Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

    Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
    Това е добре някой го беше споменал по горе това реле, а конкретно проблемната верига по скоро е била захранващата компа не тази за помпата, предвит на това че беше споделил че гасне и на двете горива. Успех
    Така е, колата е с ГИ който чете инфо от ЕКУ-то, а когато то гасне ... не работи и на газ.

    Релето се намира до ЕКУ-то, в ляво от педала на съединителя (най голямото реле)!
    И струва 37.44 лв клиентска цена от Косер на фирмата SWAG.
    0877 83 30 90 - Жоро

    Коментар


    • #32
      От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

      Първоначално публикуван от Георги Стоилов Преглед на мнение
      Така е, колата е с ГИ който чете инфо от ЕКУ-то, а когато то гасне ... не работи и на газ.

      Релето се намира до ЕКУ-то, в ляво от педала на съединителя (най голямото реле)!
      И струва 37.44 лв клиентска цена от Косер на фирмата SWAG.
      Мерси за инфото! А нямаше ли как да го отворите и зачистите контактите? Питам за да знам дали и аз да не опитам да го отворя, че имам някои подозрения...
      ОФА КБ X20SE + метан

      Коментар


      • #33
        От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

        Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение
        Мерси за инфото! А нямаше ли как да го отворите и зачистите контактите? Питам за да знам дали и аз да не опитам да го отворя, че имам някои подозрения...
        Релето е залято и крачетата са 6 мисля и 2 от тях са много близо до края на корпуса. Заигравката е голяма и мисля че не си струва.
        0877 83 30 90 - Жоро

        Коментар


        • #34
          От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

          Здравейте, късно вижам темата, но да си кажа и аз. Наистина релето е залято, но с нещо като гумена тапа, която може да се махне. Аз отворих моето и излезе изгоряло съпротивление между двете части на релето. Това реле приема сигнал от имобилайзера и пуска бензиновата помпа.
          Поздрави
          Последно редактирано от Boby; 27-02-13, 14:33. Причина: Правопис
          ОФА 2.0 Спорт "96
          Боян 0898642831

          Коментар


          • #35
            От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

            Здавейте, имам подобен проблем с Вектра Б бензин 1.8 125 кс. -от 2 години се случва да гасне в движение когато е на скорост. След опит да запали двигателят върти, но изобло не се усеща опит да запали (няма искра, безнзин или и двете). Проблемът се решава (за момента) като разкача акумулатора за секунда и след това пали както винаги. Обикновенно се случва на извънградско (но ми се е случвало и на кръстовище в града)на 5-та предавка с малка скорост - светват лампите на таблото и губи мощност. Елкона не откри нищо, може би разкачането на акумулатора трие грешката. Нямам АГУ нито аларма. Имате ли идея какво може да гаси двигателя по този начин защото майсторите които съм питал не искат да се занимават на сляпо а вече ме е страх да карам.

            Коментар


            • #36
              От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

              Първоначално публикуван от mocker Преглед на мнение
              Здавейте, имам подобен проблем с Вектра Б бензин 1.8 125 кс. -от 2 години се случва да гасне в движение когато е на скорост. След опит да запали двигателят върти, но изобло не се усеща опит да запали (няма искра, безнзин или и двете). Проблемът се решава (за момента) като разкача акумулатора за секунда и след това пали както винаги. Обикновенно се случва на извънградско (но ми се е случвало и на кръстовище в града)на 5-та предавка с малка скорост - светват лампите на таблото и губи мощност. Елкона не откри нищо, може би разкачането на акумулатора трие грешката. Нямам АГУ нито аларма. Имате ли идея какво може да гаси двигателя по този начин защото майсторите които съм питал не искат да се занимават на сляпо а вече ме е страх да карам.
              ЕЛКОН е тоя осцилоскоп който се закача за кабелите ли? Ако не светва грешка какво триеш с махането на акумулатора?
              там тривиалните неща датчик на хол в делкото ако е с делко, бубини, нагоряли клеми по ЕКУ-то проверили ли сте?
              no signature no problems

              Коментар


              • #37
                От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

                Елкон наричам компютърната диагностика която дава натрупаните грешки. Осцилоскоп нямаше. (Дали наистина е ЕЛКОН - нямам представа). Свързва се към букса под ръчната спирачка, слага газ анализатор в ауспуха и т.н.
                Предполагам че когато разкача акумулатора за да мога да запаля колата ако има записана някакбва грешка тя се трие. Майсторът ми каза, че проверил критичните връзки - така ли е не знам.
                На друго място ми казаха да им я закарам като не пали (с платфирма или теглене), но това е нещо което може да не се случи 3-4,000 км после да стане 2 пъти в интервал на 100 км. Обикновенно извън града.
                Готов съм да сменя нещо на късмет - най-вероятното и по възможност не най-скъпото. Та затова писах ако някой е решил подобен проблем да ми даде идея, или пък добър диагностик на немски бензинови двигатели във Варна.
                От това което съм изчел до сега си мисля за ЕГР, ЕКУ или датчик за колянов вал.
                Забравих да каза че когато изгасне се чува цъкане от малко цилиндърче над ремъка до въздушния филтър - казаха ми че връщало пари от картера за доизгаряне.
                Последно редактирано от mocker; 03-12-14, 19:50. Причина: краснопис

                Коментар


                • #38
                  От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

                  Имах същата драма като теб на друга марка автомобил. Виж за като свалиш капачката на делкото и махнеш палеца дали има мръсотия или масло вътре под него ако е така е датчика на хол и семеринга на вала. Ако не проверете нещата които ти писах. Бубини, ЕКУ-то да го прегледа някой. Друго за което се сещам е бензиновата помпа да не спира нещо от мръсотия ама тогава няма да изгасва изведнъж а ще почва да придърпва....
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #39
                    От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

                    Най-вероятния виновник е датчика за обороти на разпределителния вал. Обаче не е евтин и не препоръчвам смяна заради спорта. Оригинален Бош е към 130 лв. по спомен, а ментетата не са за препоръчване (то и те са по 50-60 лв.). Колега със същата кола имаше абсолютно същия проблем. И май показателното е, че го прави само като загрее и по-често във влажно време. И май не го лови диагностичната апаратура. Друг вероятен виновник е бобината. Виж във опелския форум дали няма повече инфо.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #40
                      От: ПРОБЛЕМ С X20SE НА ФРОНТЕРА ГАСНЕ В ДВИЖЕНИЕ....

                      Аз имах такъв проблем преди ден осаза се датчика на вала и бош струваше 80 лв. Проявяваше на загрял мотор и влажно време

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X