Здравейте колеги,ако някой го е правил да даде някаква насока,ако е чел нещо да каже!Целта е не повече от 10 см. и след това нови обувки.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Повдигане на фронтера Б дълга база
Свий
X
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Много ми е интересно да видя фронтера Б с оригинално окачване колко ход ще и остане надолу, след 10 см. лифт!Първоначално публикуван от jorotk Преглед на мнениеПо високи пружини или подложки от скорпиона и от зад си готов, а от преде натягаш торсионите на 80 % и си готов .
Повече от 5-6 см см лифт с оригиналното окачване не е добра идея!
аз съм с оригиналното окачване отпред, от зад с по-твърди и високи пружини. резултата е 4 см. отпред (след юнашко навиване на торсиони) и 5 см отзад.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
от Трупър ли сложи пружини? Нови от къде намери?Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнениеМного ми е интересно да видя фронтера Б с оригинално окачване колко ход ще и остане надолу, след 10 см. лифт!
Повече от 5-6 см см лифт с оригиналното окачване не е добра идея!
аз съм с оригиналното окачване отпред, от зад с по-твърди и високи пружини. резултата е 4 см. отпред (след юнашко навиване на торсиони) и 5 см отзад.no signature no problems
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Колега, има много изписано по това, но няма кой да чете.... ето ти темата: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=12874Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеЗдравейте колеги,ако някой го е правил да даде някаква насока,ако е чел нещо да каже!Целта е не повече от 10 см. и след това нови обувки.
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
от милнер оффроуд - водят си се за фронтера но усилени. бяха около 1.5 см по-високи от оригиналните + по-голямата им твърдост се отрази като 5-6 смПървоначално публикуван от fanatic Преглед на мнениеот Трупър ли сложи пружини? Нови от къде намери?В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Прав си колега няма кой да чете, пробвай отново със заглавието на темата. Желая ти успех!!!Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеКолега, има много изписано по това, но няма кой да чете.... ето ти темата: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=12874
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Колега,я ни кажи,Моля,каква е разликата между А и Б в окачването.Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеПрав си колега няма кой да чете, пробвай отново със заглавието на темата. Желая ти успех!!!
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Странното е ,че повечето теми се превръщат в едно странно заяждане и поучаване,ако намирате това за интересно това не е добре!Разликите в окачването(като цяло) не мисля че са малки,а и относно това също си има други теми.Ако мислим в тази посока то тогава няма смисъл да делим автомобилите по марки,години,килограми,бази и тн.Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнениеКолега,я ни кажи,Моля,каква е разликата между А и Б в окачването.
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Виж,изобщо не се заяждам-не ме разбирай погрешно.Опитвам се да ти помогна.Колегата правилно ти е написал да четеш.Ама не слушаш.Според мен не си наясно изобщо има ли и какви са точно разликите.В този подфорум има достатъчно теми за повдигане,както на А,така и на Б.Задай конкретен въпрос и ще получиш конкретен отговор.Мога да ти изброя точно всичките разлики,но първо ще те оставя да помислиш-както сам казваш.Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеРазликите в окачването(като цяло) не мисля че са малки.
http://www.offroad-bulgaria.com/show...=108454&page=7 едно бонусче.Последно редактирано от gimax; 18-01-13, 09:48.
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Да така е не се заяждаш!!!Разликите ги виждам всеки ден имам и двете фронтери под ръка А и В,не претендирам дали съм по наясно даже са на един канал в гаража и двете.Няма да е те затруднявам да ми обясняваш.Благодаря за вниманието желая на всички успех!Ако прецените премахнете темата!
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Колега, направих преглед на няколко места, и ти намерих специално за теб, повдигане фронтера Б, от друг колега -Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеДа така е не се заяждаш!!!Разликите ги виждам всеки ден имам и двете фронтери под ръка А и В,не претендирам дали съм по наясно даже са на един канал в гаража и двете.Няма да е те затруднявам да ми обясняваш.Благодаря за вниманието желая на всички успех!Ако прецените премахнете темата!
Вариантите за повдигане са няколко:
1. Най-евтиния начин е подлагане на тампони над пружините отзад и натягане на торсионите отпред!
2.По-правилния начин е поръчка в Крън на задни пружини/съответно такива,които да повдигнат до необходимото ниво джипа...дори малко повече,защото после има улягане/,и отново натягане на торсиона отпред.
3.най-неправилния начин,който НЕ ти препоръчвам е правене на бодилифт/това е поставяне на по-високи тампони между рамата и купето.Принципно така се повдига най-лесно ,но в последствие влияе зле на стабилността на джипа и води до много лошо поведение при странични наклони.
Не трябва да се забравя:
1.При повдигане трябва да се изработят удължители на амортесьорите,с цел да се компенсира повдигането и амортесьорите да си запазят еднаквите ходове в двете посоки!
2.Да се огледа и ако е необходимо да се удължат спирачните маркучи.
3.Ако все пак се мине на вариант бодилифт ,да се внимава да не започне да опира перката на водния радиатор в дифузьора
4. Задължително ако е по-голямо повдигането,да се отбележи в какво положение е бил задния кардан и след повдигането ако е избягал и прави много остър ъгъл да се изработят планки,които да се подложат под гредата на раздатката/това с цел да се поизправи ъгъла на кардана/.
5.Не е маловажно да се изхвърлят и малко джантите навън/т.е. монтаж на по-вдлъбнати джанти/прави се с цел да не се губи стабилносста на джипа странично.След повдигането обикновено центъра на тежестта отива нагоре и машината ако не се разшири настрани,става доста нестабилна на странични наклони,както и при по-висока скорост и рязка маневра в ляво или дясно!
Не забравяй,че повдигането на самия джип се прави предимно с една основна цел,а именно поставянето на по-високи гуми,а точно те пък увеличават клиренса и правят машината по-проходима,защото ще заорава при по-дълбоки коловози!
В обратния случай,ако само се повдигне джипа и до там се спре,диференциалите ще ти заорават както и при неповдигнат джип....Всъщност тогава ще получиш някакво подобрение в проходимостта/примерно няма да ти опират като преди това броните и праговете,но поставен в ситуацията от неделя няма да си мръднал в положителна посока с проходимостта!
Успех колега, нека да няма никакви заяждания, с най-добри намерения ще ти се помогне с каквото трябва сред колегите
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
колегата Павел Василев е пропуснал най-истинския лифт - с готов кит от типа на Calmini! Всичко друго си е компромис (особено отпред, там само с натягане на торсионите намаляваш хода надолу). За съжаление в БГ няма кой да го внесе на разумна цена....
п.п. от Крън ми обявиха цени, от порядъка на 80-120 лв. на бр, и аз лично предпочетох готови за около 58 паунда(човек ми ги донесе от ЮК)В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: Повдигане на фронтера Б дълга база
Моля, за нищоПървоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеБлагодаря за отговора!Това за ситуацията от неделя не го разбрах.
Относно за -ситуацията от неделя- , инфото е от друг колега и не съм го редактирал.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар