За АГУ-то и свещите на Фронтера.

                              Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
                              изключения няма
                              газта е силно корозивна
                              на около 25к км електрода се изяжда и ...ръждясва
                              не дава добра искра
                              работи
                              няма проблеми
                              обаче детонацийте се вдигат
                              опасността от гърмене също
                              повишава се разхода
                              а относно Българските майстори - нямат нищо общо
                              има перфектни професионалисти има и мундари
                              това не значи че италиянските се различават от нашите
                              всичко има пробег
                              свещи на газ 20-25к
                              кабели 30-40к
                              масло и филтър -8к
                              въздушен 5к

                              ако не ги смениш - ми пак работи
                              само че влизаш в зоната на мундарщината
                              а такива изказвания -ето видите ли аз свещи 100к не съм сменял
                              моя майстор е 6 а вашия не става- ами смешни са ми
                              Въпрос на мнение и на собствен опит , няма лошо
                              Не съм съгласен че газта води до корозия на електрода, но и не ми се спори по теория на химията
                              Аз обаче бих поставил въпроса малко под различен ъгъл : ок , говорим за обикновените АГУ , а при газовия инжекцион (където впръскването е директно в цилиндрите и няма опасност от детонация) свещите
                              на колко км. да се сменят при положение че не вдига разхода и работи нормално ?
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X