Обява

Свий
Няма добавени обяви.

шарнири проблем!!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: шарнири проблем!!!!

    Колеги казвайте как се свалят тия шарнири за един час щото аз се мъчих цяла събота и неделя и неможах. Развих болтовете на горния шарнир и пак не става опира в маншона на полуоската. Направил съм снимки за по нагледно много се надявам на помощ от ваша страна. Благодаря предварително.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #32
      До: шарнири проблем!!!!

      Като се върнах назад в темата разбрах, че без да се освободи полуоската няма да стане. Та ако може някой да каже каква е последователноста.

      Коментар


      • #33
        До: шарнири проблем!!!!

        1. Сваляш колелото
        2. Отваряш хъба и сваляш зегерката на полуоската
        3. Отвиваш гайката на горния шарнир до край и после пак я навиваш 2-3 оборота
        4. Изваждаш горния шарнир от шенкела
        5. Изваждаш полуоската, като внимаваш да не изгубиш лагера(една голяма шайба от бронз)
        6. Сваляш долния шарнир
        Ако сменяш накрайник, той се измъква преди да свлиш горния шарнир. Цялата процедура е около 30 мин. ако разполагаш с необходимите инструменти.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #34
          До: шарнири проблем!!!!

          Нищо подобно!!!!Изобщо не е нужно да се охлабва горния шарнир - просто се избутва полуоската навътре и се ползва волана - на ляво - според шарнира или надясно.....Жалко,че "МАРИНХАКЕР" не е тук и да помогне,той наистина знае как - вярвайте ми!!!!!!

          Коментар


          • #35
            До: шарнири проблем!!!!

            Добре де, ти като не си го правил, защо пишеш?! Аз мисля, че доста скоро я дискутирахме тая тема...
            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
            Неизвестен мъдрец

            Коментар


            • #36
              До: шарнири проблем!!!!

              А на кого мислиш,че са снимките със шарнирите и от коя "Фронтера",Сменял съм и то благодарение на "МАРИНХАКЕР",е и аз се блъсках като колегата,ама ми отвориха очите - та затова пиша,че има и по лесен начин за смяна!!!!!!.....ВЯРВАЙ МИ---- ОТ ОПИТ Е! Иначе не бих си позволил да подведа някой!

              Коментар


              • #37
                До: шарнири проблем!!!!

                MARINHAKER:
                всяко първо нещо е трудно и аз скъсах някои друг маншон
                FANATIC:
                Аз си свалих и качих долния шарнир без да махам хъбове полуоски и горен шарнир нищо че ми отне 7 часа и скъсах един маншон на карето. защо трябва да е лесно като може да е трудно.
                СПИРАМ ДА КОМЕНТИРАМ ПО ТЕМАТА!
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #38
                  До: шарнири проблем!!!!

                  Защо спираш да коментираш? "КУЗДОВ" не се обиждай де,все пак този форум е да има участници,да се коментира и да се помага на всеки.Защо трябва да става по трудния начин,като може и по лесния.Моите уважения към теб и към личният ти опит но шарнира може да се смени без да се къса маншона на полуоската и без да се откача горния.И още нещо не ти трябват 7 часа за тази процедура! Още веднъж се извинявам ако съм те обидил.Не съм такъв тип хора!

                  Коментар


                  • #39
                    До: шарнири проблем!!!!

                    Не се обиждам. Просто ми се вижда безсмислено да повтаряме до прималяване едно и също. Аз също си ценя труда и свободното време. Сам си ремонтирам колите, когато е възможно. Щом съм го написал в горната последователност, значи съм го правил и съм доволен от резултата като време и ефективност. Който е открил по-лесен и ефикасен начин, да го сподели.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #40
                      До: шарнири проблем!!!!

                      Абе истината е да се разглабя всичко, така ще се направи и инспекция на свалените елементи, аз си съдрах ръцете от бой, скъсах маншон изхабих 100 кила нерви има вероятност да съм си подбил и карето и накрая пак отидох в сервиз за да довършат всичко....
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #41
                        До: шарнири проблем!!!!

                        След като вчера до 17.00 никой не ми отговори и като се прибрах неволята ми извади шарнира а аз и помагах. Майтап.
                        Та според мен как трябва да се прави първо се развива гайката на долния шарнир после четирите болта които го държат към носача. Псле 6-те болта на хъба, изважда се зегерката и другите карантии на хъба, и полуоската се натиска навътре към диференциала колкото да може да се изкара нагоре шарнира. Аз развих и гайката на кормилния накрайник не съм мн сигурен дали е необходимо. Горния шарнир не е необходимо да се разхлабва. Маншони от москвич 412 не стават за шарнира в магазина ми казаха че има за опел по три лева.

                        Коментар


                        • #42
                          До: шарнири проблем!!!!

                          Маншона става от лада нива, иначе в магазина за опел се опитваха да ми продават маншон за горния шарнир вместо за долния и ме убеждаваха, че това било правилния маншон 100%.

                          Коментар


                          • #43
                            До: шарнири проблем!!!!

                            Днес благодарение на Евгени Турбото чрез телефонна консултация демонтирах долните и горните шарнири.Първите 10 минути обикалях около Фронтерката като около голям камък за да разуча разглобяването.Горните шарнири бяха здрави и маншоните им,но долните тотално насрани.Предприех рециклиране,но майстора ми каза,че долните не подлежат на такава операция.Извади ми един долен шарнир като моите абсолютно здрав за скромната сума от 15 лв.Позаникнах го за надписи,но никъде не видях,а и си личи че въобще не е ползван.Разликата от моите и този бе в гайката,която е с пластмасова контра,а на моите шплент.Поставих го на мястото му и си събрах дясната част.Утре ми остава лявата,но трябва да купя долен шарнир.Някой може ли да помогне с цени и марки.Още веднъж благодаря на Евгени!!!
                            088пет16пет3пет7

                            Коментар


                            • #44
                              До: шарнири проблем!!!!

                              Тези без шплента са турски и са по-евтини,трите петици са по-качествени.Цени по-отделно не съм ги смятал,но за 4 накрайка+горен шарнир-турски 55лв.А за 2 накрйника+долен шарнир на 555 цена 44лв.Търси от Исузу.
                              JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                              Коментар


                              • #45
                                До: шарнири проблем!!!!

                                Нещата са толкова абстрактни колкото и цените , знаете ли че има изпъкнали три петици и вдлъбнати три петици,със гресйорка и без гресйорка, и още една камара марки и модели със различно качество и цени.
                                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X