Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Фронтера, но що е то Екотек

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

    Първоначално публикуван от sineto Преглед на мнение
    Ако смениш термостата,пиши какво си постигнал,защото моята се държи по същия начин,и моето предположение е,че термостата е там и работи,но заради по горещия климат е сменен с такъв който отваря при по ниска температура.
    Като го смених моя термостат, че не искаше да отделя по-нагоре от първата черта се случва следното: термостата стои затворен докато не стигне стрелката точно до средата. След като отвори стрелката се връща една идея надолу и стои съвсем малко под средата. Това когато се движи джипката. В градско, задръстено движение стои на средата и съответно се вдига още нагоре докато се вкючи перката. Тя се включва като подмине леко горната черта (първата след средната). Но това изключително рядко и само в задръстване. Това е поведението на моя чисто нов термостат в комбинация с датчика та перката. Говоря за Х22ХЕ 96г. На термостата пише 92 градуса. Датчика е 107-98 градуса.
    Последно редактирано от sony bono; 31-03-10, 22:02.

    Коментар


    • #17
      До: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

      Първоначално публикуван от radolino1 Преглед на мнение
      Ясно ама като ги чета темите и проблемите на колегите свързани с електрониката осъзнах следното - един има проблем,друг от форума има /е имал същия.От 5 до 15 човека разсъждават върху него 1/3 от които са автомонтьори явно.Накрая даже и да са изложени всичките симптоми и реакции всички изпадат в шах.След време щастливия собственик пише сменихме еди кво си и колата вече върти гуми на 5 та,и понеже не му е вече проблем се спира до тук.Достатъчно съм интелигентен да прочета всички теми и постове че да предложа такава тема.И това което предлагам ще помогне на всички във форума май защото по електрониката даже и автомонтьорите в България все още се учат.Моля ако някой случайно знае как се проверява всеки един датчик по двигателя да я сподели.Освен ако не е в "систематизираната информация" която ще мога да чета точно когато не ми трябва.Извинявам се за дългите тиради (понеже само колегата maxxx най-вероятно ще ми отговори) ама целта да се регистрирам в тоя форум беше е и най-вероятно такава или бъркам.С 500лв за елкон и 2000 за части ще стане много лесно ама аз както виждам и вие парите не ги копаете.Другото което държа да отбележа е отнесено към по-старшите във форума -имате навика да иронизирате така наречените новаци ,което е малко или много обидно защото не познавате човека отсреща ако някой случайно се мисли за "много по" има ми номера мога да псувам по 15 мин. без да се повторя ако не го устройва ще му пиша в коя зала да си уредим спортен полуден само двамата а останалите от форума могат да гледат ако им е забавно.
      Тъййй,айде по ред и со кротце,предлагам.
      За псуването,добре е 15 мин.,не съм се засичал,странични наблюдатели ми казаха,че без да повтарям,съм я докарал до 30 мин.Както виждаш-не тук.За "старши" и "младши" участници-приеми несъвършенството на човешкия характер,хора сме,без значение дали общуваме във форум или на живо.Уверявам те,че поне тук,като забележим човек със стойностни мисли и разсъждения,но несвикнал с порядките и респективно не знаещ как точно да се изрази,бързо го отсяваме и съвсем сериозно започваме да се отнасяме с него.
      Другите е нормално да се сърдят предимно на себе си,форумът е голям и не липсват адекватни на поведението и манталитета на участника реакции-къде саркастични,къде ехидни-грубостите обаче се режат от корен,някой път заедно с участника.Това ти го пиша във връзка с последното изречение-оферта.Както пишещите по твоя проблем не знаят с кого си имат работа,така и ти не си наясно!Нито е важно тук,така че свеждаме въпроса до чисто технически вече.
      Кой какво казал,рекъл-направи си диагностиката,пиши какви грешки ти дава и ще коментираме.Няма нужда от нова тема,а че има противоречиви мнения-нормално,някои са тръгнали на принципа "проба-грешка",споделяли са и се получава разнопосочен обем информация.
      Като тръгнем с метлата из темите,за да остане само полезното,се чува мръждене от участници/включая старши/,но това е друг въпрос и не касае темата.

      Коментар


      • #18
        До: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

        Ха,ха не беше конкретно за тебе колега щото виждам че си се впрегнал.Както писах изчетох всички теми и точно 2-3-7 от тях не ми се понрави ...нещо си ,(бяха повече от нормалното).Просто реших да отрежа "хора и нрави всякакви" от зародиш.Благодарение на линковете които най-вече ти подхвърляш се озовах на доста теми даже извън този форум и на няколко места имаше участници мълчали по 2-3 години със по 10 ина публикации и решили да се обадят когато са сигурни и...един от нас остави немската,турската,китайската икономика с x лева по-малко и една резервна част прашясала по рафта им.Може пък със следващи пост да дам идея на Лозан как да направи нещо, знаеш ли?Идеята е в комуникацията а не в четенето.Диагностиката така и така ще я направя но на едно место в "самодиагностиката" има едно специфично с болд буквички изписано и се споменава за специфични условия и т.н. които вярвам ги има само в завода в Германия.Засега това от мен като "бодна кламера " ще пиша кво става.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #19
          До: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

          Първоначално публикуван от Oldman Преглед на мнение
          М..да, намерих за какво иде реч. Това на картинките по долу. Инглиша не ми е идеален, но горе долу си изясних. Въпроса е дали наистина само при студен двигател или винаги при старт. Нека някой колега с такъв двг да вземе отношение - 2,2 16в 96 г.
          Погледни и тук:

          http://www.fronteraowners.co.uk/foru...p?f=16&t=32310


          Описана е с няколко думи и доста снимки работата на системата, както и начина на демонтаж, тъй като я имало само на 95-96 година и се проявява съмнение от ефективността й.
          JEEP KJ 3.7 V6

          Коментар


          • #20
            До: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

            Прясна-прясна информация относно екотек мотора от човек работил 1800 години в опел сервиза (ама съм бърз а?).Прахосмукачката трябва да се включва винаги при студен мотор и при определени от еку условия при топъл старт - рециркулация на изгорели газове които на студен мотор не са точно изгорели.X2,2XE мотора НЯМА хидравлични повдигачи и смяна на агренаж при дори малко съмнение за износен ремък да се сменя.ремонта в последствие е около 2-2500лв. в зависи от работата и вариацията в цените на частите.Същото се отнася и за пистовия ремък на в.помпа алтернатор и т.н. -в някои случаи не се разминавало със скъсан маркуч и дребни поражения а влизал зад шайбата и прави "мармалад" агренажа и ......2500 лв.Съединителя е със усилвател(не е с жило)."казанчето" над перката на радиатора било "резонатор" който помагал на двигателя да си смуче въздух по-равномерно а не на тласъци.Стъпковият мотор е на корпуса с дроселната клапа а до него е прикрепен потенциометъра който показва на компа колко е отворен дросела(idle).
            Що се отнася до моя двигател се оказа че не е монтиран правилно агренажа (видях го с очите си а и доста хора се посъбраха да видят такова чудо) -както се оказа не е фатално защото карах около 1000км така.След изчистване на грешките веднага записа ниско напрежение на егр клапана и високо напрежение на дебитомер и лампата продължи да свети защото нямах време за тях и ЕКУ си остана в авариен режим но следствие на наместения агренаж има около 30% подобрение в работата а майстора каза и в разхода задължително.Който има газово само ламбдата си променя показанието когато е на газ другите датчици не се влияели.Ако има вариант да се изолира ЕГР без да го отчита като грешка ЕКУ да се прави -единствената му цел е екология за да влезе в евро незнам кво си.Това го поствам защото четох 2 дена за егр клапан и "+" и "-" бяха 50/50 Пиша абсолютно всичко квото разбрах за екотека дано на някой съм бил полезен и очаквам мнения за моите проблеми защото не знам след колко време ще ходя пак при него.
            п.с И още се учудвам за тоя ремък 12 газ извън града с разместен агренаж и 150км/ч на бензин
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • #21
              От: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

              Здравейте, от скоро съм собственик на Фронтера А спорт 2.0 1996г. Като търсих тема за показанията на манометъра на маслото попаднах на тази тема (стара е но все пак). Не разбрах как е нормално да отчита стрелката, при студен е винаги над средата, а като загрее на празен ход е между долната червена и бяла черта а на скорост за виси от оборотите е по средата и малко от горе. За термостата смених го защото много варираше стрелката, по асфалт под средата а в гората на чертата над средата. С новия сега като се застопури на средата и не мърда, нов гората стрелката скача на следващата черта че и отгоре, нормално ли е това.

              Коментар


              • #22
                От: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

                Добре е. Щом е около средата, няма от какво да се притесняваш. На загрял двигател и празен ход и нормално да е ниско. Щом не е в червения сектор, значи е добре.
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • #23
                  От: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

                  Благодаря за инфото колега. За сега още я разучавам и тествам, и продължавам да се образовам от сайта относно поддръжката. Само дето не мога да вляза да видя книжките за поддръжка.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Купих си Фронтера, но що е то Екотек

                    Първоначално публикуван от felsher Преглед на мнение
                    Здравейте, от скоро съм собственик на Фронтера А спорт 2.0 1996г. Като търсих тема за показанията на манометъра на маслото попаднах на тази тема (стара е но все пак). Не разбрах как е нормално да отчита стрелката, при студен е винаги над средата, а като загрее на празен ход е между долната червена и бяла черта а на скорост за виси от оборотите е по средата и малко от горе. За термостата смених го защото много варираше стрелката, по асфалт под средата а в гората на чертата над средата. С новия сега като се застопури на средата и не мърда, нов гората стрелката скача на следващата черта че и отгоре, нормално ли е това.
                    И при мен е така (2,2 -96 г.) Пада и стои над червеното - лятото в трафик с включен климатик и/или когато е вече за смяна на масло. Но има и контролна червена лампа, ако има проблем ще светне или ще премигва. Така, че следи и нея. Успех!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X