Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водна помпа ли, що ли... ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Водна помпа ли, що ли... ?

    Маркучите на изпарителя съм ги вързал към охлаждането на дросела,и нито имам проблеми с паленето на газ при минус 10,15,нито имам проблем с парното.При връзване с тройници на изпарителя към кръга на парното,парното увисва и ефективноста му намалява драстично.По проблема с помпата на мотора,щом има шум е да смяна ,нищо по мотора не прави шум като" водна" помпа,няма как да се обърка.В събота смених и мойта на 2.4 бензин, заради шум и лек луфт, правеше си перфектна циркулация,но отиде в скрапа без време.Старата беше с пластмасова турбина,новата неква италианка е с метална ,мяза на някакъв чугун .
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • #17
      От: Водна помпа ли, що ли... ?

      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
      По другия въпрос със парното. Някой минавал ли от последователно към паралелно свързване на изпарителя и усеща ли се разлика? На пипане маркучите преди и след изпарителя ми се струва, че имат минимална разлика.

      Напролет е добре да сменя маркучите и се чудя как да ги вързвам. Мисля да ги правя паралелно, като на паралелното сложа кранче и евентуално ако измисля какво - филтър за антифриза.
      През метановите редуктори дебитът е доста скромен, по-добре направи като faster - последователно на отоплението на дросела (то не е охлаждане).

      Филтърът на антифриза няма смисъл да е постоянно свързан, то ако нещата са наред (антифризът нов) корозия няма и за седмица или месец утайките се събират и нови няма.

      Коментар


      • #18
        От: Водна помпа ли, що ли... ?

        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
        Маркучите на изпарителя съм ги вързал към охлаждането на дросела,.
        Е те това е страшна глупост ,колко е диаметъра на маркучите?
        Моя също е там ,единия ,но метановия...
        Там пропан-бутанов може да работи коректно само лятото...
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • #19
          От: Водна помпа ли, що ли... ?

          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
          Е те това е страшна глупост ,колко е диаметъра на маркучите?
          Моя също е там ,единия ,но метановия...
          Там пропан-бутанов може да работи коректно само лятото...
          Едно време ладичката така си я карах и на метан, и после на пропан. Съвсем коректно си работеше до последно. 8мм маркучи минаваха оттам ама бяха късички.

          Е да де, нямаше ръжда в антифриза.

          Коментар


          • #20
            От: Водна помпа ли, що ли... ?

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Въздушни, парни, метанови или от изгорели газове тапи в охлаждащата уредба.
            Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
            Тогава би трябвало при отворен термостат да му идва топлото ! Ял съм го това дърво със спукани мембрани на метанов редуктор , ама докато го разбера сменях ненужно гарнитура на главата !
            Би , ама не е сигурно .
            Идея нямаш какви полтъргайсти се появяват в охлаждането при наличие на тапите , споменати от Ясен !

            Например : термостат отдавна отворил , под капака почва да фучи пара ( термометъра сочи къде 120 градуса ) , а парно - йок !
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              От: Водна помпа ли, що ли... ?

              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
              Маркучите на изпарителя съм ги вързал към охлаждането на дросела,и нито имам проблеми с паленето на газ при минус 10,15,нито имам проблем с парното.При връзване с тройници на изпарителя към кръга на парното,парното увисва и ефективноста му намалява драстично.По проблема с помпата на мотора,щом има шум е да смяна ,нищо по мотора не прави шум като" водна" помпа,няма как да се обърка.В събота смених и мойта на 2.4 бензин, заради шум и лек луфт, правеше си перфектна циркулация,но отиде в скрапа без време.Старата беше с пластмасова турбина,новата неква италианка е с метална ,мяза на някакъв чугун .
              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              През метановите редуктори дебитът е доста скромен, по-добре направи като faster - последователно на отоплението на дросела (то не е охлаждане).

              Филтърът на антифриза няма смисъл да е постоянно свързан, то ако нещата са наред (антифризът нов) корозия няма и за седмица или месец утайките се събират и нови няма.
              На Пропан-бутан съм с ГИ. Огледах днес и не видях никакви маркучи за антифриз към дросела и изобщо, освен към двата радиатора.
              Антифриза е нов и доста концентриран в момента. Идеята за филтъра ми дойде като сменях термостата, изтече около 1,5л. при смяната които събрахме в един леген. Цвета беше по-скоро леко кафяв и имаше не малко едри боклуци. След като го прецедихме през един парцал стана като нов, бистър и с цвят неразличим от на този в не разпечатана бутилка.
              Парното се появява като хората като я помъча малко, вчера и днес има сняг и си поиграх като пораснало дете, веднага като и пораздам газ и идва парното както трябва да е.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • #22
                От: Водна помпа ли, що ли... ?

                Така става като пишеш за Тойота в тема за Опел.

                Ама щом имаш утайки в антифриза значи е за смяна. Филтър може да сложиш за да събере утайките СЛЕД смяната.

                И така както разказваш имаш за обезвъздушаване.

                Коментар


                • #23
                  От: Водна помпа ли, що ли... ?

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Ела да видиш при УАЗ какво е. При -15 навън двигателят над 40 не се качва освен на място. ...
                  А ти ела да видиш при Мерцедес как е . При -15 навън стрелката "спи" на 82 градуса. И из нанагорнище и по нанадолнище . И не да кажеш , че е механично повредена .И хем е с газов инжекцион .

                  ПС. На мойта УАЗ-ка 40 градуса по термометър ме прави спокоен . Независимо от сезона . В състояние на тревога минавам , когато стигне 60 градуса .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Водна помпа ли, що ли... ?

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    А ти ела да видиш при Мерцедес как е . При -15 навън стрелката "спи" на 82 градуса. И из нанагорнище и по нанадолнище . И не да кажеш , че е механично повредена .И хем е с газов инжекцион .
                    Ще му закачим един термометър и тия 82 градуса ще останат само на стрелката.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Водна помпа ли, що ли... ?

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      През метановите редуктори дебитът е доста скромен, по-добре направи като faster - последователно на отоплението на дросела (то не е охлаждане).

                      Филтърът на антифриза няма смисъл да е постоянно свързан, то ако нещата са наред (антифризът нов) корозия няма и за седмица или месец утайките се събират и нови няма.
                      Уточнението е вярно!Грешката е моя,но връзването не е глупост и не е грешка !Карам така на газ всичко дето съм имал на бензин,диаметъра е 8мм. от дросела ,след това съм с големи маркучи отвътре са 15мм.до изпарителя.Преди няколко седмици тона връзване го показах на колега с Астра от полицайките,щото му бяха набили тройници от парното ,с газов инжекцион е,оплакваше се от парно,показах му ,преправил е връзването с подкачване от дросела и сега се кефи яко ,защото от тая глупост има парно!Техничес5и изпълнения и системи, дето не са ми минали през ръцете и не са проверени ,съвети не давам и не коментирам!
                      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Водна помпа ли, що ли... ?

                        Поне три пъти преправям връзването на водата от дросела на парното ,поради замръзване на изпарителя. Без това да ми е работа. А правилното връзване не е със тройници. Метановия е съвсем друга работа.
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #27
                          От: Водна помпа ли, що ли... ?

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Ще му закачим един термометър и тия 82 градуса ще останат само на стрелката.
                          Аз знам какво и къде се закачва . Това , което твърдя за Мерца е че дори на закачения термометър показанието ше е константа и при качване и при продължително спускане , включително при отрицателни температури . И е по повод на това :

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Изстиването на двигателя в движение е нормално в студено време и няма общо с изпарителя. Просто двигателят освен през радиатора се охлажда и директно от насрещния въздух и това никакъв термостат не го спасява. Само велпапе пред радиатора и то частично.
                          ... с което намекнах , че зависи от техниката . Между руско- съвецката и фашиско-германската такава , разликата е от земята до небето .
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Водна помпа ли, що ли... ?

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            ... зависи от техниката . Между руско- съвецката и фашиско-германската такава , разликата е от земята до небето .
                            Че зависи, зависи. Ама не е да не сме виждали и фашистко-германска техника. Мерц включително. Че е по-читава от съветското спор няма ама нова термодинамика не са измислили.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Водна помпа ли, що ли... ?

                              Термостат, който не затваря добре, е много вероятна причина да пада температурата толкова много в движение и/или при голям студ. В същото време, колата загрява относително добре, субективно... След смяната му се вижда колко по-добре и стабилно е можело да бъде.

                              През есента и лятото на някои коли изобщо няма да им помръднат стрелките от тази неизправност, докато не влоши още поведението си.
                              Човек се учи докато е прост!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Водна помпа ли, що ли... ?

                                При мен в началото Фронти дойде от Италия с вързан паралелно на парното метанов редуктор с тройници. Първата зима брах студ, а освен това се започнаха всякакви проблемации с охладителната система. В следствие на сипване в мотора на какви ли не течности, но не е и на хубав антифриз в него и до ден днешен се утаява някаква мътилка в следствие не ръжди.
                                Метановия редуктор от няколко години се отоплява от маркуча за отопление на дроселовата клапа и до тази зима не съм имал проблеми. Две години не съм му сменял мембраните и не знам дали и заради това не започна при минусуви температури да се бъзика докато не позагрее мотора, все пак комплектите мембрани са made in BG.
                                Заради отлаганията в охладителната система гледам веднъж годишно да промивам радиаточето на парното, все пак е доста ниско и се предполага, че там ще се събира страшна мизерия. Ще чакам да дойдат по-подходящи дни за поредно промиване пък да видим .От няколко години карам със хубави антифризи, отдавна съм сменил и големия радиатор, приключил съм с течовете.
                                ОФА КБ X20SE + метан

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X