Здравейте колеги!От няколко дни имам следния проблем с оборотите на 2,3 TD Нормално запалване и постепенно започва да покачва оборотите до 2000 след около 2 километра се нормализират Възможно ли е да е от качеството на горивото или ПВН ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с оборотите на двигателя
Свий
X
-
От: Проблем с оборотите на двигателя
Чак до 2000 не е нормално да ги покачва, но ако след 2-3 минути, като затопли, се нормализират, свиркай си. При мен се покачват до окло 1500 за 1-2 минути след запалване. Това е от обогатителя, който на студен двигател повишава оборотите, така ми казахаСтепента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.
-
От: Проблем с оборотите на двигателя
Това е може да се регулира посредством един винт на така наречения "обогатител".Това е една тъпа термо-ампула закачена на помпата и посредством едно лостче бута лоста за газта казано най общо.Регулирай го!Много са и високи оборотите на студено.И 1500 са много но 2000 на студен дизел дъртак са му множко.Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
-
От: Проблем с оборотите на двигателя
Малко ще те поправя.В термоампулата (която е пълна с нещо като силикон) има нагревателче което нагрява въпросният силикон и разширявайки се бута лоста нагоре,а той същевременно подава повечко газ.Такааа.Въпросното нагревателче е вързано към термо ключ който се намира около корпуса за термостата.Кокато е под определена температура охлаждащата течност тогава дава + на нагревателчетов термоампулата и от там нагрява силикона и т.н.Тъй че няма оправляващ блок схемата е изключително проста.Това което е до левия калник е подгрева за свещите и релето за аванс на помпата при първоначален старт на мотора.Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
-
От: Проблем с оборотите на двигателя
Принципа на действие определих без ел схема Няма напрежение плунжера прибран,кобилицата горе-високи обороти Подавам напрежение след около 30 секунди започва повдигане на плунжера- кобилицата пада и освобождава гор рейка до нормални ниски обороти Относно управлението стигнах до този блок в следствие,че като подам напрежение на захранващия кабел в блока се чува щракане В това което съм написал не споря,че съм компетентен просто така си оправих ниските обороти. Поздрави!
Коментар
-
От: Проблем с оборотите на двигателя
Написах по горният пост с цел за в бъдеще ако имаш проблеми с плунжера да не търсиш под вола теле в релетата.За твое улеснение е!Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
"Кучетата лаят-кервана си върви"
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар