Здравеѝте колеги днес забелязах странен теч на масло на Фронтерата ,става дума за теч над ресиора от къде може да е .Гледах амортесиора е сух не е от него ,целите ресиорни листове са в масло и капе ,моля помагаѝте.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Теч на масло
Свий
X
-
От: Теч на масло
Има и друг вариант. Да е от капака на дифа, да подлизва от горната му страна и да се стича по ръкавите. И 3-тия е от семеринга на фланеца, да пръска толкова че да цапа ресьорите. Измии хубаво всичко изсуши го и покарай 20-на км. и ще го хванеш от къде е.no signature no problems
Коментар
-
От: Теч на масло
Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнениеЗдравеѝте колеги днес забелязах странен теч на масло на Фронтерата ,става дума за теч над ресиора от къде може да е .Гледах амортесиора е сух не е от него ,целите ресиорни листове са в масло и капе ,моля помагаѝте."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
От: Теч на масло
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеОсвен изброените варианти - изгнил ръкав под U - болтовете ...
Коментар
-
От: Теч на масло
Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнениеОсвен изброените варианти - изгнил ръкав под U - болтовете ...
Заварява се и става като нов.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Теч на масло
Здравеите,вече съм с ново фронти,2.2 ДТИ-99г.Джипката е доста запазена ,но днес открих и първият проблем,а и не знам как точно да го обясня ,понеже не съм голям разбирач.Та значи имам странен теч на масло в предната част на джипа или по точно има греда между двата предпазни капака отдоло и капе точно върху нея.Днес лягах под колата и светнах с фенерче да видя какво точно става ,видях къде е омаслено но не знам точно какво е.Мисля си че е от СК но не съм сигурен нали тя е наи-отдоло.Ако имате други предположения моля пишете.И вероятна причина за теча,че ако отида на маѝстор да знам от какво е проблема ,за да нямам допълнителни главоболия.Благодаря
Коментар
-
От: Теч на масло
Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнениеЗдравеите,вече съм с ново фронти,2.2 ДТИ-99г.Джипката е доста запазена ,но днес открих и първият проблем,а и не знам как точно да го обясня ,понеже не съм голям разбирач.Та значи имам странен теч на масло в предната част на джипа или по точно има греда между двата предпазни капака отдоло и капе точно върху нея.Днес лягах под колата и светнах с фенерче да видя какво точно става ,видях къде е омаслено но не знам точно какво е.Мисля си че е от СК но не съм сигурен нали тя е наи-отдоло.Ако имате други предположения моля пишете.И вероятна причина за теча,че ако отида на маѝстор да знам от какво е проблема ,за да нямам допълнителни главоболия.Благодаря
no signature no problems
Коментар
-
От: Теч на масло
Първият теч го поправих ,макар че бе на лошо място :изгнил ръкав под U-болтовете.Поправи се с доста стабилна заварка и мазане с боди.За сега няма проблеми.А за това капене ако е от семеринга то трябва да моторното масло от двигателя ако не греша.А дали не може да е от раздатката тя не е ли свързана със СК и да ми капе от мястото където се свързват двете.Последно редактирано от tsani; 04-11-12, 18:54.
Коментар
-
От: Теч на масло
Първоначално публикуван от tsani Преглед на мнениеПървият теч го поправих ,макар че бе на лошо място :изгнил ръкав под U-болтовете.Поправи се с доста стабилна заварка и мазане с боди.За сега няма проблеми.А за това капене ако е от семеринга то трябва да моторното масло от двигателя ако не греша.А дали не може да е от раздатката тя не е ли свързана със СК и да ми капе от мястото където се свързват двете.
Коментар
-
От: Теч на масло
Здравеѝте,ето, че доиде момента да споделя какво стан с теча на масло и как мина ремонта.Значи както писах по горе закарах джипа в сервиз ,няма да споделям защо го закарах на 5.11.12 и чак сега го оправиха (междувременно го карах).Та по темата,първо след огледа маѝстора го изми и обезмасли отдоло и ми каза да го покарам няколко дена за да се види от къде е теча.Като се върнах в сервиза след 2 дена каране се оказа ,че теча е от семеринг между двигателя и СК или по точно този на двигателя.Смяната е протекла по следния начин до колкото разбрах,все пак не мога съм там денонощно ида гледам какво става.Сваляна на СК ,свалянето става отдоло има работа но при опитен маѝстор сваляне и качване за около ден ,е може някоѝ и по бързо да деѝства,според зависи.И така при свалена СК се сменя семеринга и по обратен ред,на всяка цена преглеждане и на съединителя ,че ако е за смяна да се ударят с един куршум два заека
Общо взето това е ,за цени, казвам:семеринг 65лв доста скъп ми се видя,ама какво да се прави,работа 120лв, общо 185лв петте лева ми ги опростиха задето съм чакал
180 краѝна цена.Дали ремонта е сполучлив времето ще покаже.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар