Обява
Свий
Няма добавени обяви.
монтаж на халогени
Свий
X
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнениеСините от вън до маската са за перките на климатика,но синьото във бушонното табло е специално,щом е различен цвят значи има нещо особенно във него.
Впрочем, какъв му е проблема - ако и да му е изчезнал надписа върху капака пак има елементарно решение - натиска клаксона и ако се чуе - сваля синьото реле, пак натиска клаксона - не се чува, значи е за клаксона. Ако се чува - сваля следващото. Релето на клаксона съм го ползвал за проби по празните места (за мъгла и за допълнителни дълги) и знам, че е еднакво с тях.
Ако е толкова специално - няма да може да влезе на местата на нормалните релета - заради разминаване на перата. Ако са спазени някои стари принципи от време оно за автомобилните електроинсталации (а при мен са спазени) - няма да има проблем.
Специализираните релета не са в тази кутия. Е, ако неговата е претърпяла постфабрични подобрения и затова са сложили "специално" синьо реле - теста със свалянето и "просвирването" ще си покаже релето - все пак трябва да има реле за клаксон.
Грешка, в началото моята нямаше и реле за клаксон (забравил съм вече, беше преди 2 години като се занимавах с фаровете за мъгла, за проба просто извадих едно реле и го пъхах навсякъде където ми трябваше но изображението на капака си стоеше и знаех коя позиция за какво е). После си купих едно реле чрез форума но то се оказа специализирано, когато пристигна (е не кой знае колко). Но позициите на перата не съвпадаха и първо презапоявах релето вътре, после кривих(и пилих) и перата за да влезе.
От моята, и от още една фронтера като моята (но с климатик) знам, че релетата (вътре в кутията) за клаксон, за светлини (всякакви), за вентилатора на парното са еднакви.
Има разминаване в публикуваните схеми на тая тема - схемите са разделени (на стари - до 94та) и на нови (след). Но за моята (нищо че е 96-та) поне за тия релета се оказаха валидни схемите от 94-та.Последно редактирано от bogilloff; 24-11-13, 22:32.ОФБ ДБ X22SE
Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.
Коментар
-
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнениеАз не искам да споря,,,,,обеснявах,,,,,,,според конструктора е така,,,,,,,,,,,, еднакъв цвят еднакви данни ,,,,,,,,различен цвят ------ не е като другите !!!!!!!!!!!!?????????
Аз имах предвид съвсем друго - след като му няма етикета на капака на кутията с релета, при съответното осигуряване, да открие кое е релето на класона и чрез него да открие коя от празните позиции е за релето за допълнителни дълги. Като ги сложи тях, ще си сложи и съответното реле за тях.
А иначе нямам никакво намерение да споря. Моят "опит" е от моята и още една като моята фронтера. А от опита ми с ел инсталации още от времето на жигулите та до днес, знам че има твърде много неописани фабрични изключения. Може неговото синьо реле на това място да е такъв случай или пък обратното, моето черно там да е такова изключение. Все пак - видял съм само две фронтери. (всъщност още три в моргата ама да помня дали са имали сини релета ......, аз си извадих черни колкото ми трябват ) Със сигурност синьото реле по различно, предполагам в ампеража. А може и да е още по тежък случая и да има още различия. Та затова му написах да открие, кое е релето за клаксон и да пробва с него.
Той най-вероятно вече е решил проблема, след като е проверявал с мултицет за напрежения по куплунзите, сигурно е намерил липсващата му схема от капака и сигурно вече се радва на допълнителните си дълги.Последно редактирано от bogilloff; 30-11-13, 19:38.ОФБ ДБ X22SE
Не искам Турция да ме пази от Русия. Стигат ми 500 години.
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеТочно за тези облите фарове си се включват с дългите, най-вероятно ти го няма релето щом не се включват...:
[ATTACH=CONFIG]649622[/ATTACH]
Коментар
-
От: монтаж на халогени
За мен винаги са били много добри в мъгла и дори когато няма мъгла, защото разширяват обзора ниско долу подпомагайки късите светлини в голяма тъмница. Говоря за правоъгълните и то като са настроени да светят по ниско. А кръглите, който светят с дългите, също мога смело да твърдя, че увеличават напред светлината много и могат лесно да се настроят много високо ли да светят или по-наблизко. Аз съм с две ръце за тези светлини по булбара.
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Ок, въпроса сега е какви халогени да сложа на булбара, като подчертавам, че ги искам за движение в тъмно и кофти мъгла, не за да ми осветяват повече,като допълнителни фарове. Да сложа правоъгълни или кръгли, като насочването на светлината ще е надоло,близо пред колата. идеи за размер на халогените,било то правоъгълни или кръгли, мнения от колеги, които имат преки наблудения, че ми е ад да пътувам всяка вечер по нашия край без маркировка и в мъгла като кисело мляко.
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от svi6tovski Преглед на мнениеОк, въпроса сега е какви халогени да сложа на булбара, като подчертавам, че ги искам за движение в тъмно и кофти мъгла, не за да ми осветяват повече,като допълнителни фарове. Да сложа правоъгълни или кръгли, като насочването на светлината ще е надоло,близо пред колата. идеи за размер на халогените,било то правоъгълни или кръгли, мнения от колеги, които имат преки наблудения, че ми е ад да пътувам всяка вечер по нашия край без маркировка и в мъгла като кисело мляко.no signature no problems
Коментар
-
От: монтаж на халогени
ок, мерси.А дали да взвма по-големи, или да сложа 4 по-малки. Идали да са с релефни или напълно прозрачни стъкла?Някви съвети.Последно редактирано от svi6tovski; 08-01-14, 22:52.
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Не ти трябва да я кичиш като коледна елна, намери си два правоъгълни халогена като оригиналните на фронтерата и са ти достатъчни. В наистина гъста мъгла многото светлина започва да пречи вместо да помага. И гледай да ги монтираш максимално ниско за по добър ефектОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение.... а за мъгла трябва да светят на черта и се кара само на халогени и габарити...Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение.... и дори когато няма мъгла....Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнениеНе е лошо да си преговорите Закона за движение по пътищата , ако не искате да имате проблеми с КАТ.no signature no problems
Коментар
-
От: монтаж на халогени
Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеКъв КАТ бе Владо, всеки 2-ри селяк е с ксенони на френелови фарове, всеки 3-ти е със 100 ватови крушки и сини габарити, всяка мутра кара с пуснати 1000 фара посред бял ден и слънце. Няма закони и няма спазване и прилагане. Цялата ни държава е по дяволите ти за едни халогени си се хванал
Ама то човек нали требе да препати .... "пАрен - каша духа" е казал Народа.
Това с интензивността на светлината и нерегулирани фарове е разправия за Органите ( трябва да се доказва технически , с уреди и т.н. ) , та затова не им се занимава .
Ама ако те видят вечер на къси и със включени фарове за мъгла ( при положение че ни е мъгла , ни дъжд , ни снеговалеж ) , знаеш ли с каква скорост изкачат иззад ъгъла с протегната палка... а за дежурния въпрос "Ся кво прайм ? " няма нужда да напомням .
... иначе всеки е свободен да си свети както си иска и на собствен риск .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар