От: LED фарове
Кой говори за пререкания - радвам когато някой поправи предположенията ми. Научавам нещо ново по бърз и лесен начин. Като казва VladimCho - Разсъжаваме на глас. Но не мисля че няма смисъл. Мнението на всеки е ценно за мен. Всъщност аз се обаждам там където не съм сигурен и не знам - и си казвам, че правя предположения. Точно за да получа действителна информация от някой с опит по въпроса. Нали за това са клубовете.
Всъщност сме на едно мнение но моето е доста усукано заради предположенията.
Аз нямам диодни светлини и нямам намерение да си слагам такива. Най-напред заради евентуални разправии с органите. После заради "китайската" изработка. Хубаво хубаво ама спира да работи най-когато ти трябва. И трето - все още не могат да се мерят със стандартните светлини. Направил съм много сложни изработки през живота си и поради се стремя към елементарното, простото и сигурното.
Ако ще ползвам светододни светлини на колата - ще си ги направя сам, без импулсни управления защото според мен просто няма нужда от такива. Не ми е нужно да свети с промелнив интензитет - искам най-високия, няма нужда от икономии - консумацията не е кой знае каква, при работещ двигател тая консумация просто няма значение. И напрежението на системата е достатъчно да ги вързвам паралелно-последователно по няколко за да се постигне максимално осветление с минимум компоненти.
А тая "хубавина" с чипчето за управление ми изглежда "тантелена". Студени спойки, скъсани писти и изгорели чипчета заради недоизчислен режим на работа или в резултат на големото отклонение на стойностите на съпътсващите елементи правят тая система несигурна.
Пак казвам, че не съм наясно в детайли за ролята на чипчето - може да има и допълнителни функции, за които не знам или не мога да предположа. Но колегата веча на практика доказа че може и без чипче.
Верно, че в импулсен режим греенето е силно занижено, но светодиодите разсейват най-малко топлина от всички светоизточници а като ги гледам как са разположени по платката - едва ли ще се топлят взаимно и едва ли ще прегреят.
Първоначално публикуван от I.Stoyanov
Преглед на мнение
Всъщност сме на едно мнение но моето е доста усукано заради предположенията.
Аз нямам диодни светлини и нямам намерение да си слагам такива. Най-напред заради евентуални разправии с органите. После заради "китайската" изработка. Хубаво хубаво ама спира да работи най-когато ти трябва. И трето - все още не могат да се мерят със стандартните светлини. Направил съм много сложни изработки през живота си и поради се стремя към елементарното, простото и сигурното.
Ако ще ползвам светододни светлини на колата - ще си ги направя сам, без импулсни управления защото според мен просто няма нужда от такива. Не ми е нужно да свети с промелнив интензитет - искам най-високия, няма нужда от икономии - консумацията не е кой знае каква, при работещ двигател тая консумация просто няма значение. И напрежението на системата е достатъчно да ги вързвам паралелно-последователно по няколко за да се постигне максимално осветление с минимум компоненти.
А тая "хубавина" с чипчето за управление ми изглежда "тантелена". Студени спойки, скъсани писти и изгорели чипчета заради недоизчислен режим на работа или в резултат на големото отклонение на стойностите на съпътсващите елементи правят тая система несигурна.
Пак казвам, че не съм наясно в детайли за ролята на чипчето - може да има и допълнителни функции, за които не знам или не мога да предположа. Но колегата веча на практика доказа че може и без чипче.
Верно, че в импулсен режим греенето е силно занижено, но светодиодите разсейват най-малко топлина от всички светоизточници а като ги гледам как са разположени по платката - едва ли ще се топлят взаимно и едва ли ще прегреят.
Коментар