Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Капе от ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Капе от ГНП

    Първоначално публикуван от ибрахим Преглед на мнение
    ....трудно до невазможно е да се свали забчатката на помпата без да се свали ангренажния капак ....
    Сваля се колега, много лесно със спец-инструмента, той го играе и скоба и ти фиксира зъбчатката.
    За съжаление не всеки го има, че даже и големи, много големи дизел сервизи го нямат и отказват да свялят тая ГНП ....
    Значи, все пак резбата е ДЯСНА и може да се развие на стартер!
    Сериозно се бях притеснил, че забравям важни неща.

    Коментар


    • #17
      От: Капе от ГНП

      Много са причините поради който класирам Верона ,много надолу в личната си класация за двигатели.Разбира се няма общо с темата на колегата ,и виждам че той ще се справи.
      Но общо взето,моторите са два вида.С агренажна верига и с агренажни колела.
      Тези с веригата са с различен бренер на главите от стария модел и с обратна резба на шайбата на КВ ,която в ное модел е демферна .
      Ако има дертове колегата да казва с удоволствие бих помогнал.А помпата разбира се конкретно във Фронти е ВП на Бош,една чудесна електронна и най важното непрентециозна помпа.
      Поздрав на всички в темата.
      РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

      0895шест29410 .

      Коментар


      • #18
        От: Капе от ГНП

        С много трудности свалих помпата-сега ще я поправя и върна на местото и-само едно незнам как ще направя-долната гаика-едната от трите които крепят помпата към блока невиждам как и с какво ще я стегна-ако имате идеи подскажете

        Коментар


        • #19
          От: Капе от ГНП

          Има си крив гаечен ключ
          МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

          Коментар


          • #20
            От: Капе от ГНП

            Успешно всичко ремонтирах-запалих и работи-едно ме смущава-като помпя на подкачващата помпа на филтъра помпи до едно положение и се втвърдява и неможе повече-в мен се поражда съмнение че клапана на изхода на помпата държи по голямо налягане от необходимото и от това беше провокиран и теча от помпата-на старите дизели знам че налягането трябва да е 1.5 атмосвери но за тази помпа незнам за да проверя и оправя клапана-та помогнете още малко-колко трябва да е това налягане

            Коментар


            • #21
              От: Капе от ГНП

              Това е нормално. А клапан на изхода няма.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #22
                От: Капе от ГНП

                Първоначално публикуван от ибрахим Преглед на мнение
                Успешно всичко ремонтирах-запалих и работи-едно ме смущава-като помпя на подкачващата помпа на филтъра помпи до едно положение и се втвърдява и неможе повече-в мен се поражда съмнение че клапана на изхода на помпата държи по голямо налягане от необходимото и от това беше провокиран и теча от помпата-на старите дизели знам че налягането трябва да е 1.5 атмосвери но за тази помпа незнам за да проверя и оправя клапана-та помогнете още малко-колко трябва да е това налягане
                Редукционния клапана на изхода е направен да работи на около 1-1.5 бара.Не можеш да го преодолееш с доставната на филтъра.
                РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                0895шест29410 .

                Коментар


                • #23
                  От: Капе от ГНП

                  Къде го на изхода клапан? Има калиброван отвор.
                  Клапан има на входа до входящия щуцер.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Капе от ГНП

                    На горния капак има щуцер за обратната нафта точно там има клапан с пружинка има и два отвора-първия или е недопробит или е калибриран нее ясно защо.До входящия щуцер е редукционния клапан-до колкото разбрах от клиповете в нета поддържа 3 атм

                    Коментар


                    • #25
                      От: Капе от ГНП

                      Хмъъ, и двамата сте прави.
                      До входящата нафта седи клапан за контрол на налягането, на излишното гориво седи преливен дросел, който във някои конструкции може да бъде и преливен клапан.
                      Двата елемента работят тандем, тоест напаснати са един спрямо друг и като двойка се грижат да подържат вътрешното налягане в ГНП.
                      Това вътрешно налягане се променя в зависимост от режима.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Капе от ГНП

                        Благодарности на всички отзовали се-утре я довършвам защото силикона на ангренажния капак още не се е втвардил достатъчно и има опаснос да попадне не кадето трябва и да имам големи ядове-ще им наредя утре всички шаиби ролки нов обтегач и ще видим какво сам направил

                        Коментар


                        • #27
                          От: Капе от ГНП

                          Първоначално публикуван от ибрахим Преглед на мнение
                          ...До входящия щуцер е редукционния клапан-до колкото разбрах от клиповете в нета поддържа 3 атм
                          Това мисля е абсолютно невярно. Както казах вътрешното налягане се променя в зависимост от режима. Тия настройки се правят на стенд.
                          Всичко ти е ОК, разбира се ако ти не си разбутал нещо, така, че събирай и пей сърце

                          Коментар


                          • #28
                            От: Капе от ГНП

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Хмъъ, и двамата сте прави.
                            До входящата нафта седи клапан за контрол на налягането, на излишното гориво седи преливен дросел, който във някои конструкции може да бъде и преливен клапан.
                            Двата елемента работят тандем, тоест напаснати са един спрямо друг и като двойка се грижат да подържат вътрешното налягане в ГНП.
                            Това вътрешно налягане се променя в зависимост от режима.
                            Това е точния коментар по казуса и едвали може по точно да се обесни. А и колегата Цецо да не се газира ,темата е да се помогне на чиляка хванал сам да бори Верона мотърс ,не да се доказваме кой знае повече термини в дизеловата горивна у-ба .
                            РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                            0895шест29410 .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Капе от ГНП

                              Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
                              .................................... Верона мотърс ,
                              Верона щото звучи италианско Принципно ВМ е Ванчини и Мартели!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X