здравейте колеги,накой знае ли колко се натяга гайкана на пиньона,че сменях семеринга и нещо ми се вижда калпава работа,на уаз-за се подлагат шайби и се натяга до откат тука какво фиксира да не се пренатегне лагера???
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за пиньона? и гайката.
Свий
X
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
Колеги помагайте защото работата е сериозна.Предполагам,че все някой е свалял заден диф на "Фронтера" и е запознат с демонтажа и монтажа на същия!?....Нали всички обсъждаме,че това е най-слабото място на тази марка джипове?Интересно как се стигна до това решение?Все някой трябва да има отговор на този въпрос?Помагайте......
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
без никакво усилие , просто я прикараи и я законтри , иначе трябва да свалиш дифренциала , разпорната втулка ти е потдала , не е голям проблем можеш да караш и така , но ако държиш да е като от завода сваляне и на ново напасване което е свързано с евентуален шумПървоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнениездравейте колеги,накой знае ли колко се натяга гайкана на пиньона,че сменях семеринга и нещо ми се вижда калпава работа,на уаз-за се подлагат шайби и се натяга до откат тука какво фиксира да не се пренатегне лагера???
НЕСТЯГАИ ГАИКАТА СЪС СИЛАsigpicаз съм шефа на боклука
и ако не ме слушаш ,,,,,,
0878 33 81 37 по всяко време
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
Има даже няколко, ама пише, че трябва да се извърши в сервиз и за това няма данни.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕ нямате ли някъде сервизно ръководство? Аз не съм отварял, иначе с удоволствие бих помогнал.
no signature no problems
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
Баси! В СЕРВИЗНОТО ръководство пише, че трябва да се извърши в СЕРВИЗ.Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеИма даже няколко, ама пише, че трябва да се извърши в сервиз и за това няма данни.


Интересно тия от сервиза какво четат? 
Нямам думи!
А знае ли се как му се настройва петното после? В ръководството на мойта и това пише, ама май при всяка джипка е различно. Да не стане някаква гадост после.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
Ти кажи пък той Марин ще си прецени. Те пиньона и короната имат една и съща функция и предполагам че петното се настройва по един и същи начин.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеБаси! В СЕРВИЗНОТО ръководство пише, че трябва да се извърши в СЕРВИЗ.

Интересно тия от сервиза какво четат? 
Нямам думи!
А знае ли се как му се настройва петното после? В ръководството на мойта и това пише, ама май при всяка джипка е различно. Да не стане някаква гадост после.no signature no problems
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
Еми трабва да се докара петното на контакт да е равномерно и колкото може в средата на зъбите на короната и пиньона. Маже се с някаква специална гадост (синя според мойта книжка), правят се няколко оборота и се гледа къде е петното. В зависимост от това къде е, се регулира - мести се пиньона напред-назад, за да се докара петното с максимална плош и в средата на зъбите. При мен си е описано стъпка по стъпка, обаче сигурно моя диф няма нищо общо като регулации с неговия, но принципа е тоя. Това цялото се прави на свален и отворен диференциал според сервизното ми ръководство. Принципно може и да стане без да се сваля, но има много "зависи". Но при всички положения трябва да се отвори, за да се гледа.
В раздел DAIHATSU - систематизирана информация ръководството за фероза го има. Може да си го свали, ако прецени. Даже и картинки има.
Ако не се нагласи петното, натоварването не е равномерно по зъбите, и имайки в предвид как си експлоатираме джипките, може да изпопада циментацията, и после малко по малко да заминат пиньона и короната. Понякога започва да вие. Ама като почне да вие, май вече е късно - циментацията е паднала.
Ама лично не съм го правил. Виждал съм го само. Отварял съм диф на форд транзит преди време, но се оказа че си е в ред, и нищо не съм регулирал. Само го измих, сглобих и напълних с читаво масло.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
за какво става въпрос,смених семеринга на пинъона (сменял съм на уаз хиляда пити)развъртях гайката на пинъона с голям зор правих даже скоба за блокиране на фланеца,извадих фланеца с голям зор и него също със скоба за лагери смених семеринга и си затегнах гайката с обикновен гидор,когато пробвах джипа,изминах около 10км и фланеца беше топъл а оста на пиньона направо пареше.Това ме наведе на мисълта ,че съм натегнал лагерите повече (което няма никаква логика,нали има ограничителни шайби между двата лагера),поразхлабих малко и пак пробвах,пак същата работа,за шум никакъв не се чуваше,нито виене нищо!!
Вчера реших да сваля и лагера свалих фланеца,семеринга стигнах до лагера какво ли неправих и неможах да го извадя.Исках да проверя шайбите дали не съм ги сплескъл но няма логика да се сплескват толкова лесно,днес го събрах пак, в ръководството пише че при въртенето на пинъона не трябва да има никаво усилие,по принцип дават на гайката 75нм-което си е доста,понеже е с лсд дифа вдигнах и двете колела натягах леко фланеца и въртя пиньона за сега изминах около 20км няма никакво загряване и шум така че проблема го оправих.Но възниква следният въпрос кое ограничава двата лагера да не излязат защото както знаем пиньона има голямо аксиялно натоварване?OFFROAD CLUB STARA ZAGORA
Коментар
-
До: Въпрос за пиньона? и гайката.
Ами понеже аз не съм сигурен и затова те питам. Но доколкото знам диференциалните лагери са с отделни. Тази снимка е от руския форум но не бях 100% сигурен че е точно за нашите дифове.Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнениеда значи са с оделна черупка,на уза са с една черупка и двата са еднакви,до колкото виждам на фронтерата са различни нали така?no signature no problems
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар