Абе, как се разбира, че е тръгнал лагер на главината? Или по друг начин от какво може да е "бръмчене" усилващо се с увеличението на оборотите на колелата и също ставащо по-осезателно при ляв завой, придружено с леки вибрации във волана? Главината не загрява дори и при продължително каране със 140 км/ч и няма луфт?!?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Диагностициране на лагер на главина
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Вдигаш колелото в което имаш съмнения и превърташ с колкото се може с по-високи обороти ба ръка.
 Ако е "тръгнал" се чува ясно ромолене.
 В това което си написал по-горе има силна вероятност да е действително лагер на главина.
 
 Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнениеВдигаш колелото в което имаш съмнения и превърташ с колкото се може с по-високи обороти на ръка.
 Ако е "тръгнал" се чува ясно ромолене.
 В това което си написал по-горе има силна вероятност да е действително лагер на главина.
 
 Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
 
 Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Освен с горното - е доста възможно да има луфт на коУеУото - или по хоризонтала или по вертикала.
 аз имах същото питане е на "майстора" му отне само 2 часа да установи същото нещо. Слага микрофони и простотии .. ла първо на другите колела - щото те били по-вероятни ..
 Така че ... ако си познаваш колата - диагнистика не ти трябва в тоз случай. Не е задължително да загрява лагера.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 На опела (Астра Ф и G) не съм усещал никакъв луфт, загряване и т.н.... Усетих го по звука - леко плавно лашкане 'ляво-дясно' по пътя променяше звука...
 При превъртане на главината/колелото на ръка също не се усещаше проблем или звук....
 На подемник - подложихме трупче под едното колело (с предпазни мерки да не го изхвърли колелото) за да го спрем, а другото колело се върти свободно.
 Включване на пета предавка, газ до около 3х.об/мин, изключване от скорост и гасене на двигателя показа ясно звука на проблемната главина...
 Разбира се - операцията без включен ТС 
 Същият експеримент би станал и на крик с вдигнато едно предно колело, но отново - операция с повишен риск и с нужда от добро укрепване на автомобила Вече съм неактивен в този форум и не го следя. Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
 Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Променя се. При ляв завой е доста по-силно...Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеПри разклащане на волана (да натовари последователно леви и десни колела) променя ли си звука?В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Преди да разхвърляш главината,не е лошо да размениш местата на гумите!088пет722пет99
 http://www.hydropompi.com/
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Щом променя шума в натоварване при завой е лагер от коя страна е обикноменно се чува ясно.Прехвърля шум при задвижващия мост и там се разбира след стабилно повдигане на опори на колата,пали се вклучва се на скорост на 3 или 4 та обикновенно ,,малко газ ,изключваш от скорост ,гасиш двигателя и остават шумовете само от моста ,на гумите и съответно на проблемния лагер.Това се прави при сериозни мерки за безопасност ,при възможност и връзване на колатаЗ статична опора,най-малкото сериозна ръчна спирачка+стопиране с клинове на колелата които са на земята.Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Всички мнения са верни.
 Ако не те дразни , покарай ощв някакво време.Ще започнвш да го чуваш и при движение направо.Дотогава не може да ти създаде проблем.
 А кой лагер е - щом е тръгнал , при натоварване в завой се обажда. Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен. Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 По описаното най-вероятно лагера е тръгнал. И след като на ляв завой се усилва, то вероятно е десният . .
 
 Задните са малко по-трудни за хващане, ама пак на тоя принцип, в зависимост от завоя, едните се товарят повече и съответно шумът се усилва.
 
 Аз на хондата макар и заден го хванах по слух кой е На подемника така и не можаха да установят от коя страна и кой лагер, ама като няма натоварване и не се чува толкова, т.е. за да се чува вече и при не натоварено състояние, бая трябва да се е разбил.
							
						Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен. На подемника така и не можаха да установят от коя страна и кой лагер, ама като няма натоварване и не се чува толкова, т.е. за да се чува вече и при не натоварено състояние, бая трябва да се е разбил.
							
						Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
 И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
 вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Затова моят санбернарски съвет е...
 
 Сменяй и двата.
 От моя опит - десният изпреварва левия с около 1% от пробега. На две коли ми се случи това - 252 хиляди и се обади заден десен, 257 хиляди - заден ляв. После двата предни с подобен интервал, после на другата кола.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Диагностициране на лагер на главина
 
 Не съм съгласен с Ясен... В 'последно време' на различни автомобили съм сменял два леви лагера - на Астричката G (лагер-главина) и на Мазда 6 (само лагер)... И двата на около 70х.км (по гаранция)...
 След което продължи безпроблемната експлоатация още поне 30-40х.км без да се обади другият лагер (след това продадох автомобилите и не знам колко още са издържали)...
 За Астричката не съм сигурен, но Маздата ми е ясно защо 'замина' лагера - скочих в десен завой с голяма скорост в голям трап с препълнен автомобил (5 човека в колата, като аз със своите 78кг бях хърба на фона на останалите, + багаж на 4 моряци, готови за 4 месечен рейс)... Гумата (Bridgestone Potenza RE50) за учудване издържа - излезе само 'херния' по борда Но лагера започна да шуми след около 10х.км...
							
						Вече съм неактивен в този форум и не го следя. Но лагера започна да шуми след около 10х.км...
							
						Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
 Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.










Коментар