Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лампата за маслото свети.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лампата за маслото свети.

    На предишната ми фронтера с другия двигател, в началото когато я купувах беше с минерално 15W40, тогава беше зима и забелязах че при сутрешно студено запалване налягането на маслото се вдигаше чак след около 15 секунди, веднага сложих тогава полусинтетика GM 10W40 и работата се нормализира, така че слагай полусинтетика.

    п.с. На сегашната ми фронтера с 3.2 мотора съм с полусинтетика GM 10W40, чудя се дали при следващата смяна да сложа от пълната синтетика GM 5W30 , макар че според производителя е за полусинтетика 10W40?

    Коментар


    • #17
      От: Лампата за маслото свети.

      Като минеш всички перипетии с маслото и ако не се оправи ще си за смяна на датчика за налягане. Аз лятото сменях на Корсата, беше се пробил.

      Коментар


      • #18
        От: Лампата за маслото свети.

        Първоначално публикуван от doviciozo Преглед на мнение
        Маслото на пръчката е добре,но преди малко се обадих на майстор да питам дали евентуално може да ме изтегли до сервиза му,и той ми каза че маслото което съм сипал е пълен боклук и проблема може да е от него.Маслото е GM 15/40.
        Не е пълен боклук 15w40, просто при -20 градуса не е течно - по спесификация. 10w40 върши чудесна работа. Аз с такова карам моята фронтера. За температури под - 20 градуса е препоръчително да си с масло 5wXX.

        П.П. Ако неотложно ти трябва да я краш в студовете: Подгряваш картера с пистолет за горещ въздух или сешоар и караш към сервиза да ти сменят маслото с 5wXX или 10wXX.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • #19
          От: Лампата за маслото свети.

          Абе акво се излагате - 10W40 вече няма значима ралика с 15W40 - защо въобще го мислите (да не говориме, че и 5W има на приемливи цени)?!?
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #20
            От: Лампата за маслото свети.

            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
            Абе акво се излагате - 10W40 вече няма значима ралика с 15W40 - защо въобще го мислите (да не говориме, че и 5W има на приемливи цени)?!?
            10W40 е по-евтино.

            Коментар


            • #21
              От: Лампата за маслото свети.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              10W40 е по-евтино.
              Ахаха - това инфо въобще не ми помага да разреша чуденката защо изобщо някой ще си купи 15Wxx
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • #22
                От: Лампата за маслото свети.

                То е отскоро по-евтино и навиците си седят.

                И не е по-евтино навсякъде а само където не продават контрабанда.

                Коментар


                • #23
                  От: Лампата за маслото свети.

                  Да бе. И при нас и при доставчиците ни 10W40 е по-скъпо.
                  The Flat Earth Society has members all around the globe.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Лампата за маслото свети.

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    Ахаха - това инфо въобще не ми помага да разреша чуденката защо изобщо някой ще си купи 15Wxx
                    Преди години в сервиза, където си сменях маслото, споменах, че тоя двигател харчи доста масло. Предложиха ми да сипем 15w40 вместо 10w40, защото така щял да харчи по-малко. Продължи да си харчи пак толкова, единствената разлика беше, че се спъна двигателят докато изяде "дебелото" масло. Като видях, че няма смисъл, просто започнах да му доливам 10w40 и двигателят живна отново.
                    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Лампата за маслото свети.

                      Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                      На предишната ми фронтера с другия двигател, в началото когато я купувах беше с минерално 15W40, тогава беше зима и забелязах че при сутрешно студено запалване налягането на маслото се вдигаше чак след около 15 секунди, веднага сложих тогава полусинтетика GM 10W40 и работата се нормализира, така че слагай полусинтетика.

                      п.с. На сегашната ми фронтера с 3.2 мотора съм с полусинтетика GM 10W40, чудя се дали при следващата смяна да сложа от пълната синтетика GM 5W30 , макар че според производителя е за полусинтетика 10W40?
                      Тази сутрин, бившата на Павката и настояща моя Фронтера, имаше нужда от около 10 секунди за да подкачи маслената помпа. Точно на включването й се чу един странен виещ звук за много кратко. До сега не съм го чувал. Явно и самата помпа си е тръгнала, а отделно й е било доста хладно . Термометърът показваше -18 градуса.
                      Иначе и на топло пак й трябват 7-8 секунди за да подкачи при първо палене за деня. След това подкача мигновено. Маслото е Репсол 10в40 мултивалв, пълна синтетика. Вече на 4к след смяна.
                      Николай Савов
                      Опел Фронтера А КБ, 2.0
                      +359885 07 00 92

                      Коментар


                      • #26
                        От: Лампата за маслото свети.

                        Първоначално публикуван от Nikolay Savov Преглед на мнение
                        Тази сутрин, бившата на Павката и настояща моя Фронтера, имаше нужда от около 10 секунди за да подкачи маслената помпа. Точно на включването й се чу един странен виещ звук за много кратко. До сега не съм го чувал. Явно и самата помпа си е тръгнала, а отделно й е било доста хладно . Термометърът показваше -18 градуса.
                        Иначе и на топло пак й трябват 7-8 секунди за да подкачи при първо палене за деня. След това подкача мигновено. Маслото е Репсол 10в40 мултивалв, пълна синтетика. Вече на 4к след смяна.
                        И при мен когато е -10 се чува подобен звук за 2, 3 секунди, а като е по-студено за 4, 5 карам с хубаво масло 10w40.
                        Между другото един търговец ме увещаваше да опитам с пълна синтетика и според него така двигателя щял да гори по-малко масло. Обосновката му бе, че пълната синтетика има по-устойчив вискозитет, който не се влияе от температурите толкова, колкото полусинтетиката... още не съм се престрашил да тествам
                        ОФА КБ X20SE + метан

                        Коментар


                        • #27
                          От: Лампата за маслото свети.

                          Добре де, за всички тези случаи, потвърдени с коректна диагностика и отлагане истинкото решение, невъзможно ли е въртене на стартер без палене за няколко сек
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • #28
                            От: Лампата за маслото свети.

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            ...Клапаните тракат ли? Ако не, значи качва масло.... .
                            До тук това е единствено смисления отговор , който виждам по темата .
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Лампата за маслото свети.

                              Днес при мен е 0 градуса и реших да развъртя на стартер два три пъти,след това я запалих за 10 секунди,и така няколко повторения,но въобще не угасна лампата.Като подам контакт стрелката за налягане помръдва и застава в нулева позиция,би трябвало с нея всичко да е наред щом помръдва.Клапаните тракат леко,вече не смея да я паля за да не се опраси мотора,като изчистят улицата ми ще викна някой да ме дърпа до сервиз.Стрелката за налягане и лампата възможно ли е да откажат и двете.В големите студове се чуваше звук като от лагер на динамо,поне от там го определях,дали това не е била помпата,и въобще мога ли да чуя звук от нея ако си е била тръгнала.Този звук изчезваше когато колата загрее.Май работата отива към ремонт.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Лампата за маслото свети.

                                Първоначално публикуван от doviciozo Преглед на мнение
                                ...Като подам контакт стрелката за налягане помръдва и застава в нулева позиция,би трябвало с нея всичко да е наред щом помръдва.....
                                Това че помръдва хич не значи че с нея всичко е наред .

                                Първоначално публикуван от doviciozo Преглед на мнение
                                ...Клапаните тракат леко....
                                Не знам как "тракат" при теб , но когато в маслен повдигач липсва масло чукането "на желязо" е доста отчетливо.

                                Първоначално публикуван от doviciozo Преглед на мнение
                                ....Стрелката за налягане и лампата възможно ли е да откажат и двете....
                                Възможно е . Ако примерно датчикът за налягане е дал фира , или има клеясали кабелни връзки .

                                Първоначално публикуван от doviciozo Преглед на мнение
                                ....В големите студове се чуваше звук като от лагер на динамо,поне от там го определях,дали това не е била помпата,и въобще мога ли да чуя звук от нея ако си е била тръгнала.Този звук изчезваше когато колата загрее.....
                                Лагерът "свири" при триене на сухо и голям товар . Такъв като след стартер примерно . С оглед на факта , че помпата е постоянно във маслена вана , то ако тя е "свирила" , поне мелодията ще е различна от тази на динамото .

                                Изобщо , не съм сигурен дали е възможно помпата да си отиде "от раз" ( "постепенно" ми се е случвало) , така че - взел си правилното решение да не я палиш повече : "Страх лозе пази" . Добутай я до сервиз , там ще започнат едно по едно и ще си покаже .

                                Дано да се разминеш с малкия Дявол ! Датчика де ....
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X