Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Особеностите на Фронтерите през зимата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Особеностите на Фронтерите през зимата

    Моя грешка колега.Не съм се изразил правилно.Имах в предвид вниманието х2.
    А иначе спусканията зимата и особено по заледен терен се правят без спирачка на подходящата предавка.Има и техника за спускане на особено стръмни заледени наклони на задна предавка ,но лично аз не я препоръчвам освен ако не сте напълно уверени какво правите.
    BMW X6

    Коментар


    • #17
      До: Особеностите на Фронтерите през зимата

      ако карате често по утъпкан сняг (планински пътища, които традиционно се чистят некачествено), най-добре сложете зимни гуми и нещата ще си дойдат на мястото...

      Дългата база е много по-добре на хлъзгав път...

      ЛСД-то прави задницата още по-палава при каране на заден мост... но пък подобрява старта на лед МНОГО...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        До: Особеностите на Фронтерите през зимата

        Първоначално публикуван от nemirko Преглед на мнение
        Вчера се качих до Смолян. След обед заваля сняг и към Пампорово беше понатрупало - пътя не се виждаше. Понеже чета из постовете във форума, че на колегите много рядко им се налагало да включват 4х4, въпреки че карат с А/Т гуми, реших и аз да пробвам само със задно. Карах много внимателно и пак врътнах дупе 1-2 пъти. Това обаче не е проблем, даже си е малко кеф . Обаче по едно време на по-стръмен баир започна едно боксуване и приплъзване на гумите... Ако подам много газ - боксува, с малко газ не ще да отлепи. Натиснах бутона за 4х4 и нещата си дойдоха на място веднага.
        Гумите ми са на една година Йокохама Геоландар А/Т с много добър грайфер. Снощи си говорихме с един човек и той ми каза, че правилното било да помпам на газта. Ще пробвам при следващия сняг пък да видим.
        Дали причината се крие в това, че при карането само със заден мост не съм с чисто зимни гуми, не съм с подходящите А/Т гуми или е в задкормилното устройство . Моля от хората с опит да споделят нещо по този въпрос, защото за първа зима карам джип и кола със задно въобще.
        Също и за спускането при такива условия. Вещер е написал да се спуска само със заден мост, но не ми е ясно защо.

        Поздрави на всички!

        П.С. Времето в Смолян е прекрасно, слънце, чист въздух, но за съжаление от вчерашния сняг не е останало нищо.
        Колега, за моженето на заден мост- може го, обаче поднасянията стават много внезапно заради ЛСД-то! За това при положение ,че пътната настилка позволява каране на режим 4Х4 - имам в предвид хлъъзгав път, карай на такъв. Устойчивостта и най-вече управляемостта на колата стават Х2! Имай също в предвид , че движението със пребоксуващи колелета също е нормално явление! Ти сам си открил, че когато колелетата боксуват-колата върви, а когато се стараеш да не пребоксува, просто не тръгва! Така се получава при потегляне и движение по голям наклон!
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X