Привет на всички, от няколко дена съм собственик на Фронтера 2,2 I 16 V, 96 г. ДБ, двигател X22XE, климатик, но странно без ABS, внесена от Италия преди 1 месец.Четох доста във форума, но имам няколко въпроса, на които не открих отговори, а допълнително мнение е добре дошло.
1. Като запали двигателя и от пред в дясно започва да вие нещо със звук като от турбина за около 1 мин. и спира. И така при всяко палене. Търговеца ме убеждаваше, че било екотека??, а аз си мислех, че това е търговското име на вида двигател /като Зетек на Форд/. Там до въздушния филтър има едно устройство, което не разбрах каква му е функцията и точно то вие.
2. След като се "прекръстих" отидох да сменя маслото и.... по каталога на сервиза е 5,5 л, от спецификациите постнати във форума видях, че е 5,0 л, но.. при сипани 4,7 л. пръчката показваше 1 см. над макс. След като го отлях и го направих на мах, стрелката на манометъра при 2000 - 4000 об. стои малко над средата, а при празен ход е на 1/4. Е ли е възможно в картера да има един пръст мърсотия.
3. След изминати 500 км. по родните "Оффроуд" пътища задната врата започна яко да скърца при движение. Преместих до горе ключалката, спря за известно време и пак започна, може би знаете някакъв "чалъм" за този проблем. А и вратата се движи трудно, така ли трябва да е /все пак е тежка и с рез. гума на нея/. И как да смажа пантите, като са толкова плътни /със шпрей не посмях за да не скапя боята/
4. За този модел от 95-98 г. мислех, че всички са оборудвани серийно с ABS, тази няма и не мисля да е свалян или ????
5. При подаване на газ от празен ход има леко заглъхване /запъване/ и тогава се изфорсира. Водих я на майстор - и той каза ??? - работи перфектно, но така правело щото било Опел и щото е инжекцион, но на мен ми е странно, защото имам Форд ескорт от 93 зетек, той прави така от време на време - когато свещта на 3 ти цилиндър реши да почине за малко. А свещите на Фронтерата като ги прегледах са работили нормално.
Е, имам и още въпроси но за сега тези! Благодаря ви предварително
1. Като запали двигателя и от пред в дясно започва да вие нещо със звук като от турбина за около 1 мин. и спира. И така при всяко палене. Търговеца ме убеждаваше, че било екотека??, а аз си мислех, че това е търговското име на вида двигател /като Зетек на Форд/. Там до въздушния филтър има едно устройство, което не разбрах каква му е функцията и точно то вие.
2. След като се "прекръстих" отидох да сменя маслото и.... по каталога на сервиза е 5,5 л, от спецификациите постнати във форума видях, че е 5,0 л, но.. при сипани 4,7 л. пръчката показваше 1 см. над макс. След като го отлях и го направих на мах, стрелката на манометъра при 2000 - 4000 об. стои малко над средата, а при празен ход е на 1/4. Е ли е възможно в картера да има един пръст мърсотия.
3. След изминати 500 км. по родните "Оффроуд" пътища задната врата започна яко да скърца при движение. Преместих до горе ключалката, спря за известно време и пак започна, може би знаете някакъв "чалъм" за този проблем. А и вратата се движи трудно, така ли трябва да е /все пак е тежка и с рез. гума на нея/. И как да смажа пантите, като са толкова плътни /със шпрей не посмях за да не скапя боята/
4. За този модел от 95-98 г. мислех, че всички са оборудвани серийно с ABS, тази няма и не мисля да е свалян или ????
5. При подаване на газ от празен ход има леко заглъхване /запъване/ и тогава се изфорсира. Водих я на майстор - и той каза ??? - работи перфектно, но така правело щото било Опел и щото е инжекцион, но на мен ми е странно, защото имам Форд ескорт от 93 зетек, той прави така от време на време - когато свещта на 3 ти цилиндър реши да почине за малко. А свещите на Фронтерата като ги прегледах са работили нормално.
Е, имам и още въпроси но за сега тези! Благодаря ви предварително
Коментар