Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ако някой се сеща да помага!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ако някой се сеща да помага!!!

    имаш полтъргайс , но това не значи че не може да бъде открит и убит
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

    Коментар


    • #32
      От: Ако някой се сеща да помага!!!

      Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
      имаш полтъргайс , но това не значи че не може да бъде открит и убит
      Има ... калпава диагностика и хора, на които не им се занимава.
      Между другото, не видях никъде с кой точно мотор е Фронтерата?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        От: Ако някой се сеща да помага!!!

        Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
        имаш полтъргайс , но това не значи че не може да бъде открит и убит
        Тва и един майстор го каза....еба"и духовете....
        другата седмица сменям теперарурен датчик...и се изчерпвам...помагайте де,трудното палене остава,да ида някъде за бубина???Максимална скорост е 110 км сега се сещам,разхода е нисък?На 4-та на 1400 оборота като подам газ и ускорява!!!-влезне ли в 2100 и замира??? Е"аси призрака!!!
        Помагайте де,още малко и остава,усещам я

        Коментар


        • #34
          От: Ако някой се сеща да помага!!!

          2.2 екотека (136хп).

          Коментар


          • #35
            От: Ако някой се сеща да помага!!!

            Първоначално публикуван от Ares757 Преглед на мнение
            2.2 екотека (136хп).
            2.2 екотека е X22SE и Y22SE и имат тук-там някоя разлика. Освен ако аз не бъркам капитално за кой мотор става дума.

            Това "отрязване" на 2100 което описваш, силно намирисва на вкаран в авариен режим комп. Дали е заради някоя претрита жичка, дали заради кофти датчик, дали щото на компа просто му е омръзнало да работи .... или заради всичко накуп - е тук си трябва читав диагностик, имащ нужната апаратура и знаещ кое какво означава.
            За съжаление, това са общи приказки, просто защото нямам идея към кого да те насоча.

            Имам тука едно другарче, което за 3-4 години си плати Опела още един път покрай ей такива "полтъргайсти". В момента е пред сериозна дилема дали просто да не смени двигателя с някой от по-старите и, честно казано - доста по-надеждни от към електроника агрегати или да му изшие една Мега и да го забрави. Все пак, като механика двигателя си е съвсем изправен (поне неговия де). както и да е, и това са общи приказки ... сори, още не съм си допил кафето и ме избива на лирика

            Закачи един осцилоскоп на дюзите, ако нямаш - един светодиод от запалка с един резистор 3-4к и виж при достигане на въпросните 2100 оборота дали сигнала към дюзите просто не започва да прекъсва. Ако се окаже така, търсете на какво се сърди компа. Ако инжекцията се държи правилно, осцилоскопа се мести на запалването. Навиваш една каква да е тънка жичка на втори или четвърти цилиндър на кабела, примерно 30-40 навивки и на единия канал. Втория канал - на пина за управление на бобината. Палиш и гледаш. Веднага си проличава има ли изобщо проблем с бобината и ако има от къде - дали от бобина/транзисторен ключ или още от компа.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #36
              От: Ако някой се сеща да помага!!!

              Колега преди време имах проблем подобен на твоя с малката разлика че моят мотор беше двулитров. И аз като теб като теб започнах обиколка из пловдивските сервизи и майстори! но се оказа че е било просто ненужно!. Загубата на мощноста е симптом на неправина центровка а също и ниско налягане на горивото. При мен проблема се оказа отпуснат ангренажен ремък.
              ОФА ДБ 2.3тд GSM:0879392939

              Коментар


              • #37
                От: Ако някой се сеща да помага!!!

                Колега ако все пак проблема се окажече не е в механиката, а в електрониката. Съветвам те да отидеш в автосервиз Тракия до бриколаж и там потърси Красимир.
                ОФА ДБ 2.3тд GSM:0879392939

                Коментар


                • #38
                  От: Ако някой се сеща да помага!!!

                  Смених термостат и гарнитура на главата ,защото губеше антифриз(макари малко).На място работи все едно не работи(еб'си обяснението ) Обаче максималната скорост все още и е 110(възможно ли е защото съм със 81см гуми?) както и че след тази интервенция температурата много се лута между 80' и 90',а един път и подмина 100-те, както и че няма парно. Мирише на необезвъздушена ама нали капачката на радиатора трябва да е свърши тая ?Давам награда който я оправи-ама сериозно 200лв примерно без труда и консумативите Или напражо да се мятам на
                  Hyundai - Galloper II - 3.0 i V6 Sport

                  и да не се занимавам повече ??

