Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Opel Frontera 2.5TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: .

    Първоначално публикуван от bez
    Не мисля, че двигателя на БМВ някога е бил монтиран на Фронтера, поради простата причина, че двигателния отсек е проектиран за 4 цилиндрови редови и V6 мотори, за 6 цил. в ред няма място.
    само около 50 хил. пъти
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Yaro
      Първоначално публикуван от go go go
      ама той е 2.4
      При Рейндж-а го водят и 2.4 и 2.5..
      2.5 си е роверския двигател, италянския е 2.4, на алфата и ланчата също са 2.4.

      една алфа на 400000 километра и никакви ремонти по двигателя, изплю един бутален болт, колата е карана зверски, като служебна през целия и 10 годишен живот, после я подариха на някой и той си я оправи и май още я кара, това значи, че двигателя е здрав.
      drive alive

      Коментар


      • #18
        БМВ имат и 2,4 и 2,5 тд. 2,4 е шестак редови с мощност 122 кс , и е признат за най-добър диз. агрегат през 1982 г. Той се монтира на леките коли до 91 г. , но не се монтира на Фронтера.През 92 г. го замества 2,5 тдс , пак шестак , редови , с мощност 143 кс. Той се монтира и на Опел Омега-по-новия вариант , но с редуцирана мощност от около 136 кс. И той не се монтира на Фронтера , доколкото аз знам 2,5 тд на Фронтерата е разработка на Опел с мощност около 118 кс., но отзивите за него са различни. Общо взето от двигателя на Исудзу - 2,8 тд , който също се монтира на Фронтера са много по-доволни.

        Коментар


        • #19
          За повече подробности около автомобила може да попиташ момчетата (и момичетата) в www.opleclub-bg.com/forum !Аз лично съм член там и мога да ти гарантирам че ще получиш информацията която търсиш !!!

          Коментар


          • #20
            Re: .

            Първоначално публикуван от muncho
            Първоначално публикуван от bez
            Не мисля, че двигателя на БМВ някога е бил монтиран на Фронтера, поради простата причина, че двигателния отсек е проектиран за 4 цилиндрови редови и V6 мотори, за 6 цил. в ред няма място.
            само около 50 хил. пъти
            50 хил. е доста сериозна цифра. Ще бъда благодарен, ако пуснеш някой линк с информация за тези 6 цилиндрови Фронтери. Ако има и снимка на двигателя, обeщавам да си посипя главата с пепел.

            Значи, трябва де ясно, че VМ двигателите имат много и най-различни модификации.
            Написах 2.5 защото именно това е двигателя който се монтира на Фронтера (възможно е както твърди г-н Севов да е модифициран от Опел, но базата е италианския агрегат), с търговско название ТДС, което най-вероятно е причина да се обърка с двигателя на БМВ.
            Този тип са най-общо 2 вида - 2.4 (92х90), монтиран и на Рейндж Ровер до октомври 1989 и 2.5 (92х94) след това. И двата типа са монтирани през съответните години на автомобилите на ФИАТ, Ланча и Алфа Ромео.

            Коментар


            • #21
              Re: .

              Първоначално публикуван от bez
              ...Този тип са най-общо 2 вида - 2.4 (92х90), монтиран и на Рейндж Ровер до октомври 1989 и 2.5 (92х94) след това. И двата типа са монтирани през съответните години на автомобилите на ФИАТ,
              Ланча и Алфа Ромео.
              Абсолютно правилно! Да допълня, VM в съответни модификации/версии е бил качван и на Тойота Ленд Крузер 70, Чероки и Форд Мондео..

              Коментар


              • #22
                Мога само да кажа, че двигателят 2.5 tds, който се монтира на Опел Фронтера е най-добрия двигател за Фронтера А. С него сам две години и сам минал много километри без да имам никакви проблеми. Единственото, от което има нужда този двигател е редовната смяна на консумативите.

                Коментар


                • #23
                  Re: Opel Frontera 2.5TD

                  тука яко сте се омотали, вм мотора на фронтера дето го слагат е от алфа ромео, наща поне е с такъв 2,5 тдс 98 година дълга база, плюс това е 4-цилиндров а не 6. ма от де да знам може да има и други модификаций

                  Коментар


                  • #24
                    До: Opel Frontera 2.5TD

                    Мога само да кажа, че двигателят 2.5 tds, който се монтира на Опел Фронтера е най-добрия двигател за Фронтера А.............................................................................................................. ас че съм пристрастен-добре но по интересуваи се колко съваршен е 2,8 исузо въпреки че ас съм много доволен и от WM
                    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                    Коментар


                    • #25
                      До: Opel Frontera 2.5TD

                      Тук всички говорите за един агрегат на италянската фирма VM Motori. Наименованието на двигателя е VM41B и всички който карат Фронтери м/у 12.1996 и 12.1998 с двигател 2.5 TDS, могат да прочетат имено тези букви и цифри на двигателите си. За малко уточнение за всички, BMW двигател никога, ама никога не е влизал в коша на Фронтера фабрично!!! Двигателя на VM (VM е фирма, която се занимава с производство единствено на дизелови агрегати) е помощен двигател за яхти, като е модифициран за пълноприводни автомобили. Той е с отделна глава на всеки цилиндър т.е. с 4 глави под общ капак. 85 KW и 260 Nm въртящ момент. Проблема при повечето хора използващи този тип двигател, е че той е наистина изключително динамичен с характеристики придаващи му усещане за бензинов агрегат, като по този начин предизвиква задкормилното устройство (шофьорът), да използва своята Фронтера като 2.0i Опел Вектра. Следсвието от такъв интензитет на работа на двигателя и Фронтерата, която съвсем неможем да наречем лека (2.5 тона), е често прегряване на двигателя, бързо износване на компонентите му и често пукане на отделни глави. (като това важи почти за всички по-стари дизелови автомобили и особено джипове)

                      Идята ми да попиша малко в тази тема е единствено за да обясня на всички, че това е един добър и надежден двигател с много приличен разход. Но естествено, че колкото и да е здраво нещо винаги може да се намери начин да се "окепази" и после дал Господ кретени да плюят по него!

                      Съвета ми е, понеже сме беднички още и караме колички с неизвестни германски "първи" собственици, да бъдем по снисходителни към техните възможности. А по-специално, към колегите които карат Опел Фронтера и особено с този агрегат (2.5 TDS), нека знаят че при нормална употреба този двигател ще изкара не само Вас, но и още няколко собственика на този автомобил в далечно бъдеще.

                      Фронтерата е градски джип със завидни офроуд способности с оглед на това, че няма блокажи. Сравнително здрав, приятен за поддръжка и лесен за управление автомобил, който би имал способността да замени лесночупещата Ви се лека кола в нашите така и така улични офроудни преходи с неясен завършек. Тъй като трябва да си идиот за да не виждаш, че все още сме офроуд страна със офроуд магистрали!
                      RANGE ROVER

                      Коментар


                      • #26
                        До: Opel Frontera 2.5TD

                        Първоначално публикуван от RANGE ROVER Преглед на мнение
                        ...Следсвието от такъв интензитет на работа на двигателя и Фронтерата, която съвсем неможем да наречем лека (2.5 тона), е често прегряване на двигателя, бързо износване на компонентите му и често пукане на отделни глави. (като това важи почти за всички по-стари дизелови автомобили и особено джипове)...
                        ... с този двигател.

                        Първоначално публикуван от RANGE ROVER Преглед на мнение
                        ...Идята ми да попиша малко в тази тема е единствено за да обясня на всички, че това е един добър и надежден двигател с много приличен разход...А по-специално, към колегите които карат Опел Фронтера и особено с този агрегат (2.5 TDS), нека знаят че при нормална употреба този двигател ще изкара не само Вас, но и още няколко собственика на този автомобил в далечно бъдеще...
                        Имам наблюдения от този двигател, качен на Рейндж Ровър Класик. Двигателя е наистина приятен за каране, по-пъргав е от английските дизели от това време.

                        И да, съгласен съм, че Всеки двигател, за който се полагат навременни и адекватни грижи ще изкара доста. Но не и този (мое мнение). Аз поне не знам в България някой да е изминал повече от 200К км. с този двигател без да са изтръпнали една-две глави. За версиите, качени на RR (при Чероки например едва ли има съществени разлики) знам със сигурност, защото преди години прекарвах не малко време в Дарукар. Както и от мненията в Интернет - по принцип за всичко може да намериш както много положителни, така и много отрицателни отзиви. Е, за този двигател, положителни отзиви не откривам.

                        VM Motori наистина са именита фирма (собственост поне от десетилетие на големите Detroit Diesel) и всеки Алфаджия ще потвърди великолепието на мотора. Но не и при джипките. По принцип всичко това не ме и учудва, смяна на такъв двигател в UK например (с нов) на RR Classic е по-евтино, отколкото качествен (пълен) ремонт на 200/300тди.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Opel Frontera 2.5TD

                          Yaro, съгласен съм братче, но трябва да се има в предвид че 200К километри, особено на джип са около 6-7 години каране. Т.е. ако след 5 години каране на една и съща кола (особено джип), би трябвала да смениш поне нещо. А и може би найстина слабото звено на този авотмобил е двигателия, но за сметка на това имаш сравнително прилична като цени поддръжка. Която знаеш, че съвсем не е толкова честа. Фронтерата въобще не е кекава!!!
                          RANGE ROVER

                          Коментар


                          • #28
                            До: Opel Frontera 2.5TD

                            В тази връзка и аз вече имам Фронтера. 2.5 TDS дълга база `98
                            ще видим този двигател как е!
                            RANGE ROVER

                            Коментар


                            • #29
                              До: Opel Frontera 2.5TD

                              2.5 ТДС е -алфа ромео.Пъргав,което го прави лесен за чупене.Хора които не са тнр дизелджий,го юркат като бензинов.А с дизела така не бива.Това означава пенсионерски двигател-леко,в подходящата температура и в обороти.Само така става дълговечен.
                              Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                              NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X