Колеги от една седмица съм без кола заради проблем със спирачките, но по същество. Искам да попитам дали някои колега се е сблъсквал с подобен или същия проблем като моя. В движение при натискане на спирачката, педала внезапно пропадна, за мое щастие карах бавно и нямаше движение.  С много зор и препомпване на спирачката прибрах колата,,, и се почна! Дойде майстора и само като я погледна каза че е помпата, свали я , закарая при негов човек за нови гумички (Шкодрата) направиха я сравнително бързо, качих ме я,обезвъздушаване и греда! Педала мек  . свалихме задните барабани, имаше блокирал по неговите думи автоматичен регулатор, отблокира го и вика сега вече ще се оправи ама уви отново греда
. свалихме задните барабани, имаше блокирал по неговите думи автоматичен регулатор, отблокира го и вика сега вече ще се оправи ама уви отново греда  . Майстора се позамисли малко и ми вика: аз не мога да я опрявя, караме я при моя човек (Шкодрата). Това стана в петък вечерта, днес, четири дена по късно отивам при неговия човек, като ми обеща че в понеделник колата ми е готова! та като бях при него преди няколко часа, гледам колата стои на мястото на което я бях паркирал! от вън, само че беше на патерици  със свалени предни спирачни апарати. Влезнах в работилницата и го питам какво става защо не е готова и защо сами свалени апаратите, а той ми вика има хлабини и пукнати накладки. Попитах какво означава това , а майстора мълчи и се усмихва тънко под мустак и нищо не казва. Попитах го колко време ще му отнеме ремонта, отговор след около 2-3 минути мислене! 3-4 дена и 150 лева
. Майстора се позамисли малко и ми вика: аз не мога да я опрявя, караме я при моя човек (Шкодрата). Това стана в петък вечерта, днес, четири дена по късно отивам при неговия човек, като ми обеща че в понеделник колата ми е готова! та като бях при него преди няколко часа, гледам колата стои на мястото на което я бях паркирал! от вън, само че беше на патерици  със свалени предни спирачни апарати. Влезнах в работилницата и го питам какво става защо не е готова и защо сами свалени апаратите, а той ми вика има хлабини и пукнати накладки. Попитах какво означава това , а майстора мълчи и се усмихва тънко под мустак и нищо не казва. Попитах го колко време ще му отнеме ремонта, отговор след около 2-3 минути мислене! 3-4 дена и 150 лева  без накладките
 без накладките  . Та колеги ако на някои му е известно за какво става въпрос да сподели на какво може да се дължат хлабините и какво общо имат с твърдостта на педала. И най вече колко време е необходимо за отстраняване на този проблем ? че за времето което ми каза майстора хората правят основен ремонт на мотор с доставка на части от чужбина
. Та колеги ако на някои му е известно за какво става въпрос да сподели на какво може да се дължат хлабините и какво общо имат с твърдостта на педала. И най вече колко време е необходимо за отстраняване на този проблем ? че за времето което ми каза майстора хората правят основен ремонт на мотор с доставка на части от чужбина 
 
							
						
					 . свалихме задните барабани, имаше блокирал по неговите думи автоматичен регулатор, отблокира го и вика сега вече ще се оправи ама уви отново греда
. свалихме задните барабани, имаше блокирал по неговите думи автоматичен регулатор, отблокира го и вика сега вече ще се оправи ама уви отново греда  . Майстора се позамисли малко и ми вика: аз не мога да я опрявя, караме я при моя човек (Шкодрата). Това стана в петък вечерта, днес, четири дена по късно отивам при неговия човек, като ми обеща че в понеделник колата ми е готова! та като бях при него преди няколко часа, гледам колата стои на мястото на което я бях паркирал! от вън, само че беше на патерици  със свалени предни спирачни апарати. Влезнах в работилницата и го питам какво става защо не е готова и защо сами свалени апаратите, а той ми вика има хлабини и пукнати накладки. Попитах какво означава това , а майстора мълчи и се усмихва тънко под мустак и нищо не казва. Попитах го колко време ще му отнеме ремонта, отговор след около 2-3 минути мислене! 3-4 дена и 150 лева
. Майстора се позамисли малко и ми вика: аз не мога да я опрявя, караме я при моя човек (Шкодрата). Това стана в петък вечерта, днес, четири дена по късно отивам при неговия човек, като ми обеща че в понеделник колата ми е готова! та като бях при него преди няколко часа, гледам колата стои на мястото на което я бях паркирал! от вън, само че беше на патерици  със свалени предни спирачни апарати. Влезнах в работилницата и го питам какво става защо не е готова и защо сами свалени апаратите, а той ми вика има хлабини и пукнати накладки. Попитах какво означава това , а майстора мълчи и се усмихва тънко под мустак и нищо не казва. Попитах го колко време ще му отнеме ремонта, отговор след около 2-3 минути мислене! 3-4 дена и 150 лева  без накладките
 без накладките  . Та колеги ако на някои му е известно за какво става въпрос да сподели на какво може да се дължат хлабините и какво общо имат с твърдостта на педала. И най вече колко време е необходимо за отстраняване на този проблем ? че за времето което ми каза майстора хората правят основен ремонт на мотор с доставка на части от чужбина
. Та колеги ако на някои му е известно за какво става въпрос да сподели на какво може да се дължат хлабините и какво общо имат с твърдостта на педала. И най вече колко време е необходимо за отстраняване на този проблем ? че за времето което ми каза майстора хората правят основен ремонт на мотор с доставка на части от чужбина 
 
							
						



 . Значи вчера като отидох около 17.30 да си взимам колата, все още не бяха почнали да събират апаратите! Едва като отидох започнаха! А и спирачната помпа беше свалена отново под предлог че я свалил да я чисти! но както и да е, отне им около 4-ри часа да сглобят апаратите да сложат накладките и да обезвъздушат системата. Приточиха 5 бутилки спирачна течност докато обезвъздушаваха! И днес сутринта като тръгнах за работа,,,, за една бройка да стане беля! едно деде с жигула ми изскокна от една пресечка с зверските 5 км. в час. Натискам спирачката и педала потъна до ламарината,, а бе направо си е***ба майката за една бройка да стане белята. Обадих се на "майстота" и към 19.30 вечерта дойде да гледа колата с един негов работник. Гледа струва около половин час и решиха да проверят за въздух в системата, и от задно дясно колело изкара едн доста голям пльокъл въздух!
. Значи вчера като отидох около 17.30 да си взимам колата, все още не бяха почнали да събират апаратите! Едва като отидох започнаха! А и спирачната помпа беше свалена отново под предлог че я свалил да я чисти! но както и да е, отне им около 4-ри часа да сглобят апаратите да сложат накладките и да обезвъздушат системата. Приточиха 5 бутилки спирачна течност докато обезвъздушаваха! И днес сутринта като тръгнах за работа,,,, за една бройка да стане беля! едно деде с жигула ми изскокна от една пресечка с зверските 5 км. в час. Натискам спирачката и педала потъна до ламарината,, а бе направо си е***ба майката за една бройка да стане белята. Обадих се на "майстота" и към 19.30 вечерта дойде да гледа колата с един негов работник. Гледа струва около половин час и решиха да проверят за въздух в системата, и от задно дясно колело изкара едн доста голям пльокъл въздух! Та отново им я закарах да си я доуправят!! Ама ми е много интересно от къде може да се е появил този въздух ? Два литра и половина течност преляха и пак въздух. Направо нямам думи вече. Ако искам да направя на някои мръсно, ще го пратя при "ШКОДРАТА" за ремонт на спирачки. За смяната на един прахоулавител няколко гумички ми взе 130лв. Помпата я бях платил отделно!
 Та отново им я закарах да си я доуправят!! Ама ми е много интересно от къде може да се е появил този въздух ? Два литра и половина течност преляха и пак въздух. Направо нямам думи вече. Ако искам да направя на някои мръсно, ще го пратя при "ШКОДРАТА" за ремонт на спирачки. За смяната на един прахоулавител няколко гумички ми взе 130лв. Помпата я бях платил отделно! 
							
						 
							
						
Коментар