Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

    Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
    Това би било голяма обида за ключарското съсловие.И понеже те не четат "Гагич" мога аз да ти отговоря ,ма ще ми се протърка кожата от къпане.
    Що обида? Всички знаем, че добрите ключари не работят (само) като ключари или... вече са в затвора
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • #32
      От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      Що обида? Всички знаем, че добрите ключари не работят (само) като ключари или... вече са в затвора
      Пак ще ти кажа -нищо не знаеш.Същото като за номер 2 .С гадаене не става.
      Знам ,че работиш с ключари ма и аз познавам доста.

      Коментар


      • #33
        От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

        Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
        Пак ще ти кажа -нищо не знаеш....Знам ,че работиш с ключари ма и аз познавам доста.
        Преди време бях грабнал с паяк една S500 даже тука във форумЪт бях пуснал снимки. Ключарят я отвори с пластина между стъклото и вратата като по филмите, после установихме, че багажникът няма ключалка, а само бутон отвътре в купето и скрит бутон отвън за отваряне, които не работеха, защото акумулаторът (в багажника) беше умрял. Еми, човекът отвори и багажника, махнахме акумулатора, после демонтира имобилайзера (дето само в "Балканстар" с поръчка в Щутгарт и дрън-дрън-ярина, ще ти направят дубликат на ключ, нали) отнесе го някъде и в същия ден донесе нови "ключове" (в кавички, щото от тия, изцяло пластмасовите). Що такъв да не отвори капак на "Фронтера"?
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • #34
          От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Убу, де, ама туй не е ВАЗ или мОсквич, няма ли предпазител на веригата на запалката? Ще каже "мяу" като му се пусне заряден ток и ще има да си чакат хората...
          Условието да се прави от кадърен човек винаги си остава .
          И на Космича и на Жигуара има бушони на прикурителя.
          Опцията както спомена колега по горе - търси се плюсов кабел и вариант за зарядка през него . Ако трябва през товарна лампа отначало!

          Коментар


          • #35
            От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

            Първоначално публикуван от Rachido4x4 Преглед на мнение
            И на Космича и на Жигуара има бушони на прикурителя.
            Верно, че имало - този най-левия. На моята беше заменен с монета от 5 стотинки (от Тааатовите, поклон-бум...) и запалката ми не работеше. Колчем пробвах да сложа бушон, все изгаряше
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #36
              От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Преди време бях грабнал с паяк една S500 даже тука във форумЪт бях пуснал снимки. Ключарят я отвори с пластина между стъклото и вратата като по филмите, после установихме, че багажникът няма ключалка, а само бутон отвътре в купето и скрит бутон отвън за отваряне, които не работеха, защото акумулаторът (в багажника) беше умрял. Еми, човекът отвори и багажника, махнахме акумулатора, после демонтира имобилайзера (дето само в "Балканстар" с поръчка в Щутгарт и дрън-дрън-ярина, ще ти направят дубликат на ключ, нали) отнесе го някъде и в същия ден донесе нови "ключове" (в кавички, щото от тия, изцяло пластмасовите). Що такъв да не отвори капак на "Фронтера"?
              Бай Боголюбе , , почти всички малки деца знаят , че на автомобили с батерии в недвигателния отсек , под капака има "+" и "-" за бустер.Оттам можеш и да захраниш за интервенция , можеш и да зареждаш ...
              А , не слагайте такива специалисти в багажник.Че в тоя студ
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #37
                От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Бай Боголюбе , , почти всички малки деца знаят , че на автомобили с батерии в недвигателния отсек , под капака има "+" и "-" за бустер.Оттам можеш и да захраниш за интервенция , можеш и да зареждаш ...
                А , не слагайте такива специалисти в багажник.Че в тоя студ
                Мдаа, то това не става с четене в Гугъла, има една опция, дето е винаги в полза - опита!!!
                (много помага, ако го имаш )

                Коментар


                • #38
                  От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Но да изгори бушон, от ток от някакво гаражно зарядно... Даже и от автомобилен генератор да е-пак няма такива токове.
                  По спомен бушона на запалката е 20 ампера, но даже и по-малко да е-акумулатор се зарежда с много по-малък ток. Даже и генератора не дава толкова ток за заряд на акумулатора. Щото ще го скапе за няколко месеца.
                  Кольо, братче, като влезеш с рогите на някой за компетентност не е зле да направиш справка за твоята теза.

                  Последната ръждясала ужаска на амперметър ще ти покаже заряден ток доста зад 30А. На изтощен акумулатор зарядният ток е общо взето мощността на алтернатора минус тока на бобината.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Убу, де, ама туй не е ВАЗ или мОсквич, няма ли предпазител на веригата на запалката? Ще каже "мяу" като му се пусне заряден ток и ще има да си чакат хората...
                    Няма да каже "мяу", защото зарядното и без друго трябва да е с по-нисък ток от номинала на бушона, който е поне 10А.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                      Еднъжка отворих капака не едно Ауди 100, дето му се беше счупила дръжката за отваряне (не съм хаидук) с едно парче стоманена тел направено на кука, дърпайки жилото заедно с бронята. Закачих го между две от скобите, дето го държат към напречната греда, точно над левия фар.
                      Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                        Бай Боголюбе , , почти всички малки деца знаят , че на автомобили с батерии в недвигателния отсек , под капака има "+" и "-" за бустер.Оттам можеш и да захраниш за интервенция , можеш и да зареждаш ...
                        А , не слагайте такива специалисти в багажник.Че в тоя студ
                        Не под капака, другарю старшина, под прага на задна дясна врата имаше клеми. Ма ти такава кола не си виждал, освен на снимка баш в "Гугъла", де. А целта ни беше да я отворим, да неутрализираме легендарния имобилайзер и да направим ключове, не да даваме ток, че да го захраним и активираме алармата . Примера го дадох, че багажникът биде отворен, не за да се упражняваш в обща култура.
                        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Не под капака, другарю старшина, под прага на задна дясна врата имаше клеми. Ма ти такава кола не си виждал, освен на снимка баш в "Гугъла", де. А целта ни беше да я отворим, да неутрализираме легендарния имобилайзер и да направим ключове, не да даваме ток, че да го захраним и активираме алармата . Примера го дадох, че багажникът биде отворен, не за да се упражняваш в обща култура.
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                            Здравейте отново,
                            благодаря на всички които взеха отношение по темата. Първите мнения прочетох още вчера, но реших да оставя да се развие темата именно за да се изяснят някои тънкости и рисковете които крият, например визирам тока през запалката.

                            Така, карам по ред ...

                            Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                            Що не пробваш с бутане или дърпане да запалиш машината и като загрее двигателния отсек....

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            На много коли се случва да замръзне вода в жилото. Не знам на Фруктиера как е ама запалване с въже е едно добро начало.
                            Това ако е ръчна де.
                            Иначе можете да пробвате със зарядно за запалка или със завиране отдолу и защипване на клемата на стартера. Ама много вещо, защото стават яки къси съединения.
                            Първо, в самата ситуация джипа е на шибано паркомясто пред него е нещо като ледена писта (типичен междублоков паркинг в квартал на Варна, бедстващ според медиите ), та за бутане не става а за дърпане с друга кола също ще се наложи да изчакаме да се стопи леда иначе застрашаваме и останалите паркирали автомобили.
                            НО - дори да не беше така, какво е вашето мнение за паленето на скорост на този 2.2 дизел? От стара практика която спазвам знам, че дизел е опасно да се пали на скорост затова е и толкова важно да е ОК акумулатора винаги. Майстора който поддържа колата, веднъж като беше взела въздух вероятно от обратната нафта (понеже за пръв и последен път го направи този номер, а беше спряна с муцуната нагоре и под 20 литра гориво) като му казах че я караме с пътна помощ понеже не пали, първия му въпрос беше "НАЛИ НЕ СТЕ Я ДЪРПАЛИ ИЛИ БУТАЛИ или друг начин за принудително палене?!?
                            Та, има ли какво да ме притеснява понеже до сега наистина и да съм имал възможност и условия за палене чрез бутане или дърпане, съм намирал друг вариант заобикаляйки този ... ще ми е ценно и вашето мнение по въпроса.
                            Варианта със запалката прочетох всички мнение в началото се замислих кого да питам да взема назаем зарядно с подобна приставка, но след това леко се притесних от останалите мнения и евентуалния риск за някоя от електронните системи по автомобила ....

                            Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
                            Още една идея: Опитай се да загрееш механизма за отваряне на капака със сешоар: откъм решетката в средата. Желателно е да пробват двама души: Първият загрява със сешоара, а вторият опитва жилото - дали загряването предизвиква някаква разлика.
                            Супер идея за справяне на място, живея на втори етаж колата е на 5 метра от прозореца, не е невъзможно в тези условия да пусна една макара ток и закача подобен уред Казвам уред, понеже вчера мислих да правя този номер но с пистолет за горещ въздух, след няколко опита с пистолета вкъщи се отказах защото трябва много внимателно и с повече опит да се действа иначе видях как лесно и безпроблемно мога или да си надуя лака, или да изкривя някоя пластмаса, или прогоря уплътнение ..... но, вероятно е ако се задържат ниските минусови температури, да пробвам да обдухам заоната със сешоар в някой от следващите дни.

                            Относно ключалката, също както казах приятел ми направи снимки на отворена такава. ... наистина изглежда добре защитена, пружинката с палеца долу има щит от долната страна, достъпа до нея с каквата и да е огъната тел, Г- отверка или други ползвани от колеги при леки автомобили в подобни ситуации, не ми изглежда достъпна. ..

                            Ето снимка от към мотора, отбелязано е въпросното палче разблокиращо механизма
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15978830_1434896056534231_315976781_n.jpg
Прегледи:1
Размер:23.2 КБ
ID:5740015

                            Ето снимка и отпред , в позиция като на първата снимка която колега беше качил - посоченото от него е само захват.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15970070_1434889709868199_1402612109_n.jpg
Прегледи:1
Размер:20.8 КБ
ID:5740016

                            Сега докато пиша, виждам че в по- нови мнения се поддържа тезата че е безпасно това през запалката ... вероятно да пробвам

                            Относно ключари и специалисти, ако мина неуспешно през новите съвети или все пак закарам колата на топло и се окаже че и след това не мърда разблокирането (значи проблема не е в замръзване а друго) и така или иначе ще се търси авариен начин за отваряне на капака, ще прибегна до търсене на въпросни специалисти във Варна. Това като крайна опция. За да не натягам положението оставих на Баща ми резервна кола (Милия, 120 кила човек от Фронтера ДБ в ежедневието ще мус е наложи да се задоволи с кола за ходене до магазина - КА-то на Жена ми), с което си давам няколко спокойни дни за опити във въпросната ситуация.

                            Ще пробвам с голяма надежда последния предложен вариант:

                            Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                            Първо се натиска капака надолу и се задържа , в тоя момент се дърпа жилото и се задържа . Сега вече може да се дръпне капака нагоре.
                            Макар че като знам колко случайни и многобройни натиски и опъни осъществихме, все трябва да е попадала и такава ситуация ... НО, за това и псунах темата - за да разбера още начини и да пробвам всеки един от тях, достъпен за изпълнение в конкретния случай.

                            Ще пиша отново

                            Коментар


                            • #44
                              От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                              Иначе, ето и снимка на машината, понеже не съм правил тема за нея тук ... което скоро вероятно ще се промени.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160701_164946_zps6ron4jbo.jpg
Прегледи:1
Размер:199.9 КБ
ID:5740018

                              Коментар


                              • #45
                                От: Помощ за аварийно отваряне на преден капак ОФБ ДБ, моля за съдействие

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                ...Не под капака, другарю старшина, под прага на задна дясна врата имаше клеми. Ма ти такава кола не си виждал, освен на снимка баш в "Гугъла", де.....
                                Гагич , не се пали толкова . И друг път ти си е случвало да си говориш като луд с @я си.
                                Така че ако имаш нещо полезно по въпросния проблем с "Фронтера" - та , казвай и недей да даваш оценка за компетентност . Хеле пък без да познаваш хората.

                                ПС. Само за информация : Жеко47 е "другарю старшина" толкова , колкото аз съм частен съдебен изпълнител .
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X