От: Не си иска антифриза...
Май не е от това. Онзи ден първата ми работа бе да проверя нивото.. за съжаление нивото в разширителния съд беше паднало с няколко см. Това предполага, че капачката работи поне до някаква степен.
Закачено е. Даже го използвах него ( поради липса на други подръчни средства ) да изпразня поне малко казанчето да не прелива.
Как се прави този и тест и къде могат да ми го направят?
Уви не е така. При мен като загуби определено количество вода и започва да вдига температурата. Стига до 100 градуса и пада до 90 едва след като се включат перките... това говорим за постоянно движение на 100-110 км/ч. Ако влеза в града или застана зад някой камион ( демек няма движение на въздуха ) този цикъл започва да се повтаря почти моментално. На магистралата явно скоростта удължава интервалите между циклите и може примерно половин час да си седи закован на 90 градуса. След като долея няма проблем с температурата - седи на 90.
Онзи ден гледах за мехурчета. На студен двигател излизат мехурчета но не мога да определя дали това не е някакво обезвъздушаване ( имам съмнения, че изпарителят е една идея по-високо от капачката ) или нещо друго. Има ли някакъв категоричен начин да се определи дали има пробив между горивните камери и охладителната система и може ли да се разбере дали това не е от изпарителя без да се сменя същия. Предполагам едно кръгче само на бензин ще отговори на въпроса за газта, но все пак да попитам.
И най-гадното на цялата работа, е че този номер не ми го прави градско! Е на - 3-4 дена въртя градско ( по 20-30 км на ден ) и още не е преляло казанчето. Явно проблемът се проявява при продължително каране на високи обороти ( 3000+ ).
Първоначално публикуван от bocho64
Преглед на мнение
Май не е от това. Онзи ден първата ми работа бе да проверя нивото.. за съжаление нивото в разширителния съд беше паднало с няколко см. Това предполага, че капачката работи поне до някаква степен.
Първоначално публикуван от Чичо
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от petkov_bb
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Alexfield
Преглед на мнение
Уви не е така. При мен като загуби определено количество вода и започва да вдига температурата. Стига до 100 градуса и пада до 90 едва след като се включат перките... това говорим за постоянно движение на 100-110 км/ч. Ако влеза в града или застана зад някой камион ( демек няма движение на въздуха ) този цикъл започва да се повтаря почти моментално. На магистралата явно скоростта удължава интервалите между циклите и може примерно половин час да си седи закован на 90 градуса. След като долея няма проблем с температурата - седи на 90.
Онзи ден гледах за мехурчета. На студен двигател излизат мехурчета но не мога да определя дали това не е някакво обезвъздушаване ( имам съмнения, че изпарителят е една идея по-високо от капачката ) или нещо друго. Има ли някакъв категоричен начин да се определи дали има пробив между горивните камери и охладителната система и може ли да се разбере дали това не е от изпарителя без да се сменя същия. Предполагам едно кръгче само на бензин ще отговори на въпроса за газта, но все пак да попитам.
И най-гадното на цялата работа, е че този номер не ми го прави градско! Е на - 3-4 дена въртя градско ( по 20-30 км на ден ) и още не е преляло казанчето. Явно проблемът се проявява при продължително каране на високи обороти ( 3000+ ).


Коментар