Появи се странен проблем свързан с вентилаторите на Фронтерата.Старият термостат не затваряше и беше сменен със същият работещ коректно.Той си отваря нормално на около 95гр. и след като загрее радиатора се включват перките ии... не изключват въобще в движение и на място(като рестартирам двигателя и спират до следващото им включване).Радиатора изтива термостата затваря и си поддържа работната температура но перките си въртят ли въртят.Като ги оставя на контакт при изгасен двигател гаснат като истине вече много радиатора(незнам от къде взимат инфо за температурата).Смених големият датчик на блока преди термостата без напредък по проблема.На радиатора няма никакъв датчик ииии..не намерих информация никъде как се управлява охлаждането на Фронтерата,как разбира компа колко е топло в радиатора и кога да ги спре.Предполагам че може и термостата да се ебава но няма признаци да и така.Помагайте по някакъв начин.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Свий
X
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Виж това не се сетих.Благодаря за идеятаПървоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнениеA релето/а погледна ли ги дали не залепят?
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Това ми прилича на некоректно подбран датчик с много по-ниска температура на изключване от тази на затваряне на термостата. Разгледай внимателно, къде е термошалтера на твоята машина. Този датчик, който си сменил не е за тази работа. Търси около дебелите маркучи и радиатора, под него и т.н. За съжаление не познавам твоята машина за да ти дам по-точен отговор...ОФА КБ X20SE + метан
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Няма друг датчик на глупавата фронтера.Оригиналният беше сменен с надеждата че е "заминал"но ефект ....никакъв.Всичко се управлява от компа но той от къде знае каква е температурата в радиатора ....б.х ли го.Подозирам че термостата не отваря на 95гр. а по късно и бърка цялата глупава Опелска система.Ще го "варя" пък да видим.Ако някой знае от каво да сложа по студен термостат да сподели.Единствените "патрони" които намерих на 82 и 87гр. са за Опел вектра 2.0 и някой други модели на Опел и ДЕО на Vernet TH 6287.82J и TH6501.87J но не съм сигурен 100% дали стават.
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Има много варианти. Много рядко но има вариант със датчик във долната част на радиатора. Системата не е нито Опелска нито глупава, компютъра следи работата на цялата кола и пуска перката не само при висока температура на охладителната течност.-------------------------------------------------------------------------------------------------------П.П. Имал съм случаи при друг автомобил при повреда във нивомера на бензина да задейства противопожарна система и да включва перкатаМИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Е да де ...ама компютъра чете и пуска перките само от един датчик и той е преди термостата.Какво се случва по нататък той няма от къде да разбере.Други датчици няма, и това ако не е глупаво...Единственото което ми идва на акъла е че термостата отваря по късно от колкото трябва ама това го писах вече.
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Проблема и разрешен.Термостата се оказа че е 95гр вместо 92гр.,и от там се бърка цялата глупава (все още го твърдя че е така)система на охлаждане.Внимавайте като купувате ,на копуса пише 92гр. а на самият термостат 95гр.
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Пише ги на самата месингова част под голямата пружина.Със новият загряваше много бързо за 5-6 мин каране влизаше в работен режим но термостата не пропускаше грам.Сига понапаснах малко старият и е по добре но той често остава отворен и ще трябва да се сменява с нов.Само термостат(шпулата) май не става от нищо друго,пробвах 7-8 от всякакви Опели и Корейски коли,НЕ СТАВА.За това гледайте какво си купувате.
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Старият работи добре но загрява малко по бавно.За около 2-3км сутрин почва да духа топло но работна температура достига след 6-8 км 10-15 мин. горе долу.Първоначално публикуван от GTipo Преглед на мнениеОк, а сега стария за колко време загрява при нормално каране?
При мен сигурно за около 15 минути..ако няма задръствания. Или ако поръчкам малко, може и за 5-6.
Коментар
-
От: Странен проблем с охлаждането на Фронтера Б 2.2DTI
Колега ето един термостат, който трябва да ти пасне : Wahler 4164.92D или сродни на този, защото бях тръгнал за друг, който го нямаше и видях, че и този става. Патрона пасва идеално, на оригиналната черупка. Мога да ти дам номер и на Behr, но там иска корекция с шлайфа на остта, не си е работа.Първоначално публикуван от nikifori Преглед на мнениеПише ги на самата месингова част под голямата пружина.Със новият загряваше много бързо за 5-6 мин каране влизаше в работен режим но термостата не пропускаше грам.Сига понапаснах малко старият и е по добре но той често остава отворен и ще трябва да се сменява с нов.Само термостат(шпулата) май не става от нищо друго,пробвах 7-8 от всякакви Опели и Корейски коли,НЕ СТАВА.За това гледайте какво си купувате.TOYOTA LAND CRUISER 120
TOYOTA LAND CRUISER 90
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар