Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

    е не може ли, така, леко небрежно, да му подскажеш да погледне темата, срещу една не малка сума бири разбира се
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

      То и тук (като навсякъде) споделеното е в пъти по-малко от личния опит. Номера е да знаеш кой (и как) да попиташ ... Запознай vivanov с дЕдо и Дима. Ще му потрЕбват . А надин сам ще ги намери. Като махне пластмасата и ще изкара колкото от една Лада.... (шегичка...)...
      Последно редактирано от kuzdov; 11-12-13, 22:39.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

        А не е ли възможно блокировките, които имат автоматиците в положение паркинг да правят проблем? Имам предвид че лоста излиза от положение Р само при натисната спирачка и ключ на контакт, нали? Не знам при Фронтера как е изпълнено това, но предполагам, че има някакъв ел.изпълнителен механизъм който да блокира лоста. Отделно съм виждал системи с жило към контактния ключ, което също блокира лоста на Р, докато ключа не се завърти в положение на контакт.
        Рано или късно тези механизми правят проблем в неподходящ момент и според мен най-добре, ако може да се премахнат.

        Сега се сещам, че в ръководствата за експлоатация на някои марки, специално е отбелязано какво да се прави, ако нещо се скапе и лоста не помръдва. Най-често се сваля пластмасата около лоста и има достъп до заключващия елемент.

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          То и тук (като навсякъде) споделеното е в пъти по-малко от личния опит. Номера е да знаеш кой (и как) да попиташ ... Запознай vivanov с дЕдо и Дима. Ще му потрЕбват . А надин сам ще ги намери. Като махне пластмасата и ще изкара колкото от една Лада.... (шегичка...)...
          Глей са - понеже vivanov ми е приятелче, мисля да му спестя време и да го насоча директно към надин, за да не си губи времето!

          Иначе, и фронтерата трябва да е с натисната спирачка и контактен ключ завъртян на позиция различна от lock за да може да местиш от P > R. Iма нещо наречено shift lock cable, което точно блокира бутона и респективно лоста когато контактния кл. е на позиция lock. Pонеже от към лоста не изглежда да има проблем, ще трябва да разглобя и около контактния ключ....
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

            На мойта тази блокировка не работи - местиш си лоста когато и както пожелаеш! Сега като прочетох темата ми става ясно, че сигурно е имало някакъв проблем и направо са решили кардинално въпроса! Не съм се задълбочавал, но доколкото мога да преценя са откачили някакво лостче отдолу на лоста.
            Honda XL600LM, 1987
            Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
            Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

              На бутона пружинката се ебава. При мен проблема беше, че не можех да си извадя контактният ключ докато не натисна няколко пъти бутона, който задържаше леко електромагнита. Натискайки бутона, той бута на долу в оста на лоста един лостов механизъм ( страшна тъпотия ). С 2 думи всичко трябва да се разглоби, почисти и смаже на ново с бяла грес за пластмаса. Пружинката я смених с подобна но по-силна. За сега няма проблеми. Електромагнитният шип, който блокира лоста да не излиза от Р, когато не е натисната спирачката трябва също да се почисти и смаже, той се управлява и от контактният ключ.
              LZ1RED

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

                И моята правеше така,но го оправих с малко нерви и разглобяване.Има един механичен превключвател с пластина като реленце (която омеква и не може да държи реленцето включено като е на Р) и копчето не може да се натисне.С едни малки клещи поизкривих пластинката в нужната посока после намазах механизмите с грес и немога да си позная ...."лоста" След разглобяване се вижда ясно принципа на действие.

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

                  Когато спирачния педал не е натиснат, лоста също е блокиран на Р!
                  В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

                    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                    Когато спирачния педал не е натиснат, лоста също е блокиран на Р!
                    Което, ако работи не е никак лошо, ако имаш малки деца.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с превключване на лост автомат Фронтера 2.2dti 99г.

                      Поразчовърках още нещата и проблема за известно време (много кратко) като че ли изчезна.... но само за да се появи на друго място Сега не ми блокира лоста, а контактния ключ....
                      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X