Колеги,здравейте.След като мноого време нямах проблем, той цъфна.Пролетта ми изчезнаха фаровете - едини свети къс,другия на дълги.После едини тотално изчезна.След няколко часово газорене и мерене разбрахме ,че проблема уж е в лоста - премигването работи,но като вкючиш дълги не ще да сменя.Майстора вика не работи лоста ииии понеже беше зимно и студено вързахме късите към габарита,а дългите към копчето за къси.И така до преди дни.Купих лостче от колега и след като започнахме да въстановяваме оригинално както трябва да е ,се оказа че и мойто си работи,просто някаква маса за дългите ти удва ту изчезва.Пуснахме един кабел от релето в коша към лоста вътре и всичко си дойде на място - габарит,къси и дълги както са си по копчетата.3 дена не съм карал,че ми се прецака помпата на съединителя и само припалвам в двора да не падне акомулатора.И какво забелязвам след като си пробвах фаровете дали работят - на габарит всичко е ок,Обаче като включа къси или дълги лампата за акомулатора ми светва и стрелката показва в червеното най-отдолу.Викам разреден е акомулатора,щото беше и паднал когато правехме инсталацията.Днес меря и на къси и дълги зарежда 14.2V перфектно ,а стрелката долу и лампата свети.В същия момент от лявата тонколонка на таблото започва да пуши!Загасих колата и фаровете,обаче колата си остана на къси.Скочих в коша и измъкнах веднага бушоните.Извадих говорителя и пластмасата от долу в ляво с релетата - никъде няма видимо стопено.Някакви предположения?А забравих,усилващата светлина за от зад прави някъде късо и ми гори бушона.Колата е КБ '94
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Голям проблем с фарове!!!
Свий
X
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Имaх подобен проблем, сaмо че с релетaтa отпред в кошa. Окaзa се окъсил/и кaбели в снопa който минaвa под рaдиaторa отпред. Вaдиш рaдиaторa и рaзплитaш снопa. Дaже и дa не е от тaм е хубaво дa го провериш не отнемa повече от чaс.Sent from my Nokia s fenerche
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Оглеждай се внимателно за следи от гадни, долни плъхове! Най-редовно ми цъфти по някоя кола с изгризана инсталация, синдромите са много сходни.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Първоначално публикуван от georgi taskov Преглед на мнениеА като пускаш мигачите да си забелязъл случсйно стрелката на ампермера да ти цъка с мигачите?
П.П. И аз залагам на проблем със снопа кабели около радиатора.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Само с хвърлане на боб може да се познае по симптомите. Разкачаш от където може и гледаш. И не чакай - разхвърляй и търси проблема докато още е малък. Вътре в ляво под говорителят най-вероятно ти минава цялата инсталация, че и таблото с бушоните. Т.е. всяко едно от тях може да е.
На времето така стопих на един голф 3 инсталацията. Бушон менте - не изгоря, само нагря, стопи му се капачето (червено) и падна. Бушона обаче здрав. След него тръгнаха кабелите. Точно като при теб - изпуши веднъж леко, не му обърнах спешно внимание и след няколко дни възстановявах голям сноп с кабели - изолацията разтопена, няколко дали на късо. Подмених едни 10 проводника по над метър за да успея да възстановя инсталацията. Ама бях 21-22 годишен и надъхан тогава:
Та т'ва по-горе е за да разбереш, че не е шега проблема. Както писах - разхърляш и го търсиш къде е и какъв е. Без да си го отстранил е рисково да караш. Щом е изпушило вече дава на късо и е въпрос на време да стане голям проблема. Ако все пак караш - пожарогасителят да ти е под ръка и бъди на щрек за изненади.
Коментар
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Моята цъка заедно с мигачите, откакто съм я вземал.
Проблем ли е това и ако да, как се отстранява?
ОФА 2.3 тдиСтепента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
Коментар
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнениеАмпермер не знам да има. Сигурно волтметър имаш предвид. Моят си цъка с мигачите. Вече години е така и няма драма.
П.П. И аз залагам на проблем със снопа кабели около радиатора.ОФА ДБ 2.3тд GSM:0879392939
Коментар
-
От: Голям проблем с фарове!!!
Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнениеКолеги,здравейте.След като мноого време нямах проблем, той цъфна.Пролетта ми изчезнаха фаровете - едини свети къс,другия на дълги.После едини тотално изчезна.След няколко часово газорене и мерене разбрахме ,че проблема уж е в лоста - премигването работи,но като вкючиш дълги не ще да сменя.Майстора вика не работи лоста ииии понеже беше зимно и студено вързахме късите към габарита,а дългите към копчето за къси.И така до преди дни.Купих лостче от колега и след като започнахме да въстановяваме оригинално както трябва да е ,се оказа че и мойто си работи,просто някаква маса за дългите ти удва ту изчезва.Пуснахме един кабел от релето в коша към лоста вътре и всичко си дойде на място - габарит,къси и дълги както са си по копчетата.3 дена не съм карал,че ми се прецака помпата на съединителя и само припалвам в двора да не падне акомулатора.И какво забелязвам след като си пробвах фаровете дали работят - на габарит всичко е ок,Обаче като включа къси или дълги лампата за акомулатора ми светва и стрелката показва в червеното най-отдолу.Викам разреден е акомулатора,щото беше и паднал когато правехме инсталацията.Днес меря и на къси и дълги зарежда 14.2V перфектно ,а стрелката долу и лампата свети.В същия момент от лявата тонколонка на таблото започва да пуши!Загасих колата и фаровете,обаче колата си остана на къси.Скочих в коша и измъкнах веднага бушоните.Извадих говорителя и пластмасата от долу в ляво с релетата - никъде няма видимо стопено.Някакви предположения?А забравих,усилващата светлина за от зад прави някъде късо и ми гори бушона.Колата е КБ '94ОФА ДБ 2.3тд GSM:0879392939
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар