Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Особеностите на Фронтерите през зимата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Особеностите на Фронтерите през зимата

    Колеги. Обещават хубави снеговалежи тези дни. Зимата идва.
    Дойде ми идеята дали не може всеки един от нас да сподели своите наблюдения за държането на Неговата Фронтера и да сподели опита си във зимното управление на тези автомобили. Предполагам че повечето от вас имат богат опит при зимни условия.
    Надявам се че темата няма да се изроди във надприказване " Кой е по добър шофьор и кой не и Това го може само моят велик джип".
    Идеята ми е за реално споделяне на опит, от който може да почерпи информация всеки. Реални ситуации и изводите които могат да се направят от тях за да сме си полезни един на друг. Смятам че и опит на колеги със други модели джипове би бил полезен.
    Ако модераторите решат че темата не е актуална или повтаряща се Моля да я махнат.
    Лично за мен ще бъде интересно всеки да каже до какви изводи е стигнал при зимното управление до сега и за в бъдеще.
    Бъдете здрави!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

  • #2
    До: Особеностите на Фронтерите през зимата

    Колега нагазиш ли дълбок сняг не спирай докато излезеш,защото това се случи с мен и без втори джип няма на къде!...
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #3
      До: Особеностите на Фронтерите през зимата

      по мое впечатление макар да е джип фронтерата е доста пиклива само със задно - всички знаете че предното се включва допълнително
      мисълта ми е да не се уповавате на историята - аз карам джип следователно съм по по най - машината без двойно е близка по управление с кола със задно
      кротко внимателно с газта и спирачката
      сизането х2 с малко газ
      винаги добре почистени стъкла -фарове и стопове също
      пазете се от зругите !!!книжките са на килограм
      безаварийно и щастливо каране на всички колеги
      BMW X6

      Коментар


      • #4
        До: Особеностите на Фронтерите през зимата

        Реални ситуации и изводите които могат да се направят от тях за да сме си полезни един на друг.
        Извода е като си 4х4 не означава, че ще миниш от всякъде
        Прикачени файлове
        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

        Коментар


        • #5
          До: Особеностите на Фронтерите през зимата

          точно
          гъзарията е скъпа глупава и определено не навременна в това студено време
          да не говорим ако има и ударен човек
          BMW X6

          Коментар


          • #6
            До: Особеностите на Фронтерите през зимата

            Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
            Извода е като си 4х4 не означава, че ще миниш от всякъде
            Хихик...., ама добре си я закопал .... А не мислиш ли, че тия кални гуми може да са причината да се окопаеш така качествено? Иначе и аз напълно подкрепям тезата, че като си с 4х4 не можеш да минеш навсякъде, а също и че там, където едно 4х4 минава, друго 4х4 остава. Аз нямам много "снежен" опит с Фронтерата, но на калчица се държи прилично, дори и само на заден мост. Наистина, малко е склонна към "танци", но ако не се шашкаш и да започнеш да скачаш по педалите, няма ядове. Аз съм с асвалтови гуми и не съм имал проблеми.
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #7
              До: Особеностите на Фронтерите през зимата

              Браво,аз пък съм с пясъчни гуми!?..
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Хихик...., ама добре си я закопал .... А не мислиш ли, че тия кални гуми може да са причината да се окопаеш така качествено? .
                Ами то нали затова са "кални",да се окопават в кал
                Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                Коментар


                • #9
                  До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                  Ето една особеност за дизелите 2.5.Ако в студа пали трудно,НЕ Е ОТ ПОДГРЯВАЩИТЕ СВЕЩИ.Ако има изгоряла,може изобщо да не запали.Ако са изгорели 2 ,няма палене.Трудното палене е само от тръгнал мотор с ниска компресия.Отделните глави и вида на буталата не позволяват корекция със смяна на сегментите.Ремонта е много труден и капризен и не може да се направи от всеки,както е Кадета.

                  Друга особеност е нестабилната на хлъзгав път задница.По-внимателно му е майката дори само на мокро.

                  Третата е работната температура.Не е като на нормалните дизели 92 градуса а е по ниска ,малко над 80 градуса.

                  Инфото ми е от сервиз Опел.За тези неща се сещам за сега.
                  Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                  NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                    Kaто стана въпрос за двигателя... морално е много стар, с повдигателни пръти... и дори руснаците вече не правят такива. Но според приятел италианец който е монтьор в сервиз на Крайслер, това е двиг. за 1000000 км. И колкото и да е издухан пали. Пали винаги и то зимата.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                      Аз съм доволен от представянето на фронтерката на утъпкан сняг ( пътя за Паничище).

                      След включването на 4х4 - никакви ядове и на качване и на слизане.

                      Колегата с терано2 беше доста по нестабилен , и аз не знам защо, уж сме с нови еднакви гуми.

                      Иначе само на задно и на мокро, имам горчив опит . Много лесно занася задницата.
                      [URL="http://www.spritmonitor.de/en/detail/306263.html"] [IMG]http://images.spritmonitor.de/306263.png[/IMG][/URL][URL="http://ss7.dupnica.net/?p=632"]
                      [/URL]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                        Много палаво дупе има Фронти на сняг, лед и мокро, но с 4х4 нещата стават повече от приятни!
                        Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                        Коментар


                        • #13
                          До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                          Нестабилна задница само при къса;само при дълга или и при двете.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                            Първоначално публикуван от kiki45 Преглед на мнение
                            Нестабилна задница само при къса;само при дълга или и при двете.
                            Дългата определено е по послушна, поне с това впечатление съм останал, или поне е по лесно контрулируема...
                            Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                            Коментар


                            • #15
                              До: Особеностите на Фронтерите през зимата

                              Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
                              Много палаво дупе има Фронти на сняг, лед и мокро, но с 4х4 нещата стават повече от приятни!
                              Вчера се качих до Смолян. След обед заваля сняг и към Пампорово беше понатрупало - пътя не се виждаше. Понеже чета из постовете във форума, че на колегите много рядко им се налагало да включват 4х4, въпреки че карат с А/Т гуми, реших и аз да пробвам само със задно. Карах много внимателно и пак врътнах дупе 1-2 пъти. Това обаче не е проблем, даже си е малко кеф . Обаче по едно време на по-стръмен баир започна едно боксуване и приплъзване на гумите... Ако подам много газ - боксува, с малко газ не ще да отлепи. Натиснах бутона за 4х4 и нещата си дойдоха на място веднага.
                              Гумите ми са на една година Йокохама Геоландар А/Т с много добър грайфер. Снощи си говорихме с един човек и той ми каза, че правилното било да помпам на газта. Ще пробвам при следващия сняг пък да видим.
                              Дали причината се крие в това, че при карането само със заден мост не съм с чисто зимни гуми, не съм с подходящите А/Т гуми или е в задкормилното устройство . Моля от хората с опит да споделят нещо по този въпрос, защото за първа зима карам джип и кола със задно въобще.
                              Също и за спускането при такива условия. Вещер е написал да се спуска само със заден мост, но не ми е ясно защо.

                              Поздрави на всички!

                              П.С. Времето в Смолян е прекрасно, слънце, чист въздух, но за съжаление от вчерашния сняг не е останало нищо.
                              Държа се с другите така, както искам те да се държат с мен.

                              Фронтера-Б ДБ 2000г. 2.2DTI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X