Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Hella праща ми ги един приятел от англия,. бяло е но месингово.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение

      Влади, не помня марката, но преди няколко години го купих от Олимпията, медно радиаторче на цена 250 лева, доста пари си бяха за тогава, радиаторчето беше бая масивен и тежичък за размера си, някъде бях качвал и снимки при монтажа и снимка на радиаторчето, ама при над 100 страници, докато я намеря.....
      Благодаря, Павка! То... има някакви Van Wezel, които пише, че са медни ще трябва да ги видя на живо и като цена са малко над 250лв. А тези кръвопийци от Олимпия... само в много краен случай им се обаждам, щом тогава е било 250лв. сега ще е 300 Склада им е, като винена изба-колкото повече отлежава толкова по-скъпо става Не съм убеден, че въобще ще го правя така, или иначе ще е чак на пролет, а мисля да взимам друга джипка, или по-точно подобие на джипка, което ще тествам на вилата

      Благодаря, Лозане! То и тук има Хела...8FH351313261 това му е номера ама пише, че е алуминиево, което е странно, защото в Амазон същото радоаторче гледам, че тежи 5кг. ако е алуминиево едва ли ще тегне толкова.
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #33
        Ясно е, че медното е по добро, но на алуминиевото какво му е? Ако е добре направено, разбира се!

        Виждал съм доста алуминиеви, на скъпи коли, премиум марки, оригинални, сложени в завода, топлят си перфектно и държат по 20 години.

        Коментар


        • #34
          Нищо им няма на алуминиевите, просто носталгията по старото и по-истинското е силна.
          Алуминия провежда по-слабо топлината, но това е без практическо значение в тези радиатори. И по-трудно се ремонтира, щото нали не се запоява, а старите майстори познават само този метод.

          От практиката няма случаи на нещо лошо заради това, че радиатора е алуминиев. Ако е проектиран добре и изработен качествено-няма никакви проблеми.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #35
            В повечето случаи, производителя който е вложил ресурс да прави меден радиатор, го е направил по-качествен с повече ламели и тръбички, но и цената е по-неприятна, другия плюс е лесният ремонт и възможността за шомполиране.Работил алуминиев радиатор, особено ако е корозирал и Господ не може да ти завари казанчетата му, та по правило текне - хвърляш.Иначе като топлина при читаво направени радиатори, няма да усетиш разлика.С добър антифриз щадящ алуминия няма да имаш никакви грижи и в следващите 20 години.

            Коментар


            • #36
              Горещо те съветвам, да преди да пръскаш пари за за радиаторд използваш това : https://ravenol.sklad-masla.com/archives/2237

              Колеги го ползваха точно при запушен радиатор и останаха доволни.Единивт 2 пъ и подред го ползва, защото отпушването не беше пълно.Префполсгсм не е толкова агресивен.Изкарва /разгражда всякакви боклуци...
              ​​​​

              За цена на радиатора пробвай тук:
              Последно редактирано от Justif; 24-01-20, 22:16.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                другия плюс е лесният ремонт и възможността за шомполиране.Работил алуминиев радиатор, особено ако е корозирал и Господ не може да ти завари казанчетата му, та по правило текне - хвърляш.
                Да ти покажа ли снимка на успешно шомполиран алуминиев радиатор, успешно затворен, и работил още много преди удар в дърво да му строши казанчето?
                Да, малко са по-тегави за работа, но нищо страшно.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Няма нужда да ми показваш, знам че не го казваш ей така.Просто казвам че корозиралият алуминий е отвратителен материал за заваряване.

                  П.с. Впрочем и корозиралата мед е не по-малко отвратителна за калайдисване.

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не се заварява.
                  То ако е корозирал-направо на скрап.
                  Алуминиевите пити обикновено се комплектоват с пластмасови казанчет.
                  Изправят се зъбите, казанчето се изважда, шомпол-момпол, почистване на гуменото уплътнение, малко силиконец(повече за собствено успокоение), и затваряне.
                  Става като нов.

                  И пак казвам-стига да не са корозирали тръбичките,ч е там какъвто и да е радиатор да е-няма оправяне, за боклука.

                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  На тези и на повечето дърти опели заместителят е с алуминиеви казанчета.

              • #38
                Добре де... Значи и алуминиево радиаторче на читава фирма ще отдава топло, колкото и медно така ли излиза? Не ме вълнува, колко години ще изкара, джипката е на предела на съществуването си и не е ясно, колко още ще се търпим един друг
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #39
                  Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                  Добре де... Значи и алуминиево радиаторче на читава фирма ще отдава топло, колкото и медно така ли излиза? Не ме вълнува, колко години ще изкара, джипката е на предела на съществуването си и не е ясно, колко още ще се търпим един друг
                  Като топлообмен разликата е нищожна . Та от тази гледна точка алуминиевото върши същата работа като медното .

                  Що се отнася до "читавите" фирми и ментаците ... баф ли го ?! Във всеки случай бившата ми ОФБ 2.2 екоТек върви безпроблемно ( пу!пу!) трета година с алуминиев воден радиатор за охлаждане на мотора. Купих го за Van Wezel уж , макар че единГоспод знае къде е роден.

                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #40
                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

                    Като топлообмен разликата е нищожна . Та от тази гледна точка алуминиевото върши същата работа като медното .

                    Що се отнася до "читавите" фирми и ментаците ... баф ли го ?! Във всеки случай бившата ми ОФБ 2.2 екоТек върви безпроблемно ( пу!пу!) трета година с алуминиев воден радиатор за охлаждане на мотора. Купих го за Van Wezel уж , макар че единГоспод знае къде е роден.
                    Ми аз да ти кажа... като сменях моя радиатор за мотора купих един евтин китаец от ebay за около 80лв. Разликата със стариа беше в теглото и дебелината на питата. Вършеше работа, но като позагрее колата бързо достигаше температурата за влючване на перката и си викам ще търся друг. Пак от ebay за 100 лири намерих радиатор на Nissens - марката на вдражданите ни в завода радиатори. Еми да де ама и той дойде по-тънък от този, който свалих и по-лек. Писах на продавача мейл, а той каза, че в днешни дни фирмата произвежда такъв модел и като качества е като стария. Е да ама не баш... пак перката се включвше по-бързо в сравнение със стария радиатор. А на него му поразръчках тръбичките и се оказаха медни... така, че явно има значение, но излиза по-скъпичко и май никой вече не ги прави.
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • Vlado_Ts
                      Vlado_Ts коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ся , при моторите ( или при конкретния) може и да е така . Аз говоря от личен опит с Фронтера и с конкретна марака радиатори.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X