Фронтера 2.5 ТДС-Двигател WM41-Капе от долния заден краи на ГНП от някакав датчик.Ако някои е имал същия проблем да подскаже как се сваля датчика за да мога да сменя уплатнението че като гледам каде се намира маи и помпата ще се сваля.Евентуално и ред за сваляне на гнп-то
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Капе от ГНП
Свий
X
-
От: Капе от ГНП
Mахаш наред .Акумулатор ,алтернатор с пистовия ремък ,виско муфа ,мазането на вакуум помпата ,която е на генератора ,тръби за високо налягане ,захранващи маркучи ,буксите по самото ГНП .Мотора в ГМТ при 1-ви цилиндър ,развиваш 3-те гайки на самата помпа ,централната отпред и .......ако имаш специализирания инструмент за да блокираш агренажното колело ,щото ще се намести като извадиш помпата накъдето си иска ,и после няма палене.Първоначално публикуван от ибрахим Преглед на мнениеСвали ясно -но какъв е реда че като я гледам дее-да не се сваля и мотора
Ако го нямаш ,ама пък имаш технически познания ще измислиш на място нещо.
За Виското ,два гаечни ключа 36 ,за коляновия вал за превъртане на мотора към ГМТ 41-ви номер .
Помпата се сваля за около 3-4 часа от сам човек без да бърза много .РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.
0895шест29410 .
Коментар
-
От: Капе от ГНП
Имам още три вапроса-1-гаиката на коляновия вал с каква резба е-лява или дясна-опитах да я развия но немърда на никаде 2-ангренажния капак с какво е уплатнен-гледам че се вижда някакъв бял силикон 3-как в домашни условия се сваля шаибата на коляновия валПървоначално публикуван от bay pres Преглед на мнениеMахаш наред .Акумулатор ,алтернатор с пистовия ремък ,виско муфа ,мазането на вакуум помпата ,която е на генератора ,тръби за високо налягане ,захранващи маркучи ,буксите по самото ГНП .Мотора в ГМТ при 1-ви цилиндър ,развиваш 3-те гайки на самата помпа ,централната отпред и .......ако имаш специализирания инструмент за да блокираш агренажното колело ,щото ще се намести като извадиш помпата накъдето си иска ,и после няма палене.
Ако го нямаш ,ама пък имаш технически познания ще измислиш на място нещо.
За Виското ,два гаечни ключа 36 ,за коляновия вал за превъртане на мотора към ГМТ 41-ви номер .
Помпата се сваля за около 3-4 часа от сам човек без да бърза много .Последно редактирано от ибрахим; 28-12-15, 12:30.
Коментар
-
От: Капе от ГНП
Там трябва да е болт, с дясна резба, ако говорим за ВМ мотори. Тоест, може да се развие на стартер.
Агренажния капак какво ти пука с какво уплътнение е!? Сваляш, ако има уплътнение се стараеш да го запазиш, мажеш със силикон, ако няма уплътнение пак силикон и така.
И както ти се каза по горе, желателно е да не го сваляш щото е голяма заигравка - по принцип на мястото на тапата се навива спец-инструмент, който избутва вала на помата и същевременно фиксира колелото.
Пробвай с малко творчество да измислиш нещо подобно и ако не стане чак тогава сваляй капака.
Коментар
-
От: Капе от ГНП
Ако е обратна, значи НЕ може да се развие на стартер!Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнениеНа коляновия вал резбата на шаибата е обратна.С 41 ключ е,но както ти каза колегата по отгоре ,няма нужда да сваляш всичко.
Съжалявам, явно съм я забравил тая не малка подробност.
Коментар
-
От: Капе от ГНП
Отвори си друга тема и там обяснявай кое е тъпо. В предвид, че тая гайка не може да се развие на стартер, няма смисъл да ти отговарям, а и настроението ми е празнично и някак не върви да отговарям на връх тия празници на подобни простотии!
Колега, прав си, гайка е! Сега погледнах в сервизното ръководство на ВМ 3.1. За съжаление в това ръководство не е дадена каква е резбата. Но, мисля, че би трябвало да се вижда част от резбата на вала и със сигурност да се потвърди каква е резбата.
Коментар
-
От: Капе от ГНП
Успях да развия гаиката-с дясна резба е сваля се всичко което пречи на ангренажния капак няма гарнитура -само силикон-трудно до невазможно е да се свали забчатката на помпата без да се свали ангренажния капак--изисква се специална скоба за да се избие оста на помпата-ще я правя утре на струга-и така е по сигурно че ще се центрова забака на помпатаПоследно редактирано от ибрахим; 28-12-15, 21:07.
Коментар
-
От: Капе от ГНП
[QUOTE=Пенчо;2886175]Пенчо , скачам в защита на Андро!Решението нито е тъпо , нито нестандартно.И понеже е еднакво резултатно с други решения , в много случаи спестява време (което на доста места е пари).Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТоест, може да се развие на стартер.
.[/QUOT
Доста нестандартно/тъпо/решение...
Весели празници!Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Капе от ГНП
Аз имам малко по друго мнение по въпроса, даже по едно време сериозно се бях замислил за едно Чероки, или Гранд с 2,5 ВМ, най вече по причина, че се намират за почти без пари.Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнениеСкоро имах седмица на VM ...........То не бяха Фронтери,Черокита с течащи помпи и паднали повдигачи.Напълни ми се главата с мъка.
По принцип ГНП няма нищо общо с ВМ, знаеш го. Тоест, колкото ще протече тоя Бош, толкова ще протече същия Бош на десетките други марки и модели.
Сигурно знаеш и как се лекува изпадането на прътите за без пари.
Главите, колкото и да са проблемни, все пак не купуваш четири, а и в най лошия случай да купиш 4, цената им е колкото една на Нисан, Тойота, Митцубиши, ЛР, МБ и т.н. Че даже от тия уж неубиваеми има глави 50-100% по скъпи от комплекта на ВМ.
Имаше едно Чероки в моя гараж с ГНП с мех. регулатори, мисля беше слагана после. Доста сигурна машина се беше получила ....
Поздрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар