Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не си иска антифриза...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не си иска антифриза...

    Задравейте, тези дни направих едни 1000+ км ( първото й сериозно извънградско откакто съм я купил, фронтера 2001 бензин / обикновена газова ) и се появи доста сериозен проблем.
    Постоянно пълни казанчето за антифриз, без да иска след като се охлади да върне обратно необходимата течност. Системата изглежда херметизирана ( държи налягане при загрял двигател и подналягане като се охлади ), но така и не иска сама да върне обратно антифриза. При каране на дълго се налага на всеки 150-200 км да се спира и да се долива ( грубо по половин литър ), като постоянно изхвърля течност през казаначето.
    Някой да е срещал подобен проблем?

  • #2
    От: Не си иска антифриза...

    Виж връзката от радиатора до казанчето. Може да тегли някъде от там въздух. Иначе - нова капачка. В нея има клапан, който "връща" антифриза в системата, когато стане подналягане.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

    Коментар


    • #3
      От: Не си иска антифриза...

      А по - лошия вариант - заминала гарнитура на главата. Като отвориш капачката на радиатора и подадеш газ, виж дали прави "балончета".
      Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

      Коментар


      • #4
        От: Не си иска антифриза...

        За по-лесно и информативно, "забоди" една обикновена фуния или срязано гърло от шише в дупката на радиатора, като хубаво уплътниш около него и дупката с парцал! Пълниш фунията с вода , форсираш и гледаш за балончета. Ако няма добре,ако има -лошо! Провери маркуча за излишния антифриз, който води към разширителното казанче. Понякога се запушва и пропуска само навън, а не пропуска при вакумното засмукване след изстиване...капачката също може да е причина, но за да го изхвърля в такива количества по време на движение ми се струва гарнитура. Сигурен ли си, че не тече от някое гумено съединение?
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #5
          От: Не си иска антифриза...

          Мерси много за мненията.. до тук все неща, които и аз си мислех, но исках да чуя и чуждо мнение. Ще направя теста с балончетата и ще пиша.
          Дали тече от друго място - да.. мокри някъде покрай термостата, но не съм търсил точното място. Основната загуба е от казанчето... така тече, че всичко наоколо е мокро.
          Иначе маслото изглежда ОК - черно, нормален вискозитет и без парцали, така че не изглежда като да меша антифриз и масло.

          Коментар


          • #6
            От: Не си иска антифриза...

            С какъв изпарител си ? (марка)
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #7
              От: Не си иска антифриза...

              Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
              Основната загуба е от казанчето... така тече, че всичко наоколо е мокро.
              Ако препълва до такава степен,че да изхвърля от разширителя, явно е високостепенно духане от гарнитура. А сутрин преди път, течностите в норма ли са, т.е в радиатора до горе, а в разширителя под максимума?
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #8
                От: Не си иска антифриза...

                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                С какъв изпарител си ? (марка)
                БРЦ мисля
                Да не мислиш, че може да пуска газ в охладителната система?

                Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                Ако препълва до такава степен,че да изхвърля от разширителя, явно е високостепенно духане от гарнитура. А сутрин преди път, течностите в норма ли са, т.е в радиатора до горе, а в разширителя под максимума?
                Това е, че не иска да връща обратно от казанчето. Само го пълни а не "смуче" от него. На студен двигател, като се отвори капачката и се усеща вакуум, но радиаторът отвътре е оголен и иска да се досипе. За сметка на това казанчето е пълно до преливника ( и няма как освен ако не го изпразня ръчно ).

                Коментар


                • #9
                  От: Не си иска антифриза...

                  Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                  ........................На студен двигател, като се отвори капачката и се усеща вакуум.
                  Смени капачката/паро-въздушния клапан/.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Не си иска антифриза...

                    Виж в разширителния съд да не се е откачило маркучето което ходи до дъното на съдъ.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • #11
                      От: Не си иска антифриза...

                      Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                      БРЦ мисля
                      Да не мислиш, че може да пуска газ в охладителната система?

                      .
                      Има и такава възможност
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Не си иска антифриза...

                        Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                        Има и такава възможност
                        -Май при БРЦ този промлем е почти нулев,защото няма "контакт",между антифриза и газта(твърда алуминиева преграда).
                        Колегата да послуша съветите и да направи тест за "херметичност" на горивната камера.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Не си иска антифриза...

                          Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                          На студен двигател, като се отвори капачката и се усеща вакуум, но радиаторът отвътре е оголен и иска да се досипе. За сметка на това казанчето е пълно до преливника ( и няма как освен ако не го изпразня ръчно ).
                          - Това от капачката на радиатора.
                          Другото - да предположим, че като сте тръгнали сте долели в радиатора необходимото количество вода. Двигателя достига работна температура, температурата на водата се качва с 60-70 (от 20(30) до 90) градуса, разширява се и излишния обем заминава в разширителното казанче. Ако всичко с горивната камера е наред (няма връзка с някоя магистрала на водата), дори и капачката да не пуска обратно охлаждащата течност в радиатора - докато температурата на ДВГ е тази, проблем не трябва да има, а Вие казвате, че по време на движение доливате.
                          Най - приятно за джоба е, изпарителя да е пробит и да вкарва газ във водата.
                          Първо сменете капачката на радиатора, след което пробвайте с друг изпарител и чак тогава към сваляне на главата.
                          Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Не си иска антифриза...

                            Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                            ....
                            Някой да е срещал подобен проблем?....
                            - Аз.

                            Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
                            ....
                            Първо сменете капачката на радиатора, след което пробвайте с друг изпарител и чак тогава към сваляне на главата...
                            .... и просто не си играх да си губя времето с първите два варианта .
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Не си иска антифриза...

                              Не успях да разбера при теб как точно казанчето изхвърля течността, но при мен се получава следното:
                              Колкото и да доливам антифриз/вода - до стрелката cold/kalt, след 1-2 километра каране течността винаги пада 3 см под въпросната стрелка.
                              Бях решил, че имам теч от радиатора - разубедиха ме - няма как да изхвърли 1/2 - 1 литър за километър-два.
                              Реших, че е проблем с главата. Но преди 1/2 година правих глава и загубата на 3-те см под чертата не се промени.
                              Бях набедил и газовия изпарител BRC, но от 3 месеца съм с чисто нов турски Feroni и пак нищо не се промени.

                              Аз вече се примирих, че колата "иска" да си поддържа 3 см по-ниско ниво. Иначе и в студ и в пек качва стрелката за 2-3 минути до средата и там заковава. Дори и в продължително офф-роуд изкачване на 1-2 бавна стрелката не помръдва от средното деление.
                              Та? Да не би и при теб да е така, а ти да се шашкаш излишно и само да доливаш и така в омагьосан кръг?
                              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X