Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не си иска антифриза...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не си иска антифриза...

    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
    Смени капачката/паро-въздушния клапан/.

    Май не е от това. Онзи ден първата ми работа бе да проверя нивото.. за съжаление нивото в разширителния съд беше паднало с няколко см. Това предполага, че капачката работи поне до някаква степен.


    Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
    Виж в разширителния съд да не се е откачило маркучето което ходи до дъното на съдъ.
    Закачено е. Даже го използвах него ( поради липса на други подръчни средства ) да изпразня поне малко казанчето да не прелива.

    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    -Май при БРЦ този промлем е почти нулев,защото няма "контакт",между антифриза и газта(твърда алуминиева преграда).
    Колегата да послуша съветите и да направи тест за "херметичност" на горивната камера.
    Как се прави този и тест и къде могат да ми го направят?


    Първоначално публикуван от Alexfield Преглед на мнение
    Не успях да разбера при теб как точно казанчето изхвърля течността, но при мен се получава следното:
    Колкото и да доливам антифриз/вода - до стрелката cold/kalt, след 1-2 километра каране течността винаги пада 3 см под въпросната стрелка.
    Бях решил, че имам теч от радиатора - разубедиха ме - няма как да изхвърли 1/2 - 1 литър за километър-два.
    Реших, че е проблем с главата. Но преди 1/2 година правих глава и загубата на 3-те см под чертата не се промени.
    Бях набедил и газовия изпарител BRC, но от 3 месеца съм с чисто нов турски Feroni и пак нищо не се промени.

    Аз вече се примирих, че колата "иска" да си поддържа 3 см по-ниско ниво. Иначе и в студ и в пек качва стрелката за 2-3 минути до средата и там заковава. Дори и в продължително офф-роуд изкачване на 1-2 бавна стрелката не помръдва от средното деление.
    Та? Да не би и при теб да е така, а ти да се шашкаш излишно и само да доливаш и така в омагьосан кръг?


    Уви не е така. При мен като загуби определено количество вода и започва да вдига температурата. Стига до 100 градуса и пада до 90 едва след като се включат перките... това говорим за постоянно движение на 100-110 км/ч. Ако влеза в града или застана зад някой камион ( демек няма движение на въздуха ) този цикъл започва да се повтаря почти моментално. На магистралата явно скоростта удължава интервалите между циклите и може примерно половин час да си седи закован на 90 градуса. След като долея няма проблем с температурата - седи на 90.

    Онзи ден гледах за мехурчета. На студен двигател излизат мехурчета но не мога да определя дали това не е някакво обезвъздушаване ( имам съмнения, че изпарителят е една идея по-високо от капачката ) или нещо друго. Има ли някакъв категоричен начин да се определи дали има пробив между горивните камери и охладителната система и може ли да се разбере дали това не е от изпарителя без да се сменя същия. Предполагам едно кръгче само на бензин ще отговори на въпроса за газта, но все пак да попитам.
    И най-гадното на цялата работа, е че този номер не ми го прави градско! Е на - 3-4 дена въртя градско ( по 20-30 км на ден ) и още не е преляло казанчето. Явно проблемът се проявява при продължително каране на високи обороти ( 3000+ ).

    Коментар


    • #17
      От: Не си иска антифриза...

      Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
      И най-гадното на цялата работа, е че този номер не ми го прави градско! Е на - 3-4 дена въртя градско ( по 20-30 км на ден ) и още не е преляло казанчето. Явно проблемът се проявява при продължително каране на високи обороти ( 3000+ ).
      Гарнитура!
      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

      Коментар


      • #18
        От: Не си иска антифриза...

        А имаш ли някаква идея колко горе долу върви ремонта ( труд части консумативи... )? Да се подготвя психически преди посещението на майстора

        Коментар


        • #19
          От: Не си иска антифриза...

          Нямам!
          Аз си правя сам ремонтите, само динамометричен ключ взимам от приятел за стягането.
          На сервиз само за монтаж, демонтаж и баланс на гуми
          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

          Коментар


          • #20
            От: Не си иска антифриза...

            Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
            Нямам!
            Аз си правя сам ремонтите, само динамометричен ключ взимам от приятел за стягането.
            На сервиз само за монтаж, демонтаж и баланс на гуми
            Аз дори динамометричен съм си купил. Писна ми от прехвалени майстори и доволни сервизи, без да цитирам имена и конкретни случки... А иначе по въпроса на колегата... ако наистина колата ти се нуждае от смяна на гарнитура цените на частите и ремонта са много относителни. Винаги при сваляне на главата е добре да смениш семерингите на коляновите валове, гумичките на клапаните, шлайф на главата, както и нови болтове, ако ти останат пари И това упражнение според манипулациите, частите и най-вече "майстора" излиза от 150 до 250лв. според мен!
            ОФА КБ X20SE + метан

            Коментар


            • #21
              От: Не си иска антифриза...

              Да , колега Владимчо.За X20SE трябва нови болтове.Но за смяна на семерингите на коляновите валове се свалят дори скоростни кутии , а не глави.Да не объркаш колегата. Конкретно по темата на Калата-колега,направи тест за отработили газове в охладителната система и въпроса ще се изясни.Дали е в двигателя , или в перифериите.Успех!
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #22
                От: Не си иска антифриза...

                Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                Нямам!
                Аз си правя сам ремонтите...
                Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
                Аз дори динамометричен съм си купил....
                Ееех щастливи хора сте вие... уви не всички разполагаме с условията за такива ремонти


                Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                Да , колега Владимчо.За X20SE трябва нови болтове.Но за смяна на семерингите на коляновите валове се свалят дори скоростни кутии , а не глави.Да не объркаш колегата. Конкретно по темата на Калата-колега,направи тест за отработили газове в охладителната система и въпроса ще се изясни.Дали е в двигателя , или в перифериите.Успех!
                Не знаех, че има такива тестове.. до сега не ми бе опирало такова нещо до главата . Ще поразпитам по сервизите пък ще видим какво ще покаже.

                Коментар


                • #23
                  От: Не си иска антифриза...

                  Съжалявам за грешката, исках да кажа разпределителени валове. Мисля все пак, че логиката ми бе ясна, както и неволната грешка. Колега, дано да случиш на читав майстор, който точно да диагностира проблема ти, защото така от дистанция можем само да гадаем, причини много!
                  ОФА КБ X20SE + метан

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не си иска антифриза...

                    Ако се стигне до ремонт, следва да се извършат всички достъпни обновления, а именно-всички гарнитури, семеринги, шлайф клапани, гумички клапани и т.н! Ако майстора е свестен, би трябвало да знае какво да направи. Проверете и блока за кривина...т.е ТИ настоявай, защото имам наблюдения, че майсторите от мързел се въздържат да го правят!
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не си иска антифриза...

                      +1! А е задължителна процедура.
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не си иска антифриза...

                        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                        +1! А е задължителна процедура.
                        Няколко пъти съм свидетел на доста "своеобразно" отношение спрямо блоковете на моторите...сигурен съм,че знаеш за кой "стар,изпитан" способ ти говоря!...позна..
                        0899 шест5313нула
                        За всекиго по нещо

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не си иска антифриза...

                          Колата е при Лозан, а главата - долу.
                          Понеделник заминава за сервизиране в Хладилника.
                          Пробив от 4ти цилиндър към "водопровода". Гарнитура все още имаше ама изтъняла. Бтв.. Лозан вика, че това е заводската гарнитура .

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не си иска антифриза...

                            Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                            Колата е при Лозан, а главата - долу.
                            Понеделник заминава за сервизиране в Хладилника.
                            Пробив от 4ти цилиндър към "водопровода". Гарнитура все още имаше ама изтъняла. Бтв.. Лозан вика, че това е заводската гарнитура .
                            Моята беше преди твоята там за подобен проблем, само дето много си искаше антифриза
                            при мен беше 3-ти цилиндър. Ако караш на газ да знаеш че Руди на хладилника ще ти смени и 8 от клапаните с 8 водача ~280 лв. ми взе на мен. Просто да си подготвен.
                            no signature no problems

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X