Здравейте,
ровейки из форума не намерих точна информация относно някой проблеми с ОФБ! Някой може ли да даде по-точно инфо как да оправя следните:
- след като си сложих газова уредба установих,че съм клекнал леко отзад. Предполагам че и предният собственик е дърпал тежичко ремърке... та как мога да подсиля отзад заради допълнителното тегло от газовата,както и факта че не съм от ''лека категория'' и си карам и какво ли не постоянно в багажника! По-дълги пружини или по-твърди, или тампони, или... Идеи!? Става дума за ''тунинг'' в разумни граници(пари). До колко мм е удачно да се повдигне без това да оказва влияние върху возията( устойчивост в завой) и т.н.
- тъй като се полюшквам отзад като на РОДЕО, искам да сменя амортисьорите. Сега за откъм пружините отзад мисля да сложа газови(като по-твърди) или такива с двойно маслена мембрана(ако се появи модел) за да овладея лесното поклащане. Но за отпред с тези торсиони незнам дали газовите са добра идея. Също така кои модели ще предложите като подходящи. Предлагат ми от монрое адвенчър или стандартно кони(каквото и да значи). От омегата съм влюбен в монрое рефлекс(за отзад),но не намерих инфо дали може да се сложи или евентуално с леко преправяне (с втулки или т.н.).
- при реглажа на предницата се видя, че от към шофьора беше идея по-ниска и с леко натягане се изравни нивото, но пък отпред леко се повдигна цялата предница. До колко мм е добре максималната височина, без да има опция лесно чупене на торсион или загуба на устойчивост? Каква би трябвало да бъде височината от земята до калника със стандартните 245/70R16 - 1.8bar ? Ще има ли проблем с реглажа(дали ще избяга някой параметър) ако се наложи да я смъкна надолу отпред?
- АБС датчиците са визуално пострадали, според компа другото работи, може ли да се намерят и от някъде (аз не успях да открия)? Чувам че лесно се чупели при сваляне, с колко от главината е удачно да се смъкне от някой донор? Буксите им са с 4 пина заради датчик накладки.
- Имам утечка 0,3А . Проверено е всичко по-просто: бушони(един по един, даже тези при мотора),аларма(с нея, без нея), бордовият (с, без), газовата, музиката (с панел,без панел, с нея, без нея). Няма видими преправяния( с изключения на тези които аз направих, но проблемът е от преди мойта намеса). Идея къде може да е? Мисля да видят алтернатора (въпреки че си държи 14,5V) дали случайно кондензатор или графит, нещо в него да прави проблем, както и стартера,все пак с алтернатора имат дирекна връзка с акумулатора! Идея дали още някое устройство не e вързано директно?
ровейки из форума не намерих точна информация относно някой проблеми с ОФБ! Някой може ли да даде по-точно инфо как да оправя следните:
- след като си сложих газова уредба установих,че съм клекнал леко отзад. Предполагам че и предният собственик е дърпал тежичко ремърке... та как мога да подсиля отзад заради допълнителното тегло от газовата,както и факта че не съм от ''лека категория'' и си карам и какво ли не постоянно в багажника! По-дълги пружини или по-твърди, или тампони, или... Идеи!? Става дума за ''тунинг'' в разумни граници(пари). До колко мм е удачно да се повдигне без това да оказва влияние върху возията( устойчивост в завой) и т.н.
- тъй като се полюшквам отзад като на РОДЕО, искам да сменя амортисьорите. Сега за откъм пружините отзад мисля да сложа газови(като по-твърди) или такива с двойно маслена мембрана(ако се появи модел) за да овладея лесното поклащане. Но за отпред с тези торсиони незнам дали газовите са добра идея. Също така кои модели ще предложите като подходящи. Предлагат ми от монрое адвенчър или стандартно кони(каквото и да значи). От омегата съм влюбен в монрое рефлекс(за отзад),но не намерих инфо дали може да се сложи или евентуално с леко преправяне (с втулки или т.н.).
- при реглажа на предницата се видя, че от към шофьора беше идея по-ниска и с леко натягане се изравни нивото, но пък отпред леко се повдигна цялата предница. До колко мм е добре максималната височина, без да има опция лесно чупене на торсион или загуба на устойчивост? Каква би трябвало да бъде височината от земята до калника със стандартните 245/70R16 - 1.8bar ? Ще има ли проблем с реглажа(дали ще избяга някой параметър) ако се наложи да я смъкна надолу отпред?
- АБС датчиците са визуално пострадали, според компа другото работи, може ли да се намерят и от някъде (аз не успях да открия)? Чувам че лесно се чупели при сваляне, с колко от главината е удачно да се смъкне от някой донор? Буксите им са с 4 пина заради датчик накладки.
- Имам утечка 0,3А . Проверено е всичко по-просто: бушони(един по един, даже тези при мотора),аларма(с нея, без нея), бордовият (с, без), газовата, музиката (с панел,без панел, с нея, без нея). Няма видими преправяния( с изключения на тези които аз направих, но проблемът е от преди мойта намеса). Идея къде може да е? Мисля да видят алтернатора (въпреки че си държи 14,5V) дали случайно кондензатор или графит, нещо в него да прави проблем, както и стартера,все пак с алтернатора имат дирекна връзка с акумулатора! Идея дали още някое устройство не e вързано директно?
Коментар