Обява

Свий
Няма добавени обяви.

шарнири проблем!!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • шарнири проблем!!!!

    Здравейте,колеги нали съм си маняк на тема стегнатост на джипката та реших да и сменя ходовата част.Нови спортни амортисьори нови маншони на полуоските и стигнах до шарнирите.Тук възникна проблема смених само долните след неуморно търсене и връщане защото не ставаха ,"разлика в разстоянието м/у отворите" взех един с гресьорка и един без изминах около 500км този с гресьорката стана за хвърляне другият се държи още но и той ми изглежда малко пласмасов та от къде да намеря нещо качествено и на каква цена?
    1бр-50лв-долен,1бр-14лв-горен
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

  • #2
    До: шарнири проблем!!!!

    Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
    Здравейте,колеги нали съм си маняк на тема стегнатост на джипката та реших да и сменя ходовата част.Нови спортни амортисьори нови маншони на полуоските и стигнах до шарнирите.Тук възникна проблема смених само долните след неуморно търсене и връщане защото не ставаха ,"разлика в разстоянието м/у отворите" взех един с гресьорка и един без изминах около 500км този с гресьорката стана за хвърляне другият се държи още но и той ми изглежда малко пласмасов та от къде да намеря нещо качествено и на каква цена?
    1бр-50лв-долен,1бр-14лв-горен
    аз бях писал че мисля да сменям маншоните на долните шарнири че се бяха напукали, така или иначе докато обикалях питах и за цените на шарнирите, долния беше 70 и няколко лева, а горния между 30 -40 , ако искаш тези дни ще проверя точно колко са, и марката, така или иначе аз се разминах само с маншончета за по 1 лев, макар че е малък шанса в казанлък да излезе нещо по добро от това в стара загора, обикновенно тук като потърсим нещо , първо в Стара загора звънят, така или иначе ще проверя и ще пиша.

    Коментар


    • #3
      До: шарнири проблем!!!!

      мерси rashana, смених ги и започнаха проблемите с тях,ако ти сменяш само маншоните пробваи дали нямат лувт преди това,а за свалянето на шарнира се свалял и горният са пълни глупости както беше писано някъде в нашият форум.Смених моите двата за 20-30 мин. А на STEF-BMW даже по бързо защото бяхме двама.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #4
        До: шарнири проблем!!!!

        Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
        мерси rashana, смених ги и започнаха проблемите с тях,ако ти сменяш само маншоните пробваи дали нямат лувт преди това,а за свалянето на шарнира се свалял и горният са пълни глупости както беше писано някъде в нашият форум.Смених моите двата за 20-30 мин. А на STEF-BMW даже по бързо защото бяхме двама.
        Честно казано, нищо не разбрах от първото изречение. Как така си ги сменил и двата, пък не си свалял горния и кое по-точно е глупост....?
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: шарнири проблем!!!!

          Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
          .... този с гресьорката стана за хвърляне другият се държи още но ....
          И аз съм слагал ментета, ама поне изкарваха по 10-15 000 км. Този с фабричната гресьорка би трябвало да е японски за Исузу Трупър, а по мнението на специалисти, те са "вечни" при редовно гресиране. Как се е получило при теб да се скапе за 500 км?
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #6
            До: шарнири проблем!!!!

            И аз не мога да проумея
            аз карам по зверски дупки всеки ден ( София е като Бейрут )
            и изобщо не си играя да намалявам по легнали полицай и изкочили павета и вече 30 000 км. възстановените ми оригинални шарнири не са мръднали.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: шарнири проблем!!!!

              Не зная доколко шарнирите на трупъра и фронтерата имат аналогия, но моите са с гресьорки и не са мръднали. Аз карам с тях 80 000 а не зная дали са сменяни някога. В отлично състояние са. Сега когато колата е разкостена на купе и оборудвано шаси ги гресирах и ми направи впечатление, че силно затегнаха Направо воланът спря да се върти. Когато натиснах с шило сачмените клапани на гресьорките част от греста се изстреля на около метър и затягането изчезна. Та думата ми е ако стават от исузу направо слагай такива
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                До: шарнири проблем!!!!

                именно с тази цел взех шарнири с гресьорки,при редовно гресиране да се удължи животът им,а то какво стана 500км. очаквам и Стефан да си каже мнението защото и на неговата сложихме такива само ,че от друг магазин.
                kuzdov -извинявам се за обяснението малко не ме бива по тази час...махам хъба дърпам полуоската леко на зад предварително разхлабеният шарнир го дърпам нагоре и това е с няколко думи без да разхлабвам горния или камо да го махам,някои колеги твърдяха че и полуоската не се маха но и това е мит
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  До: шарнири проблем!!!!

                  Аз си свалих и качих долния шарнир без да махам хъбове полуоски и горен шарнир нищо че ми отне 7 часа и скъсах един маншон на карето. защо трябва да е лесно като може да е трудно.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    До: шарнири проблем!!!!

                    всяко първо нещо е трудно и аз скъсах някои друг маншон ама това е друг въпрос
                    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                    Коментар


                    • #11
                      До: шарнири проблем!!!!

                      Ами аз именно за това бях написал, че се сваля шенкела от горния шарнир първо. Може и без да се свали, но трябва да си играеш и да натягаш и разхлабваш с крика долния носач. Лично на мен това ми се струва много по-трудоемко и загуби-време от развиването на една гайка и два-три удара с чука. Не е необходимо да се сваля хъба, но и това ако се направи, имаш достъп до лагерите и можеш да си провериш хлабината и да си ги гресираш, евентуално. Освен това няма да скъсаш нито един маншон. На мен ми отне 2 часа с мотаенето и фас-паузите да сменя шенкел, заедно с времето за сваляне и монтиране на спирачния диск. Не виждам какво печелите по-гореописаните от вас начини. Но ако обичате трудностите и предизвикателствата, това вече е друга работа...
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #12
                        До: шарнири проблем!!!!

                        Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                        И аз не мога да проумея
                        аз карам по зверски дупки всеки ден ( София е като Бейрут )
                        и изобщо не си играя да намалявам по легнали полицай и изкочили павета и вече 30 000 км. възстановените ми оригинални шарнири не са мръднали.
                        Да не би да става въпрос за т.нар. рециклиране на шарнири, накрайници и така нататък... Ако да, кажи къде рециклират???
                        Don't hunt IF you can't kill
                        първо 0883 после 333 накрая 448

                        LZ1BGD

                        Коментар


                        • #13
                          До: шарнири проблем!!!!

                          Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                          Да не би да става въпрос за т.нар. рециклиране на шарнири, накрайници и така нататък... Ако да, кажи къде рециклират???
                          да за това става дума, на Т образното кръстовище на Симеоновско шосе и Г.М. Димитров , има огромна табелка.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #14
                            До: шарнири проблем!!!!

                            fanatic-дай няква цена
                            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                            Коментар


                            • #15
                              До: шарнири проблем!!!!

                              А кажете има ли доволни, недоволни и защо. Ако се прави качествено и изгодно, не виждам защо треа да трошим по около 100 лв. за шарнир ( за Паджерото ми) и пак да си мислим - "абе кой знае пак какъв метнак са ми дали..."
                              Don't hunt IF you can't kill
                              първо 0883 после 333 накрая 448

                              LZ1BGD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X