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ако някой се сеща да помага!!!

                    Пробвай с друг комп да закачиш от същия мотор ... В момента колата ти е в сервизен режим и не може да вдигне повече от 115 км .
                    Land rover 2.5 tdi
                    0884035413

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ако някой се сеща да помага!!!

                      Първоначално публикуван от Ares757 Преглед на мнение
                      Мирише на необезвъздушена ама нали капачката на радиатора трябва да е свърши тая ?Давам награда който я оправи-ама сериозно 200лв примерно без труда и консумативите
                      На Фруктиера радиаторът е нещо като сифон и май си има процедура по обезвъздушаване, капачката се справя само с последните мехурчета.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ако някой се сеща да помага!!!

                        Първоначално публикуван от Ares757 Преглед на мнение
                        Смених термостат и гарнитура на главата ,защото губеше антифриз(макари малко).На място работи все едно не работи(еб'си обяснението ) Обаче максималната скорост все още и е 110(възможно ли е защото съм със 81см гуми?) както и че след тази интервенция температурата много се лута между 80' и 90',а един път и подмина 100-те, както и че няма парно. Мирише на необезвъздушена ама нали капачката на радиатора трябва да е свърши тая ?Давам награда който я оправи-ама сериозно 200лв примерно без труда и консумативите Или напражо да се мятам на
                        Hyundai - Galloper II - 3.0 i V6 Sport

                        и да не се занимавам повече ??
                        Ако искаш можеш да ми дадеш 200лв. аз ще ти кажа да я закараш на Лозан (исузо) и готово. При Лозан има и комп за проба и датчици и диадностика поне няма да ги купуваш за проба, недостатъка е че ще се разходиш до София.
                        Николай Георгиев 0+
                        тел.0887357722

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ако някой се сеща да помага!!!

                          Просто като идея, проблемите на газ и бензин може да не са свързани, а причините да са две, имах такъв случай с предишната ми кола(мазда, но все пак), горе долу същите симптоми. След смяна на почти всичко по запалването (свещи, кабели, бобина, дистрибуторна капачка, палец, Холов датчик) се оказа, че просто имам боклуци в резервоара. Проблемът с газта идваше от мембраните на изпарителя. Две елементарни неща, но някакси дойдоха по едно и също време и ми създадоха доста ядове.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ако някой се сеща да помага!!!

                            имаш проблем с токовете. ако си с електрическа газова уредба няма да ти играят повечето датчици и компа на колата, а проблема пкак го имаш. щом гърми, или не пали горивото когато трябва, или го пали не където трябва-по-рано или по-късно. трудното палене може да ти е от неправилно подбрани свещи, също и от недобра центровка на запалването, както и гърмелите. ама на твоя мотор мисля,че центровката не се бута. поне не ръчно. центровка или токове. а и това,че си сменил нещо с ново, в българия одавна не значи ,че то е здраво и работи.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ако някой се сеща да помага!!!

                              Колега,в далечното старо време(когато колите нямаха ECU та)имаше един много хубав инструмент за диагностика - така наречената "куха свещ".Руско производство.
                              Завива се намястото на някоя от работещите и се гледа през нея директно изгарянето в съответния цилиндър.С нея вървеше и описание на това което се вижда цитирам по спомени:
                              светло наситено синьо - перфектна работа
                              бледо синьо - бедна смес
                              жълто - богата смес
                              тъмно жълто клонящо към оранжаво и червено - прекалено богата смес
                              наличие на искра- пробленм с електрическата част(свещи,бобина,кабели,предварение и т.н)
                              Пиша ти защото си се видял в чудо и ако намериш някъде ,ще намалиш причините наполовина качество на горивна смес /качество на подаване на искра.А може да питаш и във форума за свеща.И аз ще се поразровя.Успех.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ако някой се сеща да помага!!!

                                Той колегата, или вече отдавна е продал колата или е оправил проблемите... Все пак последният му пост е от преди една година

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X