Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръки относно начин на управление на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

    един съвет на майстори не се доверявай много много,питай хората които карат и подържат такива машини тук,пък тогава ходи по майстори,при мен като видят ръчните хъбове викат че са блокажи на предният мост,как да му обясниш че не са,като не знае какво е хъб,за тях джиповете или имат блокажи или не са джипове,ама какви трябва да има

    Питай смело за възникналите въпроси,а такива ще има,само я покарай малко.


    Поздрави

    Коментар


    • #17
      До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

      Пич,в гората(или на какъвто искаш там"офроуд") не се ходи сам.По-добре вземи някой приятел с джипка или се включи към някоя разходка.Приятелите,които са с теб в джипа няма да могат да ти помогнат много ако се окопаеш или се хакнеш в някоя по-дълбока локва...а тогава ако се панираш бая поразии могат да станат.По добре отиди на някоя затревена равна поляна и го "поразтъпчи"...но от първият път -сам в гората-не е много здравословно.
      Късмет.
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • #18
        До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

        Aз ти предлагам преди да тръгнеш извън асфалта дори по "лек черен път" където доскоро си минавал с Астрата да си вземеш задължително:
        1. Здраво въже. ( не от тия в Била или Метро ) или колан за теглене поне да пише 5 тона.
        2. малка лопатка
        3. Трион
        4. Крик
        5. Вода ( 3-4 литра )
        6. Още един GSM
        7. 3-ма приятели
        8. Пържоли и бира.

        От 1 до 7 напълно сериозно. Многократно са патили хора заради липси на някое от тези атрибути. Аз дори на разходка за 5-6 минути задължително си нося всички тези неща.
        Още един съвет. Като стъпиш на черен път с камъни и баири си пусни 4L и си карай на 3 или 4-та скорост. Така пазиш съединителя и окачването. Дори да можеш да минеш само на заден мост, няма смисъл да товариш дифа окачването и съединителя. Аз така карам от 3 години. Особено ако се возите 4 човека колата е по-тежка и се мъчи повече.
        Още един важен съвет. Следи си температурата, тъй като ти е "нова колата" имай си едно наум, а аз залагам, че ще трябва да сменяш виско муфа. Стрелката на температурата не трябва да ти мърда много над 9 часа.

        Приятно прекарване. И после искаме снимки иначе ще трия наред.
        no signature no problems

        Коментар


        • #19
          До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

          Предишния ми джип беше ISUZU 2,8 td .Директен внос Швейцария . Някой преди мене си беше поиграл с автоматичните хъбове размествайки пружината така , че да държи зацепващото колело постоянно включено . Липсваше елемента , който по принцип изхвърля колелото . Установих го при първото гресиране . Предимството е , че при необходимост включваш в движение без да спираш и дори без съединител . Условието е задните колела да не буксуват. Без проблем за иглините лагири фиксиращи карето . Колата е близо на 100 000 км в българия . Ако не те притеснява леко повишаване на разхода е по добре да преработиш наличните хъбове вместо да инвестираш за други.
          MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

          Коментар


          • #20
            До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

            Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
            Ако не те притеснява леко повишаване на разхода е по добре да преработиш наличните хъбове вместо да инвестираш за други.
            Много хитро... да товариш повече раздатката, да въртиш още един диференциал, да товариш 2 карета. Ако беше много ефикасно хората щяха да ги зацепят още в завода. За едните 500 лв. за ръчни хъбове мисля, че не си заслужава.
            no signature no problems

            Коментар


            • #21
              До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

              Първоначално публикуван от vladoniki Преглед на мнение
              Много благодаря. Знам, че по много от нещата за който питам е писано, даже за всяко нещо съм пробвал и търсачката. Проблема, е че още съм доста бос по темата и незнам точно какво да търся, затова не получавам отговора от търсачката, за което се извинявам и се надявам да не съм ви досъдил прекалено много Благодаря отново
              Моите хъбове се включват и изключват без да се чува щракане. И друг често срещан проблем при хъбовете на фронтерата е една зегерка вътре в хъба която се измъква и после като натовариш повече хъба и той чатка едно такова страшно, но всъщност се оправя само с подмяна на зегерката.

              Коментар


              • #22
                До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                Моите хъбове се включват и изключват без да се чува щракане. И друг често срещан проблем при хъбовете на фронтерата е една зегерка вътре в хъба която се измъква и после като натовариш повече хъба и той чатка едно такова страшно, но всъщност се оправя само с подмяна на зегерката.
                Оправя се докато шлиците си личат и игленият лагер не се попилял.
                Единственото преимущество на автоматичните хъбове е, че не слизаш да ги включваш. Всичко друго е един голям недостатък.
                На предишния ми джип бяха такива и сега мога да оценя ръчните, при положение, че автоматите работеха безупречно (за автомати).
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #23
                  До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                  Не се опитвам да кажа (и не мисля) че автоматичните са по-добри от ръчните хъбове. Мисълта ми беше, че като чуеш за първи път такова чаткане и "фащаш къра" и недай си боже да те набара някой "съвестен майстор" в такова състояние, може да ти направи ремонт на дифа примерно заради една зегерка.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                    Затова колата си правя сам
                    Просто минавам през Лозан (Исузу), взимам части и действам
                    Един професионалист с пяна на уста ми обясняваше че врътките на хъбовете били блокаж и предаването било по диагонал
                    Но той е компетентът и зяпачите го подкрепяха и продължават да му дават пари да им такова колите
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                      Да пазете се от пишман маистори,като кажат давай го ще го оправим,и без да е доверен човек гледаш какво рови питаш тук и тогава разглабя,иначе пипат и знаят само блокажи и тва е

                      Нали знаете лафа:човека взе парите и каза ще видим.......



                      Поздрави

                      Коментар


                      • #26
                        До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Затова колата си правя сам
                        Просто минавам през Лозан (Исузу), взимам части и действам
                        Един професионалист с пяна на уста ми обясняваше че врътките на хъбовете били блокаж и предаването било по диагонал
                        Но той е компетентът и зяпачите го подкрепяха и продължават да му дават пари да им такова колите
                        Терминът "БЛОКАЖ" е придобил гражданственост така както например ДЕЛКО за токоразпределител или ДИНАМО за генератор. То е ясно че буквално блокажа по принцип е на диференциала , смисълът от което е блокиране на сателитите , така че ако едното колело буксува все пак двигателния мост да "изтегли" автомобила . Тази система е позната широко и при товарните камиони. Само че в този случай двете колелета се въртят с еднаква скорост , което на завоите създава проблеми с приплъзването .
                        В случая с хъбовете майсторите имат предвид не начина на зацепване на предните колелета , а ефекта от тях и затова за тях всичко е "блокаж" . Ама не им се връзвайте чак до там де . Повечето са станали "майстори" с гледане и отвиване и завиване на болтове...
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Терминът "БЛОКАЖ" е придобил гражданственост така както например ДЕЛКО за токоразпределител или ДИНАМО за генератор. То е ясно че буквално блокажа по принцип е на диференциала , смисълът от което е блокиране на сателитите , така че ако едното колело буксува все пак двигателния мост да "изтегли" автомобила . Тази система е позната широко и при товарните камиони. Само че в този случай двете колелета се въртят с еднаква скорост , което на завоите създава проблеми с приплъзването .
                          В случая с хъбовете майсторите имат предвид не начина на зацепване на предните колелета , а ефекта от тях и затова за тях всичко е "блокаж" . Ама не им се връзвайте чак до там де . Повечето са станали "майстори" с гледане и отвиване и завиване на болтове...
                          Да - същият авторитетно обясняваше как врътките задвижвали едни "шишове", които минавали през кухата полуоска и стигали дифернциала
                          Колега Вервай ми - повечето от нас добре знаят какво е блокаж на диференциал, че даже и разновидностите му
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                            Първоначално публикуван от scrapheap
                            Колега Вервай ми - повечето от нас добре знаят какво е блокаж на диференциал, че даже и разновидностите му
                            Не се и съмнявам . Думата ми беше да не се чудите на странните знания на някои "майстори". Просто обръщението "майсторе" към тях е от уважение , в случай че не им знам името
                            Последно редактирано от fanatic; 04-08-08, 12:41.
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                              Привет на всички.Тъй като и аз съм новак в това отношение, нещо се смотах и ми възникват следните въпроси.
                              1. Лоста какво точно прави т.е. от раздатката зацепва предните полуоски и предава движение на предните гуми, а хъбовете се зацепват инерционно при боксуване т.е. така наречения блокаж? Така ми го обясни майстора.
                              2. Но от вашите отговори оставам с впечатление, че след като лоста включи предните полуоски то хъбовете всъщност зацепват и задвижват предните колела?
                              3. А при ръчни хъбове, след като се включат имаш постоянно зацепени предни колела ??? е тогава лоста какво прави? освен за бавните.

                              П.С. за Фронтера А става дума

                              Коментар


                              • #30
                                До: Препоръки относно начин на управление на Фронтера

                                1-на твоят маистор му кажи да седне пред компа и да се образова малко.

                                Блокаж на предният мост има когато се блокира изцяло моста не полуоските,те са на ток,въздух и става пускането ръчно от купето и блокира и двете полусоки да въртят не само на която и е по леко.

                                Ако има блокаж,как ще завиеш?колко джипа имат такъв?затова му викат храма на счупените карета,защото като блокираш моста и врътнеш волана и става мазало
                                2-да така е!
                                3-ръчните ги заключваш и отключваш ти,демек:черен път кална локва-ръчните хъбове които са зацепени,включваш само предният мост и минаваш,излизаш от локвата,връщаш лоста на задно и караш,излизаш на асвалт,слизаш изключваш хъбовете и гас!Или прочети отначало темата и ще разбереш.

                                Има много писано,четете,много преди мен и вас са питали същото тук,има търсене и започвате,блокаж,хъб-ръчен автоматичн и т.н
                                търсачката работи по подразбиране така че и една дума е достатъчна.


                                Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X