Ти ме хвърли в размисъл за голямата, не заради мястото аз ги сложих до акумулатора и изобщо не пречат. Ама утре ще и взема въздуха да пробвам че сега е малко тъмно
Имам нужда от съвет от къде да си намеря ел. клапан,който да може да освобождава въздушния поток под налягане от ресивера към тромбите.Идеята е да си работи свирката с оргиналния бутон на волана,но не мога да измисля клапана.Мислех си за клапан от газова уредба,но дали ще усигурява достатучно дебит е въпроса.
(Май питането трябва да е в раздела при спецовете по компресорите)
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Колега пробвай с магнет вентил.
А за "тромбите" от волга,това си е жив клаксон!И имам една такава,се търкаля под седалките на буса...
Иначе неговата е от полски фиат,много довра,обаче се прецаква отвреме на време и неще да свири.Не е точно тромба ами като охлюв и не може да се достигне до вътре да се види кое дава фира.
Това с тромби от камион,еле пък влак e безмислено и нерентабилно.Едно че искат поне 6-8бара. друго че са много шумни.
Като някога намеря 2въздушни възглавници втора ръка за нее много пари ,ги мятам на буса и му слагам една бутилка .Отдолу под седалката е за нея мислено и може и някоя тромба.Но с 50литра бутилка няма много свиркания..даже никак.Шкодата като свирнеш 1път и оставаш без въздух
Колега пробвай с магнет вентил.
А за "тромбите" от волга,това си е жив клаксон!И имам една такава,се търкаля под седалките на буса...
Иначе неговата е от полски фиат,много довра,обаче се прецаква отвреме на време и неще да свири.Не е точно тромба ами като охлюв и не може да се достигне до вътре да се види кое дава фира.
Това с тромби от камион,еле пък влак e безмислено и нерентабилно.Едно че искат поне 6-8бара. друго че са много шумни.
Като някога намеря 2въздушни възглавници втора ръка за нее много пари ,ги мятам на буса и му слагам една бутилка .Отдолу под седалката е за нея мислено и може и някоя тромба.Но с 50литра бутилка няма много свиркания..даже никак.Шкодата като свирнеш 1път и оставаш без въздух
Благодарско,ще се разгледам за магнет вентил.
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Имам нужда от съвет от къде да си намеря ел. клапан,който да може да освобождава въздушния поток под налягане от ресивера към тромбите.Идеята е да си работи свирката с оргиналния бутон на волана,но не мога да измисля клапана.Мислех си за клапан от газова уредба,но дали ще усигурява достатучно дебит е въпроса.
(Май питането трябва да е в раздела при спецовете по компресорите)
Има такива китайски клапани.Продават се заедно с китайските тромби,а също и отделно от тях.Не са скъпи,имат си вход и изход за въздух с резби и щуцери,които се навиват в тях.Има на 12 и на 24 волта,а някои работят и на давата стандарта напрежение.Има ги по повечето магазини за части за камиони и/или автоаксесоари,на Илиенци също трябва да ги има.
Можеш да ползваш и електромагнитни клапани от соц.камиони(и не само соц. де,ама са по-разпространени).Например в КамАЗ се ползват еднакви ел.клапани за много неща–за включване на хидравличната помпа за самосвала,за управление на хидравличните разпределители,за тромбите също.На Шкода и др. пак има подобни ел.магнитни клапани,ама лошото е,че всичките са на 24 волта...
P.S.За старата тема,за различните свирки и клаксони....Ами не знам,защо трябва да са точно от Волга–голяма част от старите,западни коли от средния и високия клас имат достатъчно добри клаксони.Цените по моргите са народни–от 10 до около 30-40 лв,за комплект двоен клаксон.Хубавото е,че повечето не са обвързани с определени марки,а се правят от известни поддоставчици.
Аз лично съм си правил разнообразни експерименти и с тромби и с клаксони–слагал съм дори,ел.клаксони за 12 волта(от Ауди 100 C4),на камион на 24 волта–ефекта е добър и така не успях да изгоря нищо.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Има такива китайски клапани.Продават се заедно с китайските тромби,а също и отделно от тях.Не са скъпи,имат си вход и изход за въздух с резби и щуцери,които се навиват в тях.Има на 12 и на 24 волта,а някои работят и на давата стандарта напрежение.Има ги по повечето магазини за части за камиони и/или автоаксесоари,на Илиенци също трябва да ги има.
Можеш да ползваш и електромагнитни клапани от соц.камиони(и не само соц. де,ама са по-разпространени).Например в КамАЗ се ползват еднакви ел.клапани за много неща–за включване на хидравличната помпа за самосвала,за управление на хидравличните разпределители,за тромбите също.На Шкода и др. пак има .
Ok,ще проверя и за подобен електро-магнитен клапан от камион или нискобюджетен Китайски,по принцип не ме бърка да е 24 волта,има преубразователчета по магазините за ел.карантия,от 24в. на 12в.
Има тука некви БГ клапани,ама няма цени. http://www.zita-ruse.com/Electromagnetic-Control-Valves
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар