Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с оборотите на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с оборотите на двигателя

    Здравейте колеги!От няколко дни имам следния проблем с оборотите на 2,3 TD Нормално запалване и постепенно започва да покачва оборотите до 2000 след около 2 километра се нормализират Възможно ли е да е от качеството на горивото или ПВН ?

  • #2
    От: Проблем с оборотите на двигателя

    Чак до 2000 не е нормално да ги покачва, но ако след 2-3 минути, като затопли, се нормализират, свиркай си. При мен се покачват до окло 1500 за 1-2 минути след запалване. Това е от обогатителя, който на студен двигател повишава оборотите, така ми казаха
    Степента на уважение е правопропорционална на калибъра на цевта и обратнопропорционална на разстоянието от нея.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с оборотите на двигателя

      Това е може да се регулира посредством един винт на така наречения "обогатител".Това е една тъпа термо-ампула закачена на помпата и посредством едно лостче бута лоста за газта казано най общо.Регулирай го!Много са и високи оборотите на студено.И 1500 са много но 2000 на студен дизел дъртак са му множко.
      Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
      Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
      "Кучетата лаят-кервана си върви"

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с оборотите на двигателя

        Благодаря на колегите,които ме насочиха към обогатителя на помпата Причината се оказа лоша ел връзка/куплунга до клапана,а иначе клапана се управлява от блок намиращ се под левия калник в мот отсек

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с оборотите на двигателя

          Малко ще те поправя.В термоампулата (която е пълна с нещо като силикон) има нагревателче което нагрява въпросният силикон и разширявайки се бута лоста нагоре,а той същевременно подава повечко газ.Такааа.Въпросното нагревателче е вързано към термо ключ който се намира около корпуса за термостата.Кокато е под определена температура охлаждащата течност тогава дава + на нагревателчетов термоампулата и от там нагрява силикона и т.н.Тъй че няма оправляващ блок схемата е изключително проста.Това което е до левия калник е подгрева за свещите и релето за аванс на помпата при първоначален старт на мотора.
          Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
          Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
          "Кучетата лаят-кервана си върви"

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с оборотите на двигателя

            Принципа на действие определих без ел схема Няма напрежение плунжера прибран,кобилицата горе-високи обороти Подавам напрежение след около 30 секунди започва повдигане на плунжера- кобилицата пада и освобождава гор рейка до нормални ниски обороти Относно управлението стигнах до този блок в следствие,че като подам напрежение на захранващия кабел в блока се чува щракане В това което съм написал не споря,че съм компетентен просто така си оправих ниските обороти. Поздрави!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с оборотите на двигателя

              Написах по горният пост с цел за в бъдеще ако имаш проблеми с плунжера да не търсиш под вола теле в релетата.За твое улеснение е!
              Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
              Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
              "Кучетата лаят-кервана си върви"

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X