Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Показания на температурата на таблото.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Между 4 и 5 е 107 градуса. На толкова ми включваше преди перката. 3 е около 80, а малко над 3 е 90. Самоче, датчикът при мен (x22xe) e отзад на главата, а при теб е отпред при термостата. Тои е само за показанията на таблото, а не да включва перката.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 А според теб къде трябва да стои стрелката при нормално загрял двигател?Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеАко не ме лъже паметта, мисля че отговаряха приблизително така:
 Това на снимката го нарисувах с цифри, е от фронтера А, виждам че ти си с фронтера Б, другото табло... горе-долу трябва да е така според мен:
 [ATTACH=CONFIG]536339[/ATTACH]
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 1+ Абсолютно е така, по-средатаПървоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеПо средата, естествено, ако вдигне се включва перката и я връща пак там.Това при изправен термостат.  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 За всеки случай, не съм видял кола, джип, на който крайната червена зона, да показва повече от 120 градуса... Само дигиталните показания при някои МПС-а, показват горе-долу точно градусите, при другите с стрелките е + - в прилични норми.... като цяло, средната чертичка е нормалния работен режим на двигателя... Градусите варират приблизително точно, както съм го посочил по-горе.Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнениеАз не напразно попитах за стрелката,щото 140градуса до червената черта ми се струва прекалено.Мисълта ми е дали така посочените градуси действително съответстват на чертичките.Последно редактирано от Еделвайс; 16-01-13, 09:57.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Далече съм от мисълта да влизам в спорове.Просто искам да изясня въпроса за себе си,но ако приемем,че последната бяла черта съотвтства на120градуса,както си отбелязъл,то значи,че червената е 140.Дали едно деление не съотвтства примерно на 10 градуса?
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Има една приказка, "две глави, мислят по-добре от една"Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнениеДалече съм от мисълта да влизам в спорове.Просто искам да изясня въпроса за себе си,но ако приемем,че последната бяла черта съотвтства на120градуса,както си отбелязъл,то значи,че червената е 140.Дали едно деление не съотвтства примерно на 10 градуса? , нека други, по-компентентни  колеги, да се изкажат. , нека други, по-компентентни  колеги, да се изкажат.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Абсолютно си прав.Причината,да се задълбавам в темата е,че преди време смених виското с перки и съответно датчик,с параметри 87/92.Когато перките включат обаче,стрелката на таблото сочи между предпоследната и последната бяла черта преди червеното.Явно се получава някакво разминаване между датчиците или горните деления са с по-кратък интервал.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Хвърли един поглед на тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8140 ще ти помогне да се ориентираш за дадения ти проблем.Първоначално публикуван от tomil Преглед на мнениеАбсолютно си прав.Причината,да се задълбавам в темата е,че преди време смених виското с перки и съответно датчик,с параметри 87/92.Когато перките включат обаче,стрелката на таблото сочи между предпоследната и последната бяла черта преди червеното.Явно се получава някакво разминаване между датчиците или горните деления са с по-кратък интервал.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Абсолютно безсмислено е да се сравняват показанията на датчиците на радиатора и на двигателя. Преди всичко, те измерват различни неща.
 
 Това с особена сила важи за датчици в средата на радиатора или на студения му край, каквито има в по-цивилните коли с ел. охлаждане.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Датчиккът за температурата на таблото е отделен и се намира върху корпуса на термостата, а общият температурен е завит в блока, той подава инфо на ECU и заедно с тази от дебитомера се дозира горивото.
 Може да се смени датчикът за таблото/8-10лв./ или да се отвори казанчето и да се потопи вътре термометър с повечко градуси, има и мултицети с такъв.
 После всичко ще се избистри.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Показания на температурата на таблото.
 
 Убеден ли си? На доста коли е точно обратното - тоя в блока за таблото, а тоя за компютъра - във водата.Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеДатчиккът за температурата на таблото е отделен и се намира върху корпуса на термостата, а общият температурен е завит в блока, той подава инфо на ECU
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар