Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бобина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бобина

    Имам подозрение,че бобината ми е пътник,но един приятел ми разправя да видя комутатора,но къде се намира той?Става въпрос заОФА КБ 94г.

  • #2
    От: Бобина

    Комутаторът е в ECU, няма външен, но той не се предава, бобината става от Самара и струва 16-17 лева, карам с такава вече три години, оригиналната е 120 - 140, както намериш.Можеш да я закачиш на ЕЛКОН, моята там я хванаха за съвсем лек пробив в първичната намотка.Бях сменил кабели, свещи, палец, капачка - забиваше муцуна и като дадеш рязко газ гърми, въздуховодът ми беше станал на парцал, гуменият пръстен на кихалката не стигаше.

    Коментар


    • #3
      От: Бобина

      Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнение
      Имам подозрение,че бобината ми е пътник,но един приятел ми разправя да видя комутатора,но къде се намира той?Става въпрос заОФА КБ 94г.
      Ако не ме лъже паметта, комутатора при твоята ОФА КБ като при моята, се намира в самия компютър - мотроникса. Кофти, ако и при теб е така, най-добре за проба с друг компютър, преди да го отваряш, виж всичко, кабели, свещи, бобината и след това ако проблема е само в комутатора, тогава последно пипай компютъра.

      п.с. Маxxx, с теб сме отговорили едновременно

      Коментар


      • #4
        От: Бобина

        Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
        Комутаторът е в ECU, няма външен, но той не се предава, бобината става от Самара и струва 16-17 лева, карам с такава вече три години, оригиналната е 120 - 140, както намериш.Можеш да я закачиш на ЕЛКОН, моята там я хванаха за съвсем лек пробив в първичната намотка.Бях сменил кабели, свещи, палец, капачка - забиваше муцуна и като дадеш рязко газ гърми, въздуховодът ми беше станал на парцал, гуменият пръстен на кихалката не стигаше.
        Както винаги-№1.Та тази сутрин в движение изведнъж кюта-пата имах чувство,че ще ми падне аспуха и угасна, и няма палене.След свещи,кабели,мерене на компресии се установи,че бобината дава искра от дъжд на вятър.Няма какво да се занимавам с комутатори, ами направо нова бобина.Благодаря за бързата реакция.

        Коментар


        • #5
          От: Бобина

          Дано си взел евтината алтернатива - работи без забележки.

          Коментар


          • #6
            От: Бобина

            Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
            Комутаторът е в ECU, няма външен, но той не се предава, бобината става от Самара и струва 16-17 лева, карам с такава вече три години, оригиналната е 120 - 140, както намериш.Можеш да я закачиш на ЕЛКОН, моята там я хванаха за съвсем лек пробив в първичната намотка.Бях сменил кабели, свещи, палец, капачка - забиваше муцуна и като дадеш рязко газ гърми, въздуховодът ми беше станал на парцал, гуменият пръстен на кихалката не стигаше.
            Маххх,според текдок-а бобината на c20ne и х22хе е една и съща. Да смятам ли,че самарска бобина ще става и за х22хе и нужно ли е някакво преправяне на ел.инсталацията?Питам заради същия проблем с кихавици, а ида се знае-на някой може да е полезно.
            П.П. Ако някаде е писано се извинявам.
            Последно редактирано от KOLEV G; 20-01-13, 17:26. Причина: допълнение
            ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
            Grand Cherokee 2.7
            GSM 0888148630

            Коментар


            • #7
              От: Бобина

              Вземаш си капачката от старата, където е куплунга.Малко се разширяват отворите, завиваш го на Самарската и няма прблеми, коя стойка ще ползваш е без значение, моята имаше, един прав и един цепен - заспа, това на подкалника.

              п.п.не съм убеден, че е същата, ти би трябвало да нямаш дистрибуторна капачка и бобината ти да е четворна/един токмак, ама много скъп и заврян откъм купето/.

              Коментар


              • #8
                От: Бобина

                На C20NE 98г. го дават взаемозаменяема с на Х22ХЕ,като и на външен вид е същата(с 4 извода).Дебитомера става -Гаранция,Сравняван е по номер.
                ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                Grand Cherokee 2.7
                GSM 0888148630

                Коментар


                • #9
                  От: Бобина

                  С четири извода, а на C20NE е с един, обикновена.
                  За дебитомерът не знам, моя досега след взривовете оцеля, изключая изкривената клапа, която с малко оправяне и пилване работи .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бобина

                    Ето какво ми излиза:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име 1.jpg
Прегледи:1
Размер:260.8 КБ
ID:5445327Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име 2.jpg
Прегледи:1
Размер:166.9 КБ
ID:5445328
                    Явно има разлики в англичанките!
                    ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                    Grand Cherokee 2.7
                    GSM 0888148630

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бобина

                      Бърка се X20SE с C20NE
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бобина

                        Debitomera i той не става. Нашият няма никакви клапи , а само жички.
                        Sent from my Nokia s fenerche

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бобина

                          Да, той е по-различен, имам предвид дебитомера, сега погледнах.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бобина

                            Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                            Бърка се X20SE с C20NE
                            Възможно е!Попитах,защото на моята единия извод е сцепен и ако ставаше по-евтиния вариант щеше да добре.
                            ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                            Grand Cherokee 2.7
                            GSM 0888148630

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бобина

                              Та ето как завърши моята одисея:смених 3 бобини да съм сигурен,че причината не е в тях /едната от лада/,но ядец.И както зяпам умно двигателя,забелязвам,че кабела на датчика на Хол е опасно близо до перката на алтернатора.Дърпам го и естествено кабела протрит и скъсани ширмовка и една жица.Преди 10-тина дни сменях ангренаж и майстора пропуснал да го скрие под капака.Та така-няма датчик на Хол-няма искра и палене.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X