Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за пиньона? и гайката.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за пиньона? и гайката.

    здравейте колеги,накой знае ли колко се натяга гайкана на пиньона,че сменях семеринга и нещо ми се вижда калпава работа,на уаз-за се подлагат шайби и се натяга до откат тука какво фиксира да не се пренатегне лагера???
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    Въпрос за пиньона

    Може ли да се изкара пиньона без да се сваля короната???
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за пиньона? и гайката.

      Колеги помагайте защото работата е сериозна.Предполагам,че все някой е свалял заден диф на "Фронтера" и е запознат с демонтажа и монтажа на същия!?....Нали всички обсъждаме,че това е най-слабото място на тази марка джипове?Интересно как се стигна до това решение?Все някой трябва да има отговор на този въпрос?Помагайте......

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за пиньона? и гайката.

        Е нямате ли някъде сервизно ръководство? Аз не съм отварял, иначе с удоволствие бих помогнал.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за пиньона? и гайката.

          Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
          здравейте колеги,накой знае ли колко се натяга гайкана на пиньона,че сменях семеринга и нещо ми се вижда калпава работа,на уаз-за се подлагат шайби и се натяга до откат тука какво фиксира да не се пренатегне лагера???
          без никакво усилие , просто я прикараи и я законтри , иначе трябва да свалиш дифренциала , разпорната втулка ти е потдала , не е голям проблем можеш да караш и така , но ако държиш да е като от завода сваляне и на ново напасване което е свързано с евентуален шум

          НЕСТЯГАИ ГАИКАТА СЪС СИЛА
          sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за пиньона? и гайката.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Е нямате ли някъде сервизно ръководство? Аз не съм отварял, иначе с удоволствие бих помогнал.
            Има даже няколко, ама пише, че трябва да се извърши в сервиз и за това няма данни.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за пиньона? и гайката.

              Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
              Има даже няколко, ама пише, че трябва да се извърши в сервиз и за това няма данни.
              Баси! В СЕРВИЗНОТО ръководство пише, че трябва да се извърши в СЕРВИЗ. Интересно тия от сервиза какво четат?

              Нямам думи!

              А знае ли се как му се настройва петното после? В ръководството на мойта и това пише, ама май при всяка джипка е различно. Да не стане някаква гадост после.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за пиньона? и гайката.

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Баси! В СЕРВИЗНОТО ръководство пише, че трябва да се извърши в СЕРВИЗ. Интересно тия от сервиза какво четат?

                Нямам думи!

                А знае ли се как му се настройва петното после? В ръководството на мойта и това пише, ама май при всяка джипка е различно. Да не стане някаква гадост после.
                Ти кажи пък той Марин ще си прецени. Те пиньона и короната имат една и съща функция и предполагам че петното се настройва по един и същи начин.
                no signature no problems

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за пиньона? и гайката.

                  Еми трабва да се докара петното на контакт да е равномерно и колкото може в средата на зъбите на короната и пиньона. Маже се с някаква специална гадост (синя според мойта книжка), правят се няколко оборота и се гледа къде е петното. В зависимост от това къде е, се регулира - мести се пиньона напред-назад, за да се докара петното с максимална плош и в средата на зъбите. При мен си е описано стъпка по стъпка, обаче сигурно моя диф няма нищо общо като регулации с неговия, но принципа е тоя. Това цялото се прави на свален и отворен диференциал според сервизното ми ръководство. Принципно може и да стане без да се сваля, но има много "зависи". Но при всички положения трябва да се отвори, за да се гледа.

                  В раздел DAIHATSU - систематизирана информация ръководството за фероза го има. Може да си го свали, ако прецени. Даже и картинки има.

                  Ако не се нагласи петното, натоварването не е равномерно по зъбите, и имайки в предвид как си експлоатираме джипките, може да изпопада циментацията, и после малко по малко да заминат пиньона и короната. Понякога започва да вие. Ама като почне да вие, май вече е късно - циментацията е паднала.

                  Ама лично не съм го правил. Виждал съм го само. Отварял съм диф на форд транзит преди време, но се оказа че си е в ред, и нищо не съм регулирал. Само го измих, сглобих и напълних с читаво масло.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за пиньона? и гайката.

                    за какво става въпрос,смених семеринга на пинъона (сменял съм на уаз хиляда пити)развъртях гайката на пинъона с голям зор правих даже скоба за блокиране на фланеца,извадих фланеца с голям зор и него също със скоба за лагери смених семеринга и си затегнах гайката с обикновен гидор,когато пробвах джипа,изминах около 10км и фланеца беше топъл а оста на пиньона направо пареше.Това ме наведе на мисълта ,че съм натегнал лагерите повече (което няма никаква логика,нали има ограничителни шайби между двата лагера),поразхлабих малко и пак пробвах,пак същата работа,за шум никакъв не се чуваше,нито виене нищо!!
                    Вчера реших да сваля и лагера свалих фланеца,семеринга стигнах до лагера какво ли неправих и неможах да го извадя.Исках да проверя шайбите дали не съм ги сплескъл но няма логика да се сплескват толкова лесно,днес го събрах пак, в ръководството пише че при въртенето на пинъона не трябва да има никаво усилие,по принцип дават на гайката 75нм-което си е доста,понеже е с лсд дифа вдигнах и двете колела натягах леко фланеца и въртя пиньона за сега изминах около 20км няма никакво загряване и шум така че проблема го оправих.Но възниква следният въпрос кое ограничава двата лагера да не излязат защото както знаем пиньона има голямо аксиялно натоварване?
                    Прикачени файлове
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за пиньона? и гайката.

                      Не е ли това пиниона?
                      Прикачени файлове
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за пиньона? и гайката.

                        да значи са с оделна черупка,на уза са с една черупка и двата са еднакви,до колкото виждам на фронтерата са различни нали така?
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за пиньона? и гайката.

                          Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                          да значи са с оделна черупка,на уза са с една черупка и двата са еднакви,до колкото виждам на фронтерата са различни нали така?
                          Ами понеже аз не съм сигурен и затова те питам. Но доколкото знам диференциалните лагери са с отделни. Тази снимка е от руския форум но не бях 100% сигурен че е точно за нашите дифове.
                          no signature no problems

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X