Имам подозрение,че бобината ми е пътник,но един приятел ми разправя да видя комутатора,но къде се намира той?Става въпрос заОФА КБ 94г.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бобина
Свий
X
-
От: Бобина
Комутаторът е в ECU, няма външен, но той не се предава, бобината става от Самара и струва 16-17 лева, карам с такава вече три години, оригиналната е 120 - 140, както намериш.Можеш да я закачиш на ЕЛКОН, моята там я хванаха за съвсем лек пробив в първичната намотка.Бях сменил кабели, свещи, палец, капачка - забиваше муцуна и като дадеш рязко газ гърми, въздуховодът ми беше станал на парцал, гуменият пръстен на кихалката не стигаше.
-
От: Бобина
Ако не ме лъже паметта, комутатора при твоята ОФА КБ като при моята, се намира в самия компютър - мотроникса. Кофти, ако и при теб е така, най-добре за проба с друг компютър, преди да го отваряш, виж всичко, кабели, свещи, бобината и след това ако проблема е само в комутатора, тогава последно пипай компютъра.Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнениеИмам подозрение,че бобината ми е пътник,но един приятел ми разправя да видя комутатора,но къде се намира той?Става въпрос заОФА КБ 94г.
п.с. Маxxx, с теб сме отговорили едновременно
Коментар
-
От: Бобина
Както винаги-№1.Та тази сутрин в движение изведнъж кюта-пата имах чувство,че ще ми падне аспуха и угасна, и няма палене.След свещи,кабели,мерене на компресии се установи,че бобината дава искра от дъжд на вятър.Няма какво да се занимавам с комутатори, ами направо нова бобина.Благодаря за бързата реакция.Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеКомутаторът е в ECU, няма външен, но той не се предава, бобината става от Самара и струва 16-17 лева, карам с такава вече три години, оригиналната е 120 - 140, както намериш.Можеш да я закачиш на ЕЛКОН, моята там я хванаха за съвсем лек пробив в първичната намотка.Бях сменил кабели, свещи, палец, капачка - забиваше муцуна и като дадеш рязко газ гърми, въздуховодът ми беше станал на парцал, гуменият пръстен на кихалката не стигаше.
Коментар
-
От: Бобина
Маххх,според текдок-а бобината на c20ne и х22хе е една и съща. Да смятам ли,че самарска бобина ще става и за х22хе и нужно ли е някакво преправяне на ел.инсталацията?Питам заради същия проблем с кихавици, а ида се знае-на някой може да е полезно.Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеКомутаторът е в ECU, няма външен, но той не се предава, бобината става от Самара и струва 16-17 лева, карам с такава вече три години, оригиналната е 120 - 140, както намериш.Можеш да я закачиш на ЕЛКОН, моята там я хванаха за съвсем лек пробив в първичната намотка.Бях сменил кабели, свещи, палец, капачка - забиваше муцуна и като дадеш рязко газ гърми, въздуховодът ми беше станал на парцал, гуменият пръстен на кихалката не стигаше.
П.П. Ако някаде е писано се извинявам.ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
Grand Cherokee 2.7
GSM 0888148630
Коментар
-
От: Бобина
Вземаш си капачката от старата, където е куплунга.Малко се разширяват отворите, завиваш го на Самарската и няма прблеми, коя стойка ще ползваш е без значение, моята имаше, един прав и един цепен - заспа, това на подкалника.
п.п.не съм убеден, че е същата, ти би трябвало да нямаш дистрибуторна капачка и бобината ти да е четворна/един токмак, ама много скъп и заврян откъм купето/.
Коментар
-
От: Бобина
Възможно е!Попитах,защото на моята единия извод е сцепен и ако ставаше по-евтиния вариант щеше да добре.Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнениеБърка се X20SE с C20NEОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
Grand Cherokee 2.7
GSM 0888148630
Коментар
-
От: Бобина
Та ето как завърши моята одисея:смених 3 бобини да съм сигурен,че причината не е в тях /едната от лада/,но ядец.И както зяпам умно двигателя,забелязвам,че кабела на датчика на Хол е опасно близо до перката на алтернатора.Дърпам го и естествено кабела протрит и скъсани ширмовка и една жица.Преди 10-тина дни сменях ангренаж и майстора пропуснал да го скрие под капака.Та така-няма датчик на Хол-няма искра и палене.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар