Миналата седмица Фронти взе нещо да се спъва.И докато се начудя какво точно иска,започна да се чува стържещ шум в предницата.Назначената проверка установи-накладки ляво предно колело10мм,дясно-0мм.Сменях ги миналата есен....Оказа се скъсан прахозащитен маншон-в резултат ръждясал и блокирал спирачен цилиндър и сериозно надран диск...От публикуваното във форума разбрах,че по-безболезнено е да се смени целия спирачен апарат,отколкото да се отблокирва и оборудва с нови гумички и маншони.Втора употреба-греда.Нов спирачен апарат-1300лв......................................................Многоточието да се възприема като цивилизован израз на далеч не тъй цивилизования словесен поздрав,който отнесоха всички-производители,дистрибутори и всякакви търговци
Не смея да попитам колко струват нови спирачни дискове...Та така-ако някой има инфо откъде биха могли да се набавят на по поносима цена спирачен апарат и евентуално дискове,да помага.Почерпката гарантирана
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
спирачни неволи
Свий
X
-
От: спирачни неволи
Пробвай при Лозан (isuzo) му е ника! Почти сигурно е ,че има! Дискове има и на човешки цени-виж тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=43470
-
От: спирачни неволи
Отблокирването не е чак толкова трудно,даже хич!
По скоро е трудно да се намерят гумичките,но със желание става. А и откъм парично изражение нещата са по готини на вид. Но не е за мързеливци!!!!!Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
-
От: спирачни неволи
колега вие сериозно ли? първото случайно запитване в нета дава 340 лв!Първоначално публикуван от Chriss Преглед на мнение....Нов спирачен апарат-1300лв.......
секънд хенд спирчки не бих си сложил....
кажи как да си взема бирата - за дисковете и апаратите ще ти пусна лично
В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: спирачни неволи
Баце, крайно време е да си купиш телефон, дето прави поне някакви снимки, а не цветни петна.Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнениеАпаратите може и да мога да ги възтановя.Обикновено след рецилкиране изглеждат така.[ATTACH=CONFIG]512785[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]512786[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]512787[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]512788[/ATTACH]
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: спирачни неволи
Дискове макс 200 лв. комплекта, спирачките се разглобяват, буталото се шлайфа апарата също, гумички се намираха на смешни цени макар и трудно. Всичко това при Лозан на разумни пари.Първоначално публикуван от Chriss Преглед на мнениеМиналата седмица Фронти взе нещо да се спъва.И докато се начудя какво точно иска,започна да се чува стържещ шум в предницата.Назначената проверка установи-накладки ляво предно колело10мм,дясно-0мм.Сменях ги миналата есен....Оказа се скъсан прахозащитен маншон-в резултат ръждясал и блокирал спирачен цилиндър и сериозно надран диск...От публикуваното във форума разбрах,че по-безболезнено е да се смени целия спирачен апарат,отколкото да се отблокирва и оборудва с нови гумички и маншони.Втора употреба-греда.Нов спирачен апарат-1300лв......................................................Многоточието да се възприема като цивилизован израз на далеч не тъй цивилизования словесен поздрав,който отнесоха всички-производители,дистрибутори и всякакви търговци
Не смея да попитам колко струват нови спирачни дискове...Та така-ако някой има инфо откъде биха могли да се набавят на по поносима цена спирачен апарат и евентуално дискове,да помага.Почерпката гарантирана
no signature no problems
Коментар
-
От: спирачни неволи
Миналата седмица носих моите апарати на майстор.Разглоби ги,шлайфа и подмени всички гумички.Заедно със спирачната помпа и четерите апарата(предните са 4 бутални) всичко ми струваше 150лв.От помпата излезе нещо като мазут а супортите бяха пълни с ръжда.
Сега спирачките са огън.
Коментар
-
От: спирачни неволи
Да де, ама тия са за Б а не знам дали са еднакви, но едва ли....Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение"Комплект гумички за преден спирачен цилиндър на Фронтера А с АВС -D 4285 от "Скорпион-13",цели 19лв."-Изобщо не са трудни гумичките за намиране,
а е по-трудно да се чете.no signature no problems
Коментар
-
От: спирачни неволи
Благодаря на всички ,които добронамерено споделиха опит и информация.Ще се опитам да намеря комплект маншон и гумички и после ще се захвана с цилиндъра и буталото.Пък каквото излезе...За дисковете получих много ценна информация и се успокоих,че дяволът не е толкова черен...Колега EXALIBUR,извинявам се,но мисля че не е коректно да се правят индиректно обидни квалификации.Не става въпрос за намиране на най-лесно решение поради мързел,а за намиране на най-точното решение.Всеки от нас има различен опит и умения при решаването на всевъзможните проблеми,свързани с поддържката на автомобила.Тук,където живея,изборът на специалист-монтьор,както и на специализиран магазин е крайно ограничен.Затова питам.И най -важното е,че има хора,които могат да помогнат.И го правят.Колега bushiDO,приказката си е приказка!Пусни ми на лични някакъв тел.за връзка.Поздрави на всички.ОФБ 2.2 ДТИ,YAMAHA XT,Дaihatsu Feroza SX 93
Коментар
-
От: спирачни неволи
Без да искам да те обидя като се усъмня в твоите способности.Ако искаш да ти намеря телефона на хора които се занимават с това?Можеш да им изпратиш апарата по куриер,в най-лошия случай на 4-тия ден ще е при теб.Майстора ми обясни,че е видял голям зор докато ги раздвижи моите,а не е като да нямаше техника в сервиза.
ПП Тези хора сами си правят гумичките за апаратите,могат да направят почти всякакви.
Коментар
-
От: спирачни неволи
Е хайде де ти пък от толкова малко ли се обиждаш?
Явно трябваше да сложа кавички на думичката за да не е толкова остра! И никъде не съм визирал че думите ми се отнасят конкретно за автора на темата.
Като цяло идеята ми бе че процедурата е крива и изисква мерак за справяне и не е за всеки!
Но щом ще ти го правят майстори а не ти, тогава приеми моите извинения.
Поздрави!Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!
А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd
Коментар
-
От: спирачни неволи
Аз съм с ОФА 2,2 16в ,но спирачните ми апарати са по скоро като на ОФБ понеже се води междинен модел .При мен положението с единия беше трагикомично буталото беше ръждясало зверски копки по около милиметър .И позатърсих в нета намерих някакъв тип от варна дето се занимава с спирачни комплекти по евтина варянт разбира се гумички+ бутало .Буталото ми излезе 45 кинта гумичките към 20 .Обаче докато си зглобявах щото то си е малко гимнастика и гледам на основното маншонче дупчица и айде на боклука и за нов комплект .Сглобих апарата обаче ме налегнаха странни мисли понеже между основния маншон и вътрешния пръстен имаше копчици ръжда и се зачудих дали да не си наммеря секънд хенд апарат ,но колегата лозан ме увери че е безмислено ако всичко е почистено и уплътненията са наред апарата ше си бачка без проблем .Бутало от по евтиния варянт се намира от марката FRENKIT а уплътнители пак от същата или на Seinsa .И при сглобяването трябва хубаво да се намаже въпросния ръб с смазката която е в комплекта ,всичко останало е гимнастика
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